Har kört klassiskt med en modell som jag har velat ha länge. Ska bli kul!Najs, tool-watches utan dess like. Ska bli spännande att se vilken du köpt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har kört klassiskt med en modell som jag har velat ha länge. Ska bli kul!Najs, tool-watches utan dess like. Ska bli spännande att se vilken du köpt
Spänningen är olidlig!Har kört klassiskt med en modell som jag har velat ha länge. Ska bli kul!
Tror jag vet vilken det är! Jag gratulerar i förskott!Har kört klassiskt med en modell som jag har velat ha länge. Ska bli kul!
Där har vi en som har spanat in köpes-annonser.Tror jag vet vilken det är! Jag gratulerar i förskott!
Sinn 104 St Sa I (svart)
Nu förstår jag ingenting!!Där har vi en som har spanat in köpes-annonser.
Snyggt fångat tycker jag, hehe.Nu förstår jag ingenting!!
Np. Jo, men jag har bevakning på Säljes och Köpes, och reagerar alltid när det står Sinn på en ny annons! ^^Snyggt fångat tycker jag, hehe.
Tack förresten, det sa jag inte innan!
Äh, fusk att ha bevakning! Jag vill i alla fall åka och hämta min nu!Np. Jo, men jag har bevakning på Säljes och Köpes, och reagerar alltid när det står Sinn på en ny annons! ^^
Riktigt snygg med den blå tavlan dessutom!Fortfarande mycket nöjd med min 556 Grym ”GADA” klocka om man klarar sig utan datum.
Haha, det kan jag mycket väl förstå!
Vill inte heller jobba...
Np. Jo, men jag har bevakning på Säljes och Köpes, och reagerar alltid när det står Sinn på en ny annons! ^^
Ja! ”Bevaka avdelning”Kan man ha en bevakning på Säljes och Köpes ?
Hur tror du annars folk kniper saker på under 5 minKan man ha en bevakning på Säljes och Köpes ?
Ja! ”Bevaka avdelning”
Hur tror du annars folk kniper saker på under 5 min
Snyggt, grattis! Trodde du skulle joina mig med en Damasko juSådär, nu jäklar! Nu får jag också vara med här för första gången någonsin.
Riktigt bra, 104:an är grymSådär, nu jäklar! Nu får jag också vara med här för första gången någonsin.
Någon dag ska jag det! Har velat ha den här länge nu så det var dags!Snyggt, grattis! Trodde du skulle joina mig med en Damasko ju
Ja, klassisk utan några krusiduller.Riktigt bra, 104:an är grym
Sådär, nu jäklar! Nu får jag också vara med här för första gången någonsin.
Haha, det vet jag ju inte men tack så mycket! Är väldigt trevligt att vara här i alla fall.
Jodå, alltid lika ödmjuk och trevlig att ha att göra med. Förstår precis vad @FilPro menar Jag är ju bara gäst jag, men kan inte annat än att hålla med om den trevliga stämningen härHaha, det vet jag ju inte men tack så mycket! Är väldigt trevligt att vara här i alla fall.
Jodå, alltid lika ödmjuk och trevlig att ha att göra med. Förstår precis vad @FilPro menar Jag är ju bara gäst jag, men kan inte annat än att hålla med om den trevliga stämningen här
-Tack @KlockTotte ! Vi är lika’SINN’ade du och jag
Jodå, alltid lika ödmjuk och trevlig att ha att göra med. Förstår precis vad @FilPro menar Jag är ju bara gäst jag, men kan inte annat än att hålla med om den trevliga stämningen här
Ni är ju bara för roliga ni två! Håller med om att detta är en av de trevligaste trådarna på KS även om @FilPro är här och drar sina dåliga skämt.-Tack @KlockTotte ! Vi är lika’SINN’ade du och jag
Ni är ju bara för roliga ni två! Håller med om att detta är en av de trevligaste trådarna på KS även om @FilPro är här och drar sina dåliga skämt.
Bjuder på ett lume shot när jag ändå är här!
Bra tryck i lume:n så här MITt i veckan!