Kronografer!InstegSinn jäkligt bra är den dock.
Efter att nu ha testat 556i, 104, ezm3 vet jag inte riktigt vad som är nästa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kronografer!InstegSinn jäkligt bra är den dock.
InstegSinn jäkligt bra är den dock.
Tycker du kan prova Ezm13 och gillar du den inte kan jag testaInstegSinn jäkligt bra är den dock.
Är den inte rätt så dyr? Nu minns jag inte priset.Den här nyheten från Sinn (158) är inte alls dum. Vettigt pris dessutom och verkar finnas tillgänglig hos Erikssons Ur (forumsponsorn).
https://monochrome-watches.com/sinn-158-chronograph-re-edition-of-the-1550-sg-bundeswehr-live-pics/
Fräck! Men kommer nog kännas som en riktig tjockis jämfört med tidigare Sinn jag testat. 15mm tjock kan ju funka när ett par millimeter är typ plexi men i detta fall är det 15mm av bara råbarkad klockaTycker du kan prova Ezm13 och gillar du den inte kan jag testa
Fick låna en 256 ett tag och den var ju rätt kul och skön storlek. Alla andra blir nog så rackarns stora på mig.Kronografer!
Jag har väldigt små armar och smala handleder (15,5) men tycker ändå 103an sitter bättre än väntat! Var orolig för det innan men det är inga problem.Fick låna en 256 ett tag och den var ju rätt kul och skön storlek. Alla andra blir nog så rackarns stora på mig.
27,5 tkr, vilket väl får sägas vara rimligt. Synd att den är Ltd Ed.Är den inte rätt så dyr? Nu minns jag inte priset.
Gillar inte U1:an annars, men just din klocka är riktigt grym! Grattis till den!
You know what time it is!
Idag kom den, snabb kortning av armbandet och sen på armen. Trodde inte att jag skulle gilla länken alls. Min (numera stulna) 356 hade jag nästan bara på läder. Det enda negativa jag kan komma på så här efter bågra timmar är att omgivningen uppfattar mig som tokstressad eftersom jag kollar klockan hela tiden...
Absolut, speciellt när den är limited också. Synd att de håller på så.27,5 tkr, vilket väl får sägas vara rimligt. Synd att den är Ltd Ed.
Fick hem denna idag, så sjukt bra!
Tack!Gillar inte U1:an annars, men just din klocka är riktigt grym! Grattis till den!
Ja, de kan nog vara ett bra par.Känns som att 556i skulle vara det perfekta komplementet till U1:an. Tids nog så.
Ja det är det som oroar mig med men kan inte släppa tanken på den riktigt.Fräck! Men kommer nog kännas som en riktig tjockis jämfört med tidigare Sinn jag testat. 15mm tjock kan ju funka när ett par millimeter är typ plexi men i detta fall är det 15mm av bara råbarkad klocka
Massiva 16cm härJag har väldigt små armar och smala handleder (15,5) men tycker ändå 103an sitter bättre än väntat! Var orolig för det innan men det är inga problem.
Den slits nog hyfsat lätt men denna är nog inte använd supermycket då skick på boett också är riktigt bra. Inget jag oroar mig för egentligen, lite slitage blir ju bara stiligareHärligt! Allt blir lite mysigare med sol och Sinn!
Noterar att din vridring är oförskämt bra skick, speciellt för en vintage. Jag har alltid tänkt att den (tunna?) svarta beläggningen (pulverlack?) på ringen kommer att skavas av vad det lider, men du har ju gulnade index och perfekt svärta på vridringen! Man behöver inte oroa sig?
Tycker denna nya LTD ED (104 St Sa A B E) är sjukt snygg!
Hur bärs 104: an för oss med små handleder?
Vad har du för omkrets? PS. Hehe.Var och provade denna i helgen, tyckte att det satt väldigt bra på handleden
Har ju en 556i på H-länk på väg hem, har ni som testat olika band på den lust att posta några alternativ till länken?
Jag har 16,5cm och den sitter som en smäck!Tycker denna nya LTD ED (104 St Sa A B E) är sjukt snygg!
Hur bärs 104: an för oss med små handleder?
Mätte precis hehe så runt 16,5-17 ungefärVad har du för omkrets? PS. Hehe.