Synd att den är LE, jäkligt retrocool!500 stycken, 2590 €.
Riktigt cool
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Synd att den är LE, jäkligt retrocool!500 stycken, 2590 €.
Riktigt cool
Ja 1000 stÄr den blåa också LE förresten? Någon som vet?
Synd, hatar LE. Den kommer att bli riktigt eftertraktad.Ja 1000 st
Riktigt fina. Jag tar gärna ett par sådana, jag med!Undrar om det kommer att gå att få tag på de där canvas-banden löst..? Jag vill ha till min 104a!
Ja den var riktigt snygg också.500 stycken, 2590 €.
Riktigt cool
Fina modeller! Går det att köpa 104 ans canvas löst? Skulle sitta fint på min gamla 103a.Bästa Klocksnackare,
Som ni redan sett så har två nya Sinnpresenterats, som idag. 104 är limiterad i 1000 ex. och kostar 13.600.- och 158 är limiterad i 500 ex. och kostar 27.500.-.
Till er som vill köpa 158 är det snabba beslut som gäller.
Jag vet inte... Men det vore väl dumt att lägga den mjukare coatingen ytterst. Kan fråga när jag är nere i tyskland.Nu är det 14 februari
Någon som sett nytt?
Är det inte så att det är tegimentering och sedan pvd-behandling över tegimenteringen?
Det är alltså pvd:n som slits och ser fult ut. Tegimenteringen är intakt.
Jag vet att det inte går att lägga en hård coating på ett mjukt underlag.Jag vet inte... Men det vore väl dumt att lägga den mjukare coatingen ytterst. Kan fråga när jag är nere i tyskland.
But why?Synd, hatar LE. Den kommer att bli riktigt eftertraktad.
För att om man inte har pengarna nu så kommer det sannolikt att bli dyrt om man vill köpa en senare. Vägrar betala premium för att något är LE.But why?
Aah du tänker så, sant.För att om man inte har pengarna nu så kommer det sannolikt att bli dyrt om man vill köpa en senare. Vägrar betala premium för att något är LE.
På tal om något som inte är LE:
Once you go German you never go back..?
Har precis köpt en 104a och nu blev det en 556i. Känns som två bra instegs-Sinn som man måste ha ägt.Aah du tänker så, sant.
Vad blev det för nått?
Kanske en 103? ^^Aah du tänker så, sant.
Vad blev det för nått?
Ja det är ju jättedumt egentligen men... pvd är ett jävla skit. blir att se för eländigt ut efter ett tag.Jag vet inte... Men det vore väl dumt att lägga den mjukare coatingen ytterst. Kan fråga när jag är nere i tyskland.
Så var det ja.Jag vet att det inte går att lägga en hård coating på ett mjukt underlag.
Förutsättning för den svarta ytan, som är väldigt hård, är att ytan under är härdad, alltså tegimenterad.
Trevlig box också. Bara komplettera lite med länk och så har man en vinnare!Undrar om det kommer att gå att få tag på de där canvas-banden löst..? Jag vill ha till min 104a!
Finfin OCH 43mmFinfin men 43 mm
This with normal white lume non LE
Undrar om det kommer att gå att få tag på de där canvas-banden löst..? Jag vill ha till min 104a!
Riktigt fina. Jag tar gärna ett par sådana, jag med!
Fina modeller! Går det att köpa 104 ans canvas löst? Skulle sitta fint på min gamla 103a.
Najs! @ERIKSON URHANDEL, kan ni kolla om de går att beställa och vad de i så fall kommer att kosta?Ser ut som det går att beställa banden på sinn.de
The faux patina lume goes well with the blue, though.This with normal white lume non LE
The ultimate sin(n) ?Kanske en 103? ^^
Alltså bör man välja borstat med tegimentering om man vill vara som mest skyddad mot repor?Jag vet att det inte går att lägga en hård coating på ett mjukt underlag.
Förutsättning för den svarta ytan, som är väldigt hård, är att ytan under är härdad, alltså tegimenterad.