Haha. Sorry..Haha kunde du inte varit 1 vecka tidigare...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha. Sorry..Haha kunde du inte varit 1 vecka tidigare...
Hade jag inte nyligen skaffat en lite för dyr klocka hade tagit den; EZM3 är en som ligger på önskelistanBeslutat mig för att sälja denna goding. Kör en heads up i Sinntråden innan annons.
Givetvis kan man ju ha både och, 356 är fin den! Men skulle du ändå få för dig att kränga den så är jag intresserad356 idag! Vissa dagar känns den perfekt och andra dagar funderar jag om jag borde ha en dykare istället. Akrylglaset är toppen dock!
Den ligger la fortfarande ute för bytes? ^^Givetvis kan man ju ha både och, 356 är fin den! Men skulle du ändå få för dig att kränga den så är jag intresserad
Nix! TillbakadragenDen ligger la fortfarande ute för bytes? ^^
Nu då? Inom EU ... eller nej, men fortf med EU-regler.Jag har sett den, dock inte den blå. Sen brukar jag försöka hejda mig lite i början på en ny klockjakt, dom gånger jag stressar fram ett köp brukar inte bli så bra.
Nu då? Inom EU ... eller nej, men fortf med EU-regler.
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https://www.ebay.com/ulk/itm/223890813074
Obs! Enbart tips. Har inte kollat så noga och vet inget om säljaren.
Det är som alltid: ”köp säljaren” osv. Låter det rimligt? Verkar det schysst?Tackar såklart för tipset! Dock vågar jag mig inte på eBay, tycker chrono24 är tillräckligt lurigt!
Det är som alltid: ”köp säljaren” osv. Låter det rimligt? Verkar det schysst?
Självklart alltid en risk. Har själv köpt mycket på eBay. De har rätt bra köparskydd, betalar du med PayPal har du ett extra köparskydd (i 180 dagar). Har själv fått tillbaka pengarna för 2 klockor jag köpt som varit fel (en gång fejk och en fel modell mot annonsen!).
Bästa Sinnister,
För att vara riktigt halvjobbig, men samtidigt teasa så kan jag berätta att den 14 februari så kommer ni få se två nya Sinnmodeller som kommer vara limiterade och vilka vi kommer få in till butiken. Det var Allt jag hade att komma med;-)
Trevlig helg till er Alla!
Undra om det är något som gör att man rättmätigt kan joina denna trevliga tråd.....
Jag hoppas på att det kan vara något sådant Finns ju såklart en massa trevliga modeller redan nu men det kan ju vara den där sista lilla knuffen...
Gissar på https://wornandwound.com/review/review-sinn-104-i-st-sa-matte-special-edition/Halvjobbig/halvjobbig, något ska man ju ha att komma med på alla hjärtans dag!
Yes, det tror jag med. Då ska jag då knipa en.
Jag har U1S, med både PVD och tegimentering. Inte en repa på klockan trots att jag har den på jobbet. Och mitt jobb kan lätt bli stökigt ibland .Lurar på att köpa min första Sinn klocka. Ha en förkärlek för dykare och fastnat för U1. En fråga till er som har en. Hur är armbandet? I klass med schweiziska ur? Har ni "tegimenterat" boett och armband också eller bara bezel? Jag får igenom jobbet 20% rabatt på priserna på Sinns hemsida. Lönar det sig i jämförelse med att köpa i Sverige?
Omstartad 20 ggr också ...https://www.tradera.com/item/1923/383710512/sinn-spezialuhren-katalog-2019-2020
Dessa ges ju ut gratis via Sinns hemsida?
Snygg, desto mer jag kollar på Sinn desto mer fastnar jag för dem. Ren och snygg tavla och en väldigt fin länk. Bra att de är snor täta oxåEn vabbdag med klart godkänt väder. 556an klarar en dag på kontoret lika bra som en dag med en snorig och febrig unge.
En av dom bästa, förstår den piggar upp!Förkyld och jävlig men härdar ut på jobbet. Tur 103an piggar upp
Tack för det den är riktigt charmig!En av dom bästa, förstår den piggar upp!
Wow, vad är detta för ref? En LE till ryska armén?