Hirsch har band i den stilen, vet inte om just det där är hirsch dock.Var hittar man ett sådant armband månne?
Tacksam för svar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hirsch har band i den stilen, vet inte om just det där är hirsch dock.Var hittar man ett sådant armband månne?
Tacksam för svar!
Tack och bock!Hirsch har band i den stilen, vet inte om just det där är hirsch dock.
Kommer inte ihåg exakt men någonstans runt 2700 har jag för mig. Samma pris ungefär som dom lägger på vid nyköp vilket ju är ovanligt fair.Vad kostar bara H-länken till en 556 löst?
Perfekt, grattis !Den har kommit!
Hur nöjd som helst!!!
Känns gott att vara del av Sinn-familjen!
Tjo!
Nja... tror inte det funkar. Jag har ca 17,5 och det gummi jag hade var inte klippt på det kortaste.Har ett sinngummi på g(U1) det var klippt till kortaste sa han, går det o säga vilken handled det passar då? Har 17,5cm.
Aha ok, tack för svarNja... tror inte det funkar. Jag hade ca 17,5 och det gummi jag hade var inte klippt på det kortaste.
Det kommer inte funka. Jag har som du och det är vill jag minnas symmetriskt klippt så spännet är tredje innersta hålet.Har ett sinngummi på g(U1) det var klippt till kortaste sa han, går det o säga vilken handled det passar då? Har 17,5cm.
Det går väl med vad skit som helst nästan?Hur stor ultraljudstvätt ska man ha till klockarmbanden och duger Kjell&Co:s modeller?
Hur stor ultraljudstvätt ska man ha till klockarmbanden och duger Kjell&Co:s modeller?
Såg en kille med en Sinn på caféet Güntherska i Uppsala tidigare idag. Någon här?
Hehe. Kanske är fånig, men kan bli lite nyfiken...Älskar att Du ställer frågan!
Sladdar in väldigt sent med ett stort grattis. Sitter ju som en smäck.Grovarbete idag så då passar 1550 på sailcloth perfekt!
Jävel?Måste köpa en sånhär jävel alltså.
Jepp! En sånndär hittar man inte här sådär!Jävel?
Måste vara fel tråd. Här snackar vi
Sinn tråden nästan på 3e sidan kändes helt fel. Får offra mig och posta en bild på mitt senaste band till min 104