• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Beslutat mig för att sälja denna goding. Kör en heads up i Sinntråden innan annons.
06872DD1-8D97-46E6-905A-D46EA6C97401.jpeg
Hade jag inte nyligen skaffat en lite för dyr klocka hade tagit den; EZM3 är en som ligger på önskelistan:)

Tackar såklart för tipset! Dock vågar jag mig inte på eBay, tycker chrono24 är tillräckligt lurigt!
Det är som alltid: ”köp säljaren” osv. Låter det rimligt? Verkar det schysst?

Självklart alltid en risk. Har själv köpt mycket på eBay. De har rätt bra köparskydd, betalar du med PayPal har du ett extra köparskydd (i 180 dagar). Har själv fått tillbaka pengarna för 2 klockor jag köpt som varit fel (en gång fejk och en fel modell mot annonsen!).

Det är som alltid: ”köp säljaren” osv. Låter det rimligt? Verkar det schysst?

Självklart alltid en risk. Har själv köpt mycket på eBay. De har rätt bra köparskydd, betalar du med PayPal har du ett extra köparskydd (i 180 dagar). Har själv fått tillbaka pengarna för 2 klockor jag köpt som varit fel (en gång fejk och en fel modell mot annonsen!).

Ja absolut, jag har köpt nån vostok för typ en tusenlapp, men jag skulle nog ha svårare för dyra dinkor från ebay eller tradera.
Försöker göra så många av mina affärer som möjligt här på forumet, har hittills inte blivit besviken en enda gång, verkar vara genomgående bra personer som hänger här!

Lurar på att köpa min första Sinn klocka. Ha en förkärlek för dykare och fastnat för U1. En fråga till er som har en. Hur är armbandet? I klass med schweiziska ur? Har ni "tegimenterat" boett och armband också eller bara bezel? Jag får igenom jobbet 20% rabatt på priserna på Sinns hemsida. Lönar det sig i jämförelse med att köpa i Sverige?

Bästa Sinnister,
För att vara riktigt halvjobbig, men samtidigt teasa så kan jag berätta att den 14 februari så kommer ni få se två nya Sinnmodeller som kommer vara limiterade och vilka vi kommer få in till butiken. Det var Allt jag hade att komma med;-)
Trevlig helg till er Alla!

Undra om det är något som gör att man rättmätigt kan joina denna trevliga tråd..... :)

Jag hoppas på att det kan vara något sådant :) Finns ju såklart en massa trevliga modeller redan nu men det kan ju vara den där sista lilla knuffen...

Halvjobbig/halvjobbig, något ska man ju ha att komma med på alla hjärtans dag!
Gissar på https://wornandwound.com/review/review-sinn-104-i-st-sa-matte-special-edition/ :)

Lurar på att köpa min första Sinn klocka. Ha en förkärlek för dykare och fastnat för U1. En fråga till er som har en. Hur är armbandet? I klass med schweiziska ur? Har ni "tegimenterat" boett och armband också eller bara bezel? Jag får igenom jobbet 20% rabatt på priserna på Sinns hemsida. Lönar det sig i jämförelse med att köpa i Sverige?
Jag har U1S, med både PVD och tegimentering. Inte en repa på klockan trots att jag har den på jobbet. Och mitt jobb kan lätt bli stökigt ibland :angel:.
Länken är inte i klass med schweiziska, men det beror ju på vad man jämför med. Jag bär min på gummit då claspen är bättre där. Om du får rabatt på sinns hemsida så är det en bra ide att slå till där. Eller knipa en beggad. Jag kanske släpper min om man tjatar ;)

Tillbaka
Topp