Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Då slog jag till.Köp! mycket klocka för pengen!
Snyggt! Bidrar med en gammal bild på mitt lite äldre syskonDå slog jag till.
Nu är det bara att vänta
Ingenting min gamla 104 led av iaf. Ska ju självfallet inte vara så och om nu så skulle vara fallet ordnar Sinn upp det.Efter att ha kollat i passaround-tråden för Sinn 104 har det börjat snurra lite i min skalle ...
Jag tilltalas verkligen av klockan, men kan inte låta bli att känna en liten udd av besvikelse när det kommer till att "dagrutan" sitter snett.
Är detta vanligt på 104:an eller är klockan i passaround-tråden ett måndagsexemplar?
Då kan jag andas utIngenting min gamla 104 led av iaf. Ska ju självfallet inte vara så och om nu så skulle vara fallet ordnar Sinn upp det.
Nope. Men den ger mig IWC vibbar på ett bra sättBörjar bli bra sugen på den här rackaren. Någon som sett den i verkligheten och kan säga något om den?
Ja lite så, riktigt finNope. Men den ger mig IWC vibbar på ett bra sätt
Dock iom väldigt många komplikationer misstänker jag att det är en tjockis. Bra diameter om den är 38,5 som jag tror dockJa lite så, riktigt fin
Ja den är 38,5mm men en liten tjockis. Typ 15-16 hade jag kunnat tänka mig.Dock iom väldigt många komplikationer misstänker jag att det är en tjockis. Bra diameter om den är 38,5 som jag tror dock
Dock iom väldigt många komplikationer misstänker jag att det är en tjockis. Bra diameter om den är 38,5 som jag tror dock
Ja den är 38,5mm men en liten tjockis. Typ 15-16 hade jag kunnat tänka mig.
Ingenting som finns på att köpa listan för mig just nu men man vet aldrig. Visste inte att jag skulle köpa Sinn igår heller iofsTror den är 15,5 hög. Kan mäta min ordentligt imorgon om det är av intresse
Jag tycker den silvriga är förbaskat fin. Inget på listan för mig heller. Men råkar jag gå förbi Eriksons Urhandel och ekonomin tillåter det kan det definitivt bli ett köp av en sådan där. Tjockleken vill man uppleva i verkligheten innan man bestämmer sig.Ingenting som finns på att köpa listan för mig just nu men man vet aldrig. Visste inte att jag skulle köpa Sinn igår heller iofs
Dock iom väldigt många komplikationer misstänker jag att det är en tjockis. Bra diameter om den är 38,5 som jag tror dock
Tror den är 15,5 hög. Kan mäta min ordentligt imorgon om det är av intresse
Ingenting som finns på att köpa listan för mig just nu men man vet aldrig. Visste inte att jag skulle köpa Sinn igår heller iofs
Det var ju inte så farligt ändå.Efter mätning kan vi konstatera 15,5 inkl det kupade akrylglaset
Skulle säga att den låg ganska rätt i pris. Är ju ändå rätt väl använd, både glasringen, glaset (ARen i alla fall) och länken är rätt repiga.https://klocksnack.se/threads/sinn-556i.127401/
Den gick snabbt. Kan man väl förstå till det priset. Lite dålig koll men borde man inte kunna ta lite mer än 7.5? Såg ju fin ut.
Vid noggrannare inspektion har du faktiskt helt rätt.Skulle säga att den låg ganska rätt i pris. Är ju ändå rätt väl använd, både glasringen, glaset (ARen i alla fall) och länken är rätt repiga.
Edit: Är det förresten någon som är sugen på att släppa sin 556i med H-länk så är jag redo!
Plus att det brukar vara lägre pris på Sinn här än på C24/eBay. Inte lika eftertraktat, kanske?Skulle säga att den låg ganska rätt i pris. Är ju ändå rätt väl använd, både glasringen, glaset (ARen i alla fall) och länken är rätt repiga.
Edit: Är det förresten någon som är sugen på att släppa sin 556i med H-länk så är jag redo!
Kan vara så, LNIB brukar ju ligga på allt mellan 8-10 här.Plus att det brukar vara lägre pris på Sinn här än på C24/eBay. Inte lika eftertraktat, kanske?