• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Grattis till en grym dinka!

Jag hade varit svinnöjd med +2. Min rullar ca +10spd sen utplock för 5v sen. Tilläggas ska att den gick med lika avvikelse första veckan. Funderar på att ge den lite inkörning till (Sinn skriver ut xx veckor) men sen knata in med den och få den ruckad. Sekundjägare som man är :)
Ligger den på det hela tiden så ska det säkert inte vara några problem att rucka. Ska se om jag kan rucka 104an, den ligger på - 15spd konstant.

Kan bara instämma om 556, den är grym!
CB232E6A-8F64-4055-8129-1A842DD83853.jpeg
Den är verkligen mycket bra!

En frågan angående service på Sinn.
Min ezm 3 är ca 5 år gammal, aldrig servad men den ligger bara på +3-4 sekunder
När är det läge tror ni att skicka in den?

Borde vara såld snart. Blir sugen själv men har minskat på kronograf portföljen och hade en Heuer Bund en kortare period, som kändes för stor på min 16,5 handled.
Förstår, det blir kanske på gränsen. Jag drog tillbaka annonsen igen, varje gång jag tar fram den så inser jag mer och mer hur dumt det är att släppa den. Velig är man.

Ser riktigt kul ut! Aldrig kört snöscooter. Vore kul att testa någon gång, kanske får ta mig upp nästa vinter :)
Ja det är riktigt skoj och blir bara roligare desto mer man kört så man lär sig hantera dom bra i olika förhållanden. Men just nu kunde det vara bättre förhållanden. Stenhård snö överallt så ingen puderåkning direkt :)

Tillbaka
Topp