Udda och kul. Men vill inte ha polerade bandhorn på den där.Nu börjar de första bilderna på 103 Military Type IV dyka upp på Instagram.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Udda och kul. Men vill inte ha polerade bandhorn på den där.Nu börjar de första bilderna på 103 Military Type IV dyka upp på Instagram.
Udda och kul. Men vill inte ha polerade bandhorn på den där.
Dom där är betydligt bättre i mitt tycke! Väldig skillnad trots att dom ytligt sett är ganska lika.Det är ovant om inte annat, men det finns ju ett antal referenser från Sinn redan tidigare som har samma layout. Däremot föredrar jag tvåregisters-chronos med Sinn centrerat istället för ytterligare ett register vid 12, se 156 som exempel.
+ 1 på den, har överlag svårt för polerat men på en militär version är det direkt tjänstefel.Udda och kul. Men vill inte ha polerade bandhorn på den där.
Har tänkt samma sak, fast med vitt. Men det blir väl... sådär. Gör sig bättre enhetlig. Men en SDR på den där så blir den riktigt fin!TT? Hehe.
Jo, tog en bild mitt i ett byte. Blir clown när man blandar band, gäller alla klockor ^^Har tänkt samma sak, fast med vitt. Men det blir väl... sådär. Gör sig bättre enhetlig. Men en SDR på den där så blir den riktigt fin!
hallonlakritsTT? Hehe.
Körde det där på min U1:a sdr ganska länge. Funkar bra!TT? Hehe.
Ja och nej. Ja för den snygga matchningen och nej för att jag själv ännu inte landat i tanken på nato. Tids nog kanskeJulpyntat U2 lite med nato... Får se hur länge de stannar
Nato kan vara trevligt i vissa fall, men i grunden är jag med dig. För mig är det något som passar bäst till lite enklare och helst mindre (särskilt tjocklek) klockor. Eller typ Seiko SKX etc... På U2 blir det ett sällsynt inhopp och 757an har också bara "provkört" nato. Har även ett Omega-nato till min Omega PO, det är skit snyggt och klassigt men ändå gifter det sig inte riktigt för mig. Så... Summa summarum är jag ganska mkt på din linje, nato blir på ngt vis en undantagsgrej.Ja och nej. Ja för den snygga matchningen och nej för att jag själv ännu inte landat i tanken på nato. Tids nog kanske
Juligt värre!Julpyntat U2 lite med nato... Får se hur länge de stannar
Jag blev med Sinn i helgen!
Litet spontanköp under GTG..
Lånad bild från nätet då jag inte hunnit korta länken på klockan. Blir bra som beater!
Edit; Någon som vet vilken storlek på verktygen man behöver för att korta länken? Original verktyget saknades vid köpet.
Tack så mycket!Vill minnas att det är insex stl. 1.5
Snygg på mesh!Då har alla Black Friday-fynden anlänt. Svårt att bestämma sig vad som passar bäst dock. Vad säger den samlade Sinn-expertisen?
Mesh:
vs.
Hirsch Tiger Performance
Jag får nog efterfråga fler alternativ tyvärr..Då har alla Black Friday-fynden anlänt. Svårt att bestämma sig vad som passar bäst dock. Vad säger den samlade Sinn-expertisen?
Mesh:
vs.
Hirsch Tiger Performance
Gillade HirschDå har alla Black Friday-fynden anlänt. Svårt att bestämma sig vad som passar bäst dock. Vad säger den samlade Sinn-expertisen?
Mesh:
vs.
Hirsch Tiger Performance
Hur tufft som helst ju! Var köper man?!
https://www.cheapestnatostraps.com/...tmas-spirit-nato-strap?variant=31218457673773Hur tufft som helst ju! Var köper man?!
Man kan väl köpa fejk terrorist-casios så nog kopieras det.Måste bott under en sten i några år, trodde inte Sinn replikerades överhuvudtaget!!
Snubblade över en gammal tråd på Watchuseek där en snubbe lyckats lägga vantarna på en Sinn U2 Solebox, cool klocka förövrigt! Som dess värre visade sig vara fake! Trodde i mitt stilla sinne att Sinn var förskonade från ren piratkopiering!
Och tydligen kopieras U1:an ganska frekvent över världen.....
Stämde alldeles utmärkt! Insex 1,5 som gäller.Vill minnas att det är insex stl. 1.5