Sånt? https://www.royalstraps.se/collections/natoband/products/zulustrap-svart-med-pvd-22mmOch som sagt - gärna tips på zulu har googlat mig blå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sånt? https://www.royalstraps.se/collections/natoband/products/zulustrap-svart-med-pvd-22mmOch som sagt - gärna tips på zulu har googlat mig blå.
Zulu och nato är i princip samma sorts band. Det är de rundare ringarna, och ofta lite tjockare textil, som gör zulu till zulu. Det du söker är antingen one piece nato/zulu:Tyvärr dubbelt band a’la Nato. Vill inte ha dubbla band under klockan. Svårare att hitta än jag trodde.
Du tänker på ett pseudo mil-strap likt detta kanske?Tyvärr dubbelt band a’la Nato. Vill inte ha dubbla band under klockan. Svårare att hitta än jag trodde.
Zulu och nato är i princip samma sorts band. Det är de rundare ringarna, och ofta lite tjockare textil, som gör zulu till zulu. Det du söker är antingen one piece nato/zulu:
eller two piece zulu/nato
Men du kan ju också klippa bort flärpen på ett vanligt zulu/nato.
Den där typen har jag inte sett tidigare, men jag ser inte riktigt hur den ser den fäster i klockan på den där bilden. Ser snyggt ut i all fall.Du tänker på ett pseudo mil-strap likt detta kanske?
Den där typen har jag inte sett tidigare, men jag ser inte riktigt hur den ser den fäster i klockan på den där bilden. Ser snyggt ut i all fall.
Det är bara att klippa bort den delen som är onödig. Eller använda ”double under”-metoden när man fäster klockan.Tyvärr dubbelt band a’la Nato. Vill inte ha dubbla band under klockan. Svårare att hitta än jag trodde.
Det är bara att klippa bort den delen som är onödig. Eller använda ”double under”-metoden när man fäster klockan.
bjuder på en bild av (enligt mig) den ända klockan man behöver EZM 3, kanske man blir OWG nu...
Förstår att du känner så för den badass klockan! Kan erkänna att jag hellre hade haft en sån som du har istället för min "vanliga" U1 så vill du byta så har vi en deal.Löööv my U1s, en keeper helt klart!
Funderade på en 556 som komplement, min fundering är tavlan, läst mycket om hur djup den svarta färgen är. Tycker nästan man kan drunkna i min U1 också. Är 556i's tavla ännu svartare? Eller är A ett bättre komplement till min U1?
Åsikter och foton välkomnas...
Otroligt snygg klocka, du måste lägga upp lite fler bilder när du har fått hem denSåg också den, mycket rolig modell bara att gratulera till ett mycket bra köp!
Efter att ha velat fram och tillbaka kring huruvida svart verkligen är det nya svarta och om det är hela klockan som ska vara svart eller bara dykringen, så sprang jag på denna på Chrono 24. En U1 S minus det mesta av det röda. Precis som jag sagt att jag ville ha den. Min dåliga karaktär hade inget att sätta emot - bara att slå till. Begagnad, utländsk, ej sett den i verkligheten. Vad skulle kunna gå fel liksom?
I väntan på att den ska dyka upp så behöver jag tips på (primärt svart)zuluband med svarta metalldelar - vill ej ha Nato med dubbla lager nylon under boetten.
Disclaimer: jag gillar verkligen de delvis röda visarna på U1:an men är just nu lite besatt av maximal tydlighet och då är den här att föredra tycker jag.
i alla händelser, ska det bli skönt att ha en Sinn igen, och då en U1.
Ja, verkligen. Nästan så man laddar ner Bynk-appen på direkten!Nu får jag anstränga mig ordentligt för att hålla tillbaka.. jädrar så fin den är.
https://klocksnack.se/threads/sinn-bundeswehr-x-revolution-watch-150-pieces-limited-edition.127874/
Bynk-appen, blev tvungen att googla. Perfekt, bara att köpa nu!Ja, verkligen. Nästan så man laddar ner Bynk-appen på direkten!
Nej, släpp ut dina lustar!Nu får jag anstränga mig ordentligt för att hålla tillbaka.. jädrar så fin den är.
https://klocksnack.se/threads/sinn-bundeswehr-x-revolution-watch-150-pieces-limited-edition.127874/
Vore det inte för att jag har en Sinn på intågande så skulle lustarna släppas fria. Livet som fattig bonddrängNej, släpp ut dina lustar!
What can possibly go wrong?
Förstår att du känner så för den badass klockan! Kan erkänna att jag hellre hade haft en sån som du har istället för min "vanliga" U1 så vill du byta så har vi en deal.
Både 556i och a lär komplettera din U1 bra. I modellen passar ju till allt och går att dessa upp ner enkelt med olika band. A modellen är ju riktigt cool med sin pilot känsla och mer åt vardags/beater hållet. Kan ju inte gå fel vilken du väljer .
Du har redan svaret på frågan. BYNKA lite och köp bådaFunderar på om jag skulle köpt en 356 istället. Och att jag ju faktiskt helst vill ha tyskt daghjul. Å andra sidan gillar jag 103an väldigt mycket.
Tänker att 356 kan se ännu lite bättre ut på min smala handled. Att den passar med ännu fler straps. Men jag vet inte. Det här med om ”gräset är grönare” osv.
Det är svaret på allt!Du har redan svaret på frågan. BYNKA lite och köp båda
Ezm3 blir säkerligen till salu efter marsNu har jag läst igenom hela tråden! Från att ha varit lite halvt sugen på en 103st så har jag fastnat för 556, ezm3 och typ allt som @Clark Kent visar upp. Trodde att jag hittat något trevligt som inte kostar skjortan, men blir nog inte så billigt då jag vill ha typ allt
Haha vafan, då ska jag börja spara veckopengen framöver hör jagEzm3 blir säkerligen till salu efter mars
Ezm3 blir säkerligen till salu efter mars
Riktigt bra pris om man jämför med vad de går
Lär bli många klockor som läggs ut efter sista mars
Den verkar riktigt trevlig
Ska du köra den på OWM? Bara att vara beredd @Sistakvarten, det är en superpotent klocka på alla sätt och vis