Jag tänker att det har hänt att du plockat upp guldkornen...
Haha, jag är 100% oskyldig. Gick rejält på pumpen när jag sålde 104:n så nu blir det inget mer nytt på ett tag om inte den månfas-103:n som jag står först i kö till släpps.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tänker att det har hänt att du plockat upp guldkornen...
Oj, det var väldigt snällt! Tack så mycket! Det firar vi med lite lume på 556an.Skicka mig ett PM @MaBr så postar jag ett perfekt passande läder free of charge
Snyggt! 556an är rejält braOj, det var väldigt snällt! Tack så mycket! Det firar vi med lite lume på 556an.
Tack! Är jäkligt nöjd.Snyggt! 556an är rejält bra
Grattis! 556i kan aldrig bli felOj, det var väldigt snällt! Tack så mycket! Det firar vi med lite lume på 556an.
Känns som en sån klocka man måste ha haft i samlingen och den tillsammans med 104an är ju perfekta gateway drugs till Sinn.Grattis! 556i kan aldrig bli fel
Tack, håller med.Snygg rackare
God morgon!
En liten fundering till er som är mer (s)in(n)satta i märket: när det gäller modellerna man kan välja stängt eller öppet baklock, t ex 103 och 356, visst är det bara själva boettlocket som skiljer? Jag menar, man skulle kunna skruva på ett lock med glasbaksida på en som från början köptes med stängt? Och om det är så, går det att beställa detta från Sinn?
Kan rekommendera ezm 3, bästa klockan jag haft. Vill inte ha något annan.Nu har jag läst igenom hela tråden! Från att ha varit lite halvt sugen på en 103st så har jag fastnat för 556, ezm3 och typ allt som @Clark Kent visar upp. Trodde att jag hittat något trevligt som inte kostar skjortan, men blir nog inte så billigt då jag vill ha typ allt
Kan rekommendera ezm 3, bästa klockan jag haft. Vill inte ha något annan.
Verkar vara väldigt uppskattad här i tråden
inte än iallafall haha!
Kan rekommendera ezm 3, bästa klockan jag haft. Vill inte ha något annan.
inte än iallafall haha!
Sluta frestas!356an idag! Gillar den mer o mer...
Härligt! Allt blir lite mysigare med sol och Sinn!På väg mot träning med sinn på armen.
Hoppas det är någonting annat än en Ezm3. Får då kan vi byta senDå har man ett paket med en Tysk på väg
Det är inte en ezm3 även om den ligger högt upp på listan också, känns som att det här sinnäventyret kan bli hur långt som helst. Finns ju galet många modeller man vill testaHoppas det är någonting annat än en Ezm3. Får då kan vi byta sen
Riktigt fet. Bra köp!
You know what time it is!
Idag kom den, snabb kortning av armbandet och sen på armen. Trodde inte att jag skulle gilla länken alls. Min (numera stulna) 356 hade jag nästan bara på läder. Det enda negativa jag kan komma på så här efter bågra timmar är att omgivningen uppfattar mig som tokstressad eftersom jag kollar klockan hela tiden...
Grymt! Snacka om badass klocka!
Idag kom den, snabb kortning av armbandet och sen på armen. Trodde inte att jag skulle gilla länken alls. Min (numera stulna) 356 hade jag nästan bara på läder. Det enda negativa jag kan komma på så här efter bågra timmar är att omgivningen uppfattar mig som tokstressad eftersom jag kollar klockan hela tiden...
Kul!Det är inte en ezm3 även om den ligger högt upp på listan också, känns som att det här sinnäventyret kan bli hur långt som helst. Finns ju galet många modeller man vill testa
InstegSinn jäkligt bra är den dock.ja jag har stirrat sönder bilderna jag har på min 856utc som jag hade och kan inte för mitt liv fatta hur jag inte kunde se skönheten i den då! Nu blir det en 556i men spaningen efter nästa har redan börjat