https://www.instagram.com/p/B57cpNinCCZ/?igshid=1tn12os3gcmvy
Tegimenterat är gada/tool-klockans bästa vän
Tegimenterat är gada/tool-klockans bästa vän
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag blev med Sinn i helgen!
Litet spontanköp under GTG..
Lånad bild från nätet då jag inte hunnit korta länken på klockan. Blir bra som beater!
Edit; Någon som vet vilken storlek på verktygen man behöver för att korta länken? Original verktyget saknades vid köpet.
Sinn 857 UTCVilken ref är detta ?
Dagshype, skick/tillbehör får en förmoda. Sålde en i somras till cirkus 2k under nypris om jag minns rätt, komplett och i det närmsta ny.Ställer frågan här tänkte jag.
Priserna på Sinn 556i med länk är väldigt varierande om man tittar tillbaka på Säljes-annonser här på forumet.
Vad motiverar dessa fluktuerande priser förutom skick?
Kan inte föreställa mig att efterfrågan och utbud direkt har toppat och dalat i en abnormal utsträckning under de två senaste åren..
Ingen överdrivet intressant historia kring bilden Tagen någonstans över Danmark på en så kallad repo eller repositioning flight och hade lite tid över (läs: skittråkigt).Det skulle vara kul med lite info om bilden förutom att det verkligen är en riktigt flieger på bilden
Ligger dom inte ganska snyggt fördelade runt 9000 ca? Såg en som verkade helt ny för 10 tror jag o har sett någon för 8 som var betydligt mer använd. Eller är jag ute o hojar?Dagshype, skick/tillbehör får en förmoda. Sålde en i somras till cirkus 2k under nypris om jag minns rätt, komplett och i det närmsta ny.
Fantastiskt bra denna!Ingen överdrivet intressant historia kring bilden Tagen någonstans över Danmark på en så kallad repo eller repositioning flight och hade lite tid över (läs: skittråkigt).
Jag har använt 356an ganska flitigt både på jobbet och på fritiden. Grym läsbarhet och behändigt med kronograf. Till och med dykarförlängningen i H-länken har kommit till användning för att ha klockan utanpå jackan i luften när det är kallt.
9-13’ ungefär skulle jag gissa på!Fantastiskt bra denna!
Vad är rimligt att, i runda slängar, betala för en beggad 356 i 38,5mm idag?
Underbart, jakten kan börja.9-13’ ungefär skulle jag gissa på!
Länken blänker fint i ljuset. Ser inte ut som beadblasted. Är det 356 sa?Ingen överdrivet intressant historia kring bilden Tagen någonstans över Danmark på en så kallad repo eller repositioning flight och hade lite tid över (läs: skittråkigt).
Jag har använt 356an ganska flitigt både på jobbet och på fritiden. Grym läsbarhet och behändigt med kronograf. Till och med dykarförlängningen i H-länken har kommit till användning för att ha klockan utanpå jackan i luften när det är kallt.
PlexiLänken blänker fint i ljuset. Ser inte ut som beadblasted. Är det 356 sa?
Kanske var jag som hade tur med priset baraDet låter lite lågt, men kanske stämmer. Lär ju bero på skick också. Verkar inte komma ut så många, men andrahandsvärdet brukar iofs vara lägre i Sverige. Jag har själv intresse av modellen, men är mest ute efter en ny. De som funnits beggade på utländska sidor har legat rätt högt, vad jag minns. Nypriset ligger på 18.700 med läder.
Hoppas inte! Jag vill gärna hitta en i fint skick för de pengarna.Kanske var jag som hade tur med priset bara
Lurigt med bilder! Länken och boetten ser mer satinized ut.
Sålde min för 6 för typ 2 år sen eller något liknandeLigger dom inte ganska snyggt fördelade runt 9000 ca? Såg en som verkade helt ny för 10 tror jag o har sett någon för 8 som var betydligt mer använd. Eller är jag ute o hojar?
För billigt!Sålde min för 6 för typ 2 år sen eller något liknande
Köpte den för 6,5 så då kändes det rimligt att släppa vidare billigt. Blir trevligare köp och sälj om fler gör såFör billigt!
Jag är blind.. Var har du lagt ut den?Tjena, vill tipsa om en 104 jag precis lagt ut.
Trevlig kväll alla sinn-älskare!
Ingen överdrivet intressant historia kring bilden Tagen någonstans över Danmark på en så kallad repo eller repositioning flight och hade lite tid över (läs: skittråkigt).
På Ebay ligger de definitivt högre i pris. Kanske kan man hitta någon bra tysk sida, någon som har tips?Det låter lite lågt, men kanske stämmer. Lär ju bero på skick också. Verkar inte komma ut så många, men andrahandsvärdet brukar iofs vara lägre i Sverige. Jag har själv intresse av modellen, men är mest ute efter en ny. De som funnits beggade på utländska sidor har legat rätt högt, vad jag minns. Nypriset ligger på 18.700 med läder.
På Ebay ligger de definitivt högre i pris. Kanske kan man hitta någon bra tysk sida, någon som har tips?
Spännande, blir att kolla in direkt. Tack!Senaste tre 356 med plexi på Uhrforum har sålts för ca €1.000. Tillkommer frakt till Sverige så säg 11´-11,5´ om det ska vara spårbart och försäkrat.
EDIT: Senaste annonsen
https://uhrforum.de/threads/sinn-356-plexi-tritium.409027/