• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Sååå. Efter en låång väntan på 10 dagar kom det äntligen ett paket. Det var en Sinn! :) Efter ett alldeles för långt uppehåll är jag tillbaka som Sinnist. :sinn:
9E63BB4D-DDC5-4C81-A305-F1E16794E923.jpeg
21046580-EA85-4848-8A1D-4265531A6837.jpeg
6CAE3CF4-9F79-4FDD-9017-66D934AC6D71.jpeg

Ska och ska.;).. den är ju riktigt bra på läder, canvas och gummiband också. Dock bör nato undvikas.
Jo det är vanligt att kombinera med annat än länken har jag noterat, därav kommentaren. Blir lite mer Sinn-teknik-känsla med länk och mer klassiskt med läder, dvs lite mer som mycket annat.
Fin kombination hur som helst. Och each to his own, som alltid så klart.

Kära Sinners! Jag har börjat få känslan att jag kanske måste ha en UX. Och att både 757 UTC och U2 SDR ska få stryka på foten. Är det fel på mig?

Men en av dem kan du ju behålla?
Haha, absolut, jag kan behålla bägge också... :) Det är jättefina klockor! Men min tanke i långa loppet är att äga färre klockor, så jag försöker renodla lite... Gått sådär hittills får jag medge, men jag överger inte tanken ;)

Nein.
Vi har alla den vägen vandrat.
Quartz, och den quartzen i synnerhet, är bra. Väldigt bra. :pompus:
20191106_074355.jpg

Point taken. :) Har insett att det kan vara min väg också... En UX skulle kunna axla manteln som den optimala beatern och ändå ha charmen av en riktig kvalitetsklocka.

Dagens
IMG_20200211_090729-01.jpeg

Hade glömt att jag tyckte 104an var lite obekväm på länken då den faktiskt har en ganska utåtpekande krona som tar i ovansida på handleden ibland. Ezm3 har inte det problemet så tycker den funkar bättre på länk än 104 faktiskt.

Kommer köra denna på OWG-månaden tänkte jag. Då blir det lite olika band och naton att testa :)

Tillbaka
Topp