Nu vet jag inte vad jag lyckades göra när jag citerade
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Otroligt snygg klocka, du måste lägga upp lite fler bilder när du har fått hem den
Jupp! kommer funka fint. Men lär nog tröttna lite på den sen som många andra den månadenSka du köra den på OWM? Bara att vara beredd @Sistakvarten, det är en superpotent klocka på alla sätt och vis
1.300.-Najs! @ERIKSON URHANDEL, kan ni kolla om de går att beställa och vad de i så fall kommer att kosta?
Fint, tack så mycket!1.300.-
Haha, satt precis och kollade på annonsen.. igen..Ingen som har huggit @n1tro Sinn Bundeswehr ännu? Mycket oväntat!
Jo, jag funderar på att sälja min och köpa en annan kronograf, men har svårt att bestämma mig. Har filat lite på en annons faktiskt.Verkar som att Ni är alldeles för nöjda med era 103-or . Är alldeles för tunt på säljsidan tycker jag och priserna går det vågor i med vad jag kan se. Är ni alldeles säkra på att ni inte skall ta och testa något nytt?!
Tacksam för tråden dock, härligt att se så fina klockor.
OHPF nuIngen som har huggit @n1tro Sinn Bundeswehr ännu? Mycket oväntat!
Snyggt, jättefin den därFick hem denna idag, så sjukt bra!
Haha, håller med ovanstående! Skulle gärna se lite fler till salu så man skulle kunna testa en 103a ett litet tag eller behålla den för alltid. Min 556a är himla trevlig men det gör mig inte mindre sugen på en 103a.Verkar som att Ni är alldeles för nöjda med era 103-or . Är alldeles för tunt på säljsidan tycker jag och priserna går det vågor i med vad jag kan se. Är ni alldeles säkra på att ni inte skall ta och testa något nytt?!
Tacksam för tråden dock, härligt att se så fina klockor.
Håller med, sitter som en smäck på armen också, riktigt bra storlek.Snyggt, jättefin den där
Är det du?OHPF nu
Lustarna tog över.. sen var säljaren väldigt trevlig vilket hjälpte till med beslutetÄr det du?
Grym, grattis! Den sitter verkligen bra, perfekt size. Har oturen att passformen på länken inte går att få helt hundra, antingen för tight eller för löst, så kör MN-band istället. Har du lyckats få till det?Fick hem denna idag, så sjukt bra!
Tack så mycket! Ja, det tycker jag, fick till passformen bra. Störigt när det inte går att få till den bra, så var jag på tre av mina Squale så jag använder inte länken på dem.Grym, grattis! Den sitter verkligen bra, perfekt size. Har oturen att passformen på länken inte går att få helt hundra, antingen för tight eller för löst, så kör MN-band istället. Har du lyckats få till det?
Vad ni frestar en flippare!Haha, håller med ovanstående! Skulle gärna se lite fler till salu så man skulle kunna testa en 103a ett litet tag eller behålla den för alltid. Min 556a är himla trevlig men det gör mig inte mindre sugen på en 103a.
Gött! Tycker att Sinns länkar ibland får lite oförtjänt kritik, får man till passformen är de riktigt bra och följsamma i mitt tycke. Men sen är ju 556an grym på alla typer av band, en riktig kameleont, så gör ändå inte så mycket att länken ligger oanvänd.Tack så mycket! Ja, det tycker jag, fick till passformen bra. Störigt när det inte går att få till den bra, så var jag på tre av mina Squale så jag använder inte länken på dem.
Jag har bara testat länken på 104an tidigare och den tyckte jag inte riktigt om för designen passar inte boetten, såg mest konstigt ut. Däremot så tycker jag att själva länken är riktigt trevlig. Kommer nog att köra länk på 556 nu men ska testa den på annat längre fram.Gött! Tycker att Sinns länkar ibland får lite oförtjänt kritik, får man till passformen är de riktigt bra och följsamma i mitt tycke. Men sen är ju 556an grym på alla typer av band, en riktig kameleont, så gör ändå inte så mycket att länken ligger oanvänd.
OHPF nu
Det gör du rätt i. Lånade en 104 av @Sir Napalot för ett tag sedan och den är riktigt smutt på ett schysst läder.Jag har bara testat länken på 104an tidigare och den tyckte jag inte riktigt om för designen passar inte boetten, såg mest konstigt ut. Däremot så tycker jag att själva länken är riktigt trevlig. Kommer nog att köra länk på 556 nu men ska testa den på annat längre fram.
Jag kommer alltid tillbaka hit även om jag får mina ryck iblandMan kan lita på dig
Kör också min på läder, det klär den riktigt bra och man får fram flieger-känslan mer.Det gör du rätt i. Lånade en 104 av @Sir Napalot för ett tag sedan och den är riktigt smutt på ett schysst läder.
Frågan är; kan vi lita på dig?Man kan lita på dig
Jag tänker att det har hänt att du plockat upp guldkornen...Man kan lita på dig
Skicka mig ett PM @MaBr så postar jag ett perfekt passande läder free of chargeDet gör du rätt i. Lånade en 104 av @Sir Napalot för ett tag sedan och den är riktigt smutt på ett schysst läder.