Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Riktigt fin!Sååå. Efter en låång väntan på 10 dagar kom det äntligen ett paket. Det var en Sinn! Efter ett alldeles för långt uppehåll är jag tillbaka som Sinnist.
-Grattis!!Sååå. Efter en låång väntan på 10 dagar kom det äntligen ett paket. Det var en Sinn! Efter ett alldeles för långt uppehåll är jag tillbaka som Sinnist.
Flång ny?Sååå. Efter en låång väntan på 10 dagar kom det äntligen ett paket. Det var en Sinn! Efter ett alldeles för långt uppehåll är jag tillbaka som Sinnist.
Grattis!Äntligen kan jag posta i tråden med gott samvete...
Nej, från augusti 2019. Men i väldigt fint skick!Flång ny?
Kul att se den njutas som den ska, med länk!Nej, från augusti 2019. Men i väldigt fint skick!
Ska och ska... den är ju riktigt bra på läder, canvas och gummiband också. Dock bör nato undvikas.Kul att se den njutas som den ska, med länk!
Jag har tänkt pröva lite olika band. Vad gör att nato funkar mindre bra? Har sett den på nato på bild, men den kanske blir för hög då?Ska och ska... den är ju riktigt bra på läder, canvas och gummiband också. Dock bör nato undvikas.
Jo det är vanligt att kombinera med annat än länken har jag noterat, därav kommentaren. Blir lite mer Sinn-teknik-känsla med länk och mer klassiskt med läder, dvs lite mer som mycket annat.Ska och ska... den är ju riktigt bra på läder, canvas och gummiband också. Dock bör nato undvikas.
Grattis!
Men @Wydestream det är väl inte du som drabbats av esförvirring?
Även om jag föredrar att köpa nytt så finns det ett visst lugn över att inte behöva oroa sig för minsta märke.Flång ny?
Har man rejäla handleder kanske det funkar men annars blir det högt, ja.Jag har tänkt pröva lite olika band. Vad gör att nato funkar mindre bra? Har sett den på nato på bild, men den kanske blir för hög då?
Nämen!
Me like!Jag gjorde helt enkelt plats för nått nytt
Kanske blir något liknande inom snar framtid. Eller när vi ses i mars @ironcastle
Ok tack. Jag har små handleder. Varit inne på 356 pga det. Lär bli minst lika illa med nato där.Har man rejäla handleder kanske det funkar men annars blir det högt, ja.
Jag har en plan! Den är bara inte så tydlig ännu... Jag vet hur man beställer schnitzel med extra ost på tyska. Jag brukar komma långt på det.Nämen!
Jag hoppas du har en tydlig plan, jag blir orolig på riktigt!
Vi måste ju tala tyska och sporta Sinn på plats, annars kanske vi blir portade
Tackar!Grattis!
Tackar!Grattis!
Hahaha det är så de ska tas!Jag har en plan! Den är bara inte så tydlig ännu... Jag vet hur man beställer schnitzel med extra ost på tyska. Jag brukar komma långt på det.
Men en av dem kan du ju behålla?Kära Sinners! Jag har börjat få känslan att jag kanske måste ha en UX. Och att både 757 UTC och U2 SDR ska få stryka på foten. Är det fel på mig?
Nein.Kära Sinners! Jag har börjat få känslan att jag kanske måste ha en UX. Och att både 757 UTC och U2 SDR ska få stryka på foten. Är det fel på mig?
Haha, absolut, jag kan behålla bägge också... Det är jättefina klockor! Men min tanke i långa loppet är att äga färre klockor, så jag försöker renodla lite... Gått sådär hittills får jag medge, men jag överger inte tankenMen en av dem kan du ju behålla?
Nein.
Vi har alla den vägen vandrat.
Quartz, och den quartzen i synnerhet, är bra. Väldigt bra.