Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inga bekymmer att vänta med den där att titta på Riktigt bra med det röda gummit till den svarta boetten och röda detaljerna!Vi sitter och väntar hos frsören...
Värre kunde man ju ha det!Inga bekymmer att vänta med den där att titta på Riktigt bra med det röda gummit till den svarta boetten och röda detaljerna!
Fy tusan. Jag hoppas eftersom det är ett litet paket att de släpper av det på närmaste ICA eller något.Har inte jättebra erfarenheter med UPS; de påstår att de har varit vid dörren utan att ha varit det, sen får man jaga paketet själv via deras kundtjänst. Men förr eller senare kommer det nog fram
Ring kundtjänst i förväg om du har försändelsenummer, då kanske de ordnar det!Fy tusan. Jag hoppas eftersom det är ett litet paket att de släpper av det på närmaste ICA eller något.
Om jag velat ha en annan klocka hade det fan varit den!Tack detsamma!
Jag har fått leverans via UPS flera ggr med innehåll fr Sinn.Jag brast och beställde en 556i direkt från Sinns webbshop för någon dag sedan. Det mesta jag spenderat på en klocka och som dessutom inte är en Seiko. Nu väntar jag tålmodigt men lite smått nervöst. Någon som har erfarenheter med UPS? Det var den enda fraktmetoden som erbjöds.
Riktigt bra! Nöjd med den?
En early adopter! Grattis, skål och välkommen!Då blev det ännu en gång
Grym! Hade varit riktigt fin på sailcloth eller canvas bandDå blev det ännu en gång
Jättesnyggt!Då blev det ännu en gång
Absolut, väldigt nöjd hittills. Testar runt lite olika band och just nu är nog bund favoritenRiktigt bra! Nöjd med den?
Riktigt bra, grattis till den. Första på forumet möjligtvis?Då blev det ännu en gång
Ja tror helt klart bund är det rätta för den!Absolut, väldigt nöjd hittills. Testar runt lite olika band och just nu är nog bund favoriten
Oftast ringer de och kan lämna på arbetsplats. Aldrig haft problem med UPS med vare sig hämtning eller leverans. Inget att oroa sig för om de har alla uppgifter.Fy tusan. Jag hoppas eftersom det är ett litet paket att de släpper av det på närmaste ICA eller något.
Någon som har Sinn UX som har lust att mäta exakt L2L-längd? Hittar inte efter massiv googling.
Är det orginalcanvas som följer med klockan? Vad tycker du om den? Funderar på att beställa den till min 104A.Då provar vi canvas.
50mm. Rätt överkomligt.Någon som har Sinn UX som har lust att mäta exakt L2L-längd? Hittar inte efter massiv googling.
Har saknat er och den sköna stämning som råder här
Då blev det ännu en gång
Nej det är ett som AW gjort. Har inte provat klockan med originalbanden. Funderar på och sälja klockanÄr det orginalcanvas som följer med klockan? Vad tycker du om den? Funderar på att beställa den till min 104A.