• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Lite bilder på just visarna, svårt att fånga på foto, dock är de helt klart oreanga i verkligheten...:)

87BC884F-6C7E-4DC3-A6E5-B14A7C3DC28F.jpeg
704EC2D2-90E8-4CCE-9832-E611C2640AFD.jpeg
 

Wydestream

Panerai
2-Faktor
Det är en limiterad upplaga av 250 st U1:eek:r den sk Temnpus, i samarbete med The hour Glass 2007. Det som skiljer är orangea visare, samt Sinn i rött på tavlan, och så klart de 250 exen tillverkade. Sen är hela boetten samt bakboett tegmienterad...
Fyll på om jag missat något @Clark Kent :)
Riktigt cool!! Och sjysst med subtila detaljändringar. Det är dock bara en estetisk skillnad. U1S är helt tegimenterad som standard.
:)
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Varje gång det ska fotas inför annons kommer ångertankarna som ett brev på posten :)

pixlr_20191202153111332.jpg
Jag tycker det vore synd att kränga den där. Jag gillar hela din Sinnsamling men denna är en av de bättre måste jag säga. :)
Det är en limiterad upplaga av 250 st U1:eek:r den sk Temnpus, i samarbete med The hour Glass 2007. Det som skiljer är orangea visare, samt Sinn i rött på tavlan, och så klart de 250 exen tillverkade. Sen är hela boetten samt bakboett tegmienterad...
Fyll på om jag missat något @Clark Kent :)
Coolt ju!
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Håller med! Ser ut som en IKEA PAX garderob med utdragbart hyllplan i vitlaserad ekeffekt, ljusgrå KOMPLEMENT lådmatta och en KOMPLEMENT hyllinsats transparent avdelare. :) @Chevelle

Om det stämmer är jag djupt imponerad :) Låter som att du har lagt alldeles för mycket tid på att konfigurera en garderob i närtid bakåt :D
Skulle gärna vilja ha något liknande för mina klockor, men jag är alldeles för harig för att lämna dem framme när jag inte är hemma. Behöver inte alltid vara inlåsta i kassaskåp, men om de inte är det så är de i alla fall gömda på så pass bra ställen att jag ofta själv har svårt att hitta klockorna. @Nissenutz vet att jag är hopplös :)
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Om det stämmer är jag djupt imponerad :) Låter som att du har lagt alldeles för mycket tid på att konfigurera en garderob i närtid bakåt :D
Skulle gärna vilja ha något liknande för mina klockor, men jag är alldeles för harig för att lämna dem framme när jag inte är hemma. Behöver inte alltid vara inlåsta i kassaskåp, men om de inte är det så är de i alla fall gömda på så pass bra ställen att jag ofta själv har svårt att hitta klockorna. @Nissenutz vet att jag är hopplös :)
Haha det är vi många som bevittnat :)
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Vilken kanal nyttjade du?

Uhrforum. Tog mindre än en dag och två snabba PM så var förhandlingen klar. Har tidigare haft klockor till salu samtidigt på KS och UF, men den här gången gjorde jag bedömningen att KS var fel marknad. Förvånansvärt ofta går försäljningarna på UF mycket smidigare trots nödvändigheten med frakt. Har hintat om det här i tråden att den nog får lämna, så om någon verkligen hade velat ha den gissar jag att jag hade fått PM :)

EDIT: Den fanns på Instagram också där i alla fall ett par handfull från KS följer mig.
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Om det stämmer är jag djupt imponerad :) Låter som att du har lagt alldeles för mycket tid på att konfigurera en garderob i närtid bakåt :D
Skulle gärna vilja ha något liknande för mina klockor, men jag är alldeles för harig för att lämna dem framme när jag inte är hemma. Behöver inte alltid vara inlåsta i kassaskåp, men om de inte är det så är de i alla fall gömda på så pass bra ställen att jag ofta själv har svårt att hitta klockorna. @Nissenutz vet att jag är hopplös :)
Haha. Ja. Har väl suttit för mycket i planeringsprogrammet för PAX. :)
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Uhrforum. Tog mindre än en dag och två snabba PM så var förhandlingen klar. Har tidigare haft klockor till salu samtidigt på KS och UF, men den här gången gjorde jag bedömningen att KS var fel marknad. Förvånansvärt ofta går försäljningarna på UF mycket smidigare trots nödvändigheten med frakt. Har hintat om det här i tråden att den nog får lämna, så om någon verkligen hade velat ha den gissar jag att jag hade fått PM :)

EDIT: Den fanns på Instagram också där i alla fall ett par handfull från KS följer mig.
Gott!
Frakt kör du via vadå?
Det finns ju ggr när man känner att KS känns för snävt, men frakten är ju lite knepig tycker väl många av oss.
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Med ett utseende bara en far kan tycka om. Den var inte vacker. Hade nog inte ens kunnat tro att den var äkta. Känns väldigt o-Sinn för mig. Märklig skapelse, och inte förvånande att den inte varken pekat ut eller visat vägen märket tagit sedan dess.
 
Topp