Jason Vorhees
Basic
Lite bilder på just visarna, svårt att fånga på foto, dock är de helt klart oreanga i verkligheten...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt cool!! Och sjysst med subtila detaljändringar. Det är dock bara en estetisk skillnad. U1S är helt tegimenterad som standard.Det är en limiterad upplaga av 250 st U1r den sk Temnpus, i samarbete med The hour Glass 2007. Det som skiljer är orangea visare, samt Sinn i rött på tavlan, och så klart de 250 exen tillverkade. Sen är hela boetten samt bakboett tegmienterad...
Fyll på om jag missat något @Clark Kent
Jag tycker det vore synd att kränga den där. Jag gillar hela din Sinnsamling men denna är en av de bättre måste jag säga.Varje gång det ska fotas inför annons kommer ångertankarna som ett brev på posten
Coolt ju!Det är en limiterad upplaga av 250 st U1r den sk Temnpus, i samarbete med The hour Glass 2007. Det som skiljer är orangea visare, samt Sinn i rött på tavlan, och så klart de 250 exen tillverkade. Sen är hela boetten samt bakboett tegmienterad...
Fyll på om jag missat något @Clark Kent
Jag tycker det vore synd att kränga den där. Jag gillar hela din Sinnsamling men denna är en av de bättre måste jag säga.
Coolt ju!
Du har huggit lite på en svart-orange alltså?Förlorade auktionen med en hårsmån i helgen om den svarta U1:n med orangea detaljer, men nu budar jag på två olika 809. Annars är det 102A som är huvudmålet så att jag ska ha 101, 102 och 103 med svart tavla.
Du har huggit lite på en svart-orange alltså?
Det där va snyggt! 757 är inte så. De går tillbaka på ett ögonblickSett bilder/film på att EZM 13 "studsar" visarna när man resettar kronografen.
Gör andra modeller detta? Modell 103?
Finns det någon anledning till att den gör så? Tar ju längre tid att nollställa.Sett bilder/film på att EZM 13 "studsar" visarna när man resettar kronografen.
Gör andra modeller detta? Modell 103?
Filmen är i slowmotion. Alla 7750 ser ut sådär i slowmotion.Det där va snyggt! 757 är inte så. De går tillbaka på ett ögonblick
Ouch, nu får jag ju dra på en dumstrut och sjunga Staffan Stolledräng alldeles för tidigtFilmen är i slowmotion. Alla 7750 ser ut sådär i slowmotion.
Ouch, nu får jag ju dra på en dumstrut och sjunga Staffan Stolledräng alldeles för tidigt
Min lilla Sinn samling, lär ju bli fler vad det lider, helt såld på dessa ur!
Håller med! Ser ut som en IKEA PAX garderob med utdragbart hyllplan i vitlaserad ekeffekt, ljusgrå KOMPLEMENT lådmatta och en KOMPLEMENT hyllinsats transparent avdelare. @ChevelleKul att du har snöat in på Sinn...och riktigt snygg garderob
Håller med! Ser ut som en IKEA PAX garderob med utdragbart hyllplan i vitlaserad ekeffekt, ljusgrå KOMPLEMENT lådmatta och en KOMPLEMENT hyllinsats transparent avdelare. @Chevelle
Håller med! Ser ut som en IKEA PAX garderob med utdragbart hyllplan i vitlaserad ekeffekt, ljusgrå KOMPLEMENT lådmatta och en KOMPLEMENT hyllinsats transparent avdelare. @Chevelle
Haha det är vi många som bevittnatOm det stämmer är jag djupt imponerad Låter som att du har lagt alldeles för mycket tid på att konfigurera en garderob i närtid bakåt
Skulle gärna vilja ha något liknande för mina klockor, men jag är alldeles för harig för att lämna dem framme när jag inte är hemma. Behöver inte alltid vara inlåsta i kassaskåp, men om de inte är det så är de i alla fall gömda på så pass bra ställen att jag ofta själv har svårt att hitta klockorna. @Nissenutz vet att jag är hopplös
Vilken kanal nyttjade du?Nu verkar det som att 104 är på väg ner till Europa. Det är trist när man inser att det är en diskrepans mellan den samlare man skulle vilja vara och den samlare som man har ekonomiska möjligheter att faktiskt vara.
Kids, stay in school!
Vilken kanal nyttjade du?
Haha. Ja. Har väl suttit för mycket i planeringsprogrammet för PAX.Om det stämmer är jag djupt imponerad Låter som att du har lagt alldeles för mycket tid på att konfigurera en garderob i närtid bakåt
Skulle gärna vilja ha något liknande för mina klockor, men jag är alldeles för harig för att lämna dem framme när jag inte är hemma. Behöver inte alltid vara inlåsta i kassaskåp, men om de inte är det så är de i alla fall gömda på så pass bra ställen att jag ofta själv har svårt att hitta klockorna. @Nissenutz vet att jag är hopplös
Gott!Uhrforum. Tog mindre än en dag och två snabba PM så var förhandlingen klar. Har tidigare haft klockor till salu samtidigt på KS och UF, men den här gången gjorde jag bedömningen att KS var fel marknad. Förvånansvärt ofta går försäljningarna på UF mycket smidigare trots nödvändigheten med frakt. Har hintat om det här i tråden att den nog får lämna, så om någon verkligen hade velat ha den gissar jag att jag hade fått PM
EDIT: Den fanns på Instagram också där i alla fall ett par handfull från KS följer mig.
Gott!
Frakt kör du via vadå?
Med ett utseende bara en far kan tycka om. Den var inte vacker. Hade nog inte ens kunnat tro att den var äkta. Känns väldigt o-Sinn för mig. Märklig skapelse, och inte förvånande att den inte varken pekat ut eller visat vägen märket tagit sedan dess.Sinn 247! till salu på eBay. Tvåton i titan med månfas och väldigt speciell länk och infästning mot boetten.
https://www.ebay.com/itm/Sinn-Ref-247-Chronograph-Titanium-Automatic-Vintage-Watch-with-Moon-Phase-Rare/174112096320?_trkparms=aid=111001&algo=REC.SEED&ao=1&asc=40719&meid=7af55b3f90b7408bad71959fc54ed10d&pid=100675&rk=6&rkt=15&sd=254433267131&itm=174112096320&pmt=0&noa=1&pg=2380057&_trksid=p2380057.c100675.m4236&_trkparms=pageci:f913c5b2-1618-11ea-b11d-74dbd1800bcf|parentrq:cdcbb68116e0a9c120bdbb2dffd29726|iid:1
Hahaha, alla spec stämmer nog, är inte insatt i detaljerna, men helt klart en PAX!Håller med! Ser ut som en IKEA PAX garderob med utdragbart hyllplan i vitlaserad ekeffekt, ljusgrå KOMPLEMENT lådmatta och en KOMPLEMENT hyllinsats transparent avdelare. @Chevelle