Välkommen tillbaka
Tackar Såg att du hade fått hjälp av Eriksson med vridringen. Hade den kärvat fast helt eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen tillbaka
En stund sen denna fick vara med i matchen. men vilken ”håll käften klocka det är”
Underbart!
Tackar!Knappt man vågar kommentera nu när det är en "Håll Käften-klocka”. Nej, jag är inte från Göteborg
Men en supervass klocka som jag även kan rekommendera bärs utmärkt på ett mocka eller tjockare läderband så här under vintertider.
Tackar!
Haha, vet inte vad jag menar själv...
Bara att den tar plats av sig själv!
Har aldrig funderat på mocka eller läder, men posta gärna inspirationsbilder!
Vill köpa ett rött silikonband med viklås till sommaren!
Så...nu är hösten officiellt här. Richard på Erikson fixade sista halvan på bandbytet och bytte spännet till ett Sinn.
Vackert!Det jag hade på min var ett Hirsch Terra. Det var nästan det band som U1 bars mest bekvämt tillsammans med.
Vackert!
Måste tillstå att Sdr:n är lite vassare än min!
Runt 1,5k med spänne?
Sålde du det ihop med alla de banden? Vilket superpaket i så fall!Menar du Hirsch-bandet? Minns tyvärr inte alls vad det kostade. Har tyvärr inte kvar U1 som fick lämna för att.....hm, jag minns inte ens varför.
Det var nog lite dumt med tanke på att det var ett ganska saftigt kit
Saftigt kit?Menar du Hirsch-bandet? Minns tyvärr inte alls vad det kostade. Har tyvärr inte kvar U1 som fick lämna för att.....hm, jag minns inte ens varför.
Sålde du det ihop med alla de banden? Vilket superpaket i så fall!
Saftigt kit?
Ja det kan man säga!
Delar värda nästan samma som klockan!
Grattis till köparen.
Ja tack! Det där paketet hade man ju inte sagt nej tillMenar du Hirsch-bandet? Minns tyvärr inte alls vad det kostade. Har tyvärr inte kvar U1 som fick lämna för att.....hm, jag minns inte ens varför.
Tackar Såg att du hade fått hjälp av Eriksson med vridringen. Hade den kärvat fast helt eller?
Va är bredden på bandet? Skulle kanske funka på mina tanig handlederHar ett rött original silikonband med ett noname viklås up for grabs.
Pris: Gratis!
OBS: Kolla måtten.
OBS! Kort band.
Det är 22mm.Va är bredden på bandet? Skulle kanske funka på mina tanig handleder
Har dessvärre ingen Sinn som tar 22mm band, men tack ändå. Bättre det går till någon som kan använda detDet är 22mm.
Ditt om du vill ha det.
Gissar att det passar på -16cm handleder med nuvarande viklås.
Har man originallås från Sinn, blir det lite längre.
Sinn naturligtvis med som passagerare i flygsimulator.
Var det inte den som kom bort och du hittade i garderoben en lång tid senare?Menar du Hirsch-bandet? Minns tyvärr inte alls vad det kostade. Har tyvärr inte kvar U1 som fick lämna för att.....hm, jag minns inte ens varför.
Var det inte den som kom bort och du hittade i garderoben en lång tid senare?
Mycket trevligt att se dig tillbaka!Jag har tappat bort många klockor...många gånger
EDIT: Tror att U1 vid något tillfälle låg instoppad längst fram i en fårskinnstoffla, och att den var borta någon månad tills jag stoppade in foten i tofflan
Den tofflan hade jag gärna stoppat in foten iJag har tappat bort många klockor...många gånger
EDIT: Tror att U1 vid något tillfälle låg instoppad längst fram i en fårskinnstoffla, och att den var borta någon månad tills jag stoppade in foten i tofflan
Jäklar vad coolt! Är det utbildning eller nöje? Såg att det finns en där man kan ”flyga" Viggen och Draken i Gävletrakten.