• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Undrar om det kommer att gå att få tag på de där canvas-banden löst..? Jag vill ha till min 104a!
PSX_20200214_092253.jpg

Bästa Klocksnackare,
Som ni redan sett så har två nya Sinnpresenterats, som idag. 104 är limiterad i 1000 ex. och kostar 13.600.- och 158 är limiterad i 500 ex. och kostar 27.500.-.
Till er som vill köpa 158 är det snabba beslut som gäller.

Sinn 104 blå 1.jpg
Sinn 158 1.jpg
Fina modeller! Går det att köpa 104 ans canvas löst? Skulle sitta fint på min gamla 103a.

Nu är det 14 februari :)
Någon som sett nytt?

Är det inte så att det är tegimentering och sedan pvd-behandling över tegimenteringen?
Det är alltså pvd:n som slits och ser fult ut. Tegimenteringen är intakt.
Jag vet inte... Men det vore väl dumt att lägga den mjukare coatingen ytterst. Kan fråga när jag är nere i tyskland.

Jag vet inte... Men det vore väl dumt att lägga den mjukare coatingen ytterst. Kan fråga när jag är nere i tyskland.
Ja det är ju jättedumt egentligen men... pvd är ett jävla skit. blir att se för eländigt ut efter ett tag.

Jag vet att det inte går att lägga en hård coating på ett mjukt underlag.
Förutsättning för den svarta ytan, som är väldigt hård, är att ytan under är härdad, alltså tegimenterad.
Så var det ja.

Tillbaka
Topp