• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Gissar att du är nöjd! ;)
Du har inte lust att skriva ner en minirescension här, pros vs cons ?
Är väldigt inne på att skaffa en egen.
Det är min andra 103, och femte Sinn totalt, så det kanske är på sin plats med en liten review! Ska ta och testköra den ett tag till först. Den är underbar att beskåda! :)

D2982917-B4A0-409D-8755-8FA5932F54BD.jpeg

Någon som upplever ett helvete att få på H-länken på en Ezm3? Eller det är handhavande fel haha? Har dock bara Sinns verktyg som kommer med lådan

Någon som upplever ett helvete att få på H-länken på en Ezm3? Eller det är handhavande fel haha? Har dock bara Sinns verktyg som kommer med lådan

Det finns två läger kring detta. I ena ringhörnan har jag för mig att det är @ironcastle som byter utan problem, och i den andra ringhörnan är samtliga övriga :D

Jag har haft fem Sinn nu och H-länk på fyra av dem. Inte haft några problem att byta på dem, så jag har svårt att relatera. Kör med den klassiska Bergeron 6767. :)

Snygga bilder! Jag gillar den verkligen, men aldrig sett IRL. Frågan är bara om man ska ha denna eller den svarta EZM 7 S?
Är det din? Några andra reflektioner? :) Jag behöver en knuff för att köpa ;)

Tack!!

Gillar man modellen kan det inte gå fel.
Satt senast igår och kortade en länk på en GS, små små skruvar och sköra gängor.. denna Sinn är så robust, känns som att hantera duplo vs lego (på ett bra sätt :) )

Tillbaka
Topp