Men den ligger ju ute på K&S, om än som bytes. Så avyttringen är ju i teorin redan verkställd. (Har själv 2-3 klockor ute som jag fortfarande inte vet säkert om jag borde sälja)Haha, även om du hade haft det så är den inte till salu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men den ligger ju ute på K&S, om än som bytes. Så avyttringen är ju i teorin redan verkställd. (Har själv 2-3 klockor ute som jag fortfarande inte vet säkert om jag borde sälja)Haha, även om du hade haft det så är den inte till salu
Nu hänger jag inte riktigt med på vad du menar. Den är alltså inte till salu utan bytes, därav mitt svar till @KlockTotte att några 25' inte hade hjälp i detta falletMen den ligger ju ute på K&S, om än som bytes. Så avyttringen är ju i teorin redan verkställd. (Har själv 2-3 klockor ute som jag fortfarande inte vet säkert om jag borde sälja)
Och jag var bara dryg Nej skämtosido, en riktigt fin klocka är det i alla fallNu hänger jag inte riktigt med på vad du menar. Den är alltså inte till salu utan bytes, därav mitt svar till @KlockTotte att några 25' inte hade hjälp i detta fallet
Det tycker jag absolut inte du var, flipparkungen kan jag gott leva medOch jag var bara dryg Nej skämtosido, en riktigt fin klocka är det i alla fall
Ja det är vi många här. Och det är väl egentligen inget negativt att man vill prova många klockorDet tycker jag absolut inte du var, flipparkungen kan jag gott leva med
Förlåt, jag tänkte fel.Nu hänger jag inte riktigt med på vad du menar. Den är alltså inte till salu utan bytes, därav mitt svar till @KlockTotte att några 25' inte hade hjälp i detta fallet
Ingen fara, misstänkte detFörlåt, jag tänkte fel.
Väl talat! Trevlig kväll!Nu får det vara slut på dumheterna. Detta är högst troligt en sån klocka jag skulle ångra grovt om den lämnade.
Trevlig kväll på er!
Blir lite nostalgisk när jag ser spelet Köpte crash bandicoot n sane trilogy när de såldes för 200pix på steam. Galet kul fortfarande!Hemma med en man-cold. Försöker underhålla mig själv..
Klassiker! Har varvat det där spelet i flera års tid.Hemma med en man-cold. Försöker underhålla mig själv..
Menar du höga som i tjocklek?Var hos @ERIKSON URHANDEL och provade 104 & 556 och även om jag gillar nästan allt med klockorna...är de inte förbannat höga för vad de är?
På pappret, ja. Men på handleden var historien en annan, detta trots att jag ägt 556 tidigare. Kanske blivit bortskämd med tunnare ur på senare tid men platt glasbaksida och platt glas (samt helt raka boettsidor) hjälper inte.Menar du höga som i tjocklek?
104 är 11,5mm och 556 är 11mm. Rätt rimligt mått tycker jag personligen. Sen kan designen göra saker med ögonmått.
Var det storleken som fick dig att tveka?Nu får det vara slut på dumheterna. Detta är högst troligt en sån klocka jag skulle ångra grovt om den lämnade.
Trevlig kväll på er!
43mm fungerar fint på min 18,5 handled. Ren rastlöshet ärligt talat, klockan i sig är helt fantastisk. Tur jag ändrade mig i tidVar det storleken som fick dig att tveka?
Sinn UX GSG9
På handleden idag igen, go är den alltså. Jag gillar verkligen kombon med kvarts+oljefylld. Mer problemfri klocka får man leta efter?
Så kan det absolut vara. Jag bär mestadels tjockare klockor, så jag tycker allt under 15mm är nättPå pappret, ja. Men på handleden var historien en annan, detta trots att jag ägt 556 tidigare. Kanske blivit bortskämd med tunnare ur på senare tid men platt glasbaksida och platt glas (samt helt raka boettsidor) hjälper inte.
Man får ju tänka på att båda var 200m vattenresistens och är "low pressure resistent", det gör säkerligen sitt för tjockleken också.Var hos @ERIKSON URHANDEL och provade 104 & 556 och även om jag gillar nästan allt med klockorna...är de inte förbannat höga för vad de är?