• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Kunde inte bestämma mig för vilken 556 som jag gillade bäst så jag slog till på båda efter att ha sett den här videon.
Beslutsångestdiagnos AB :D

556 I B är dressigare både med den blåa tavlan och sin fine länk medans jag verkligen även diggar 556 i och dess tooligare look med en svart glossy dial.

Vill också passa på att hissa Erikson Urhandel för en trevlig och professionell service både innan och efter köpet.
Jag är supernöjd :)

Kunde inte bestämma mig för vilken 556 som jag gillade bäst så jag slog till på båda efter att ha sett den här videon.

556 I B är dressigare både med den blåa tavlan och sin fine länk medans jag verkligen även diggar 556 i och dess tooligare look med en svart glossy dial.

Vill också passa på att hissa Erikson Urhandel för en trevlig och professionell service både innan och efter köpet.
Bilder! :hungry:

Det är dem små detaljerna som gör skillnad

Fick hem ett Borealis gummi i torsdags, mycket nöjd än sålänge. Mjukt och skönt men håller denna klump till klocka på plats ändå! För 300kr inkl frakt så kan jag absolut rekommendera detta band! :)
IMG_20200314_094950.jpg

IMG_20200314_095035.jpg

IMG_20200314_095114.jpg

Det är just den videon som gör att jag inte kan släppa tanken på 556an i båda utförandena. Hur snöade jag in så hårt på Sinn? Jag skulle ju ha en Tudor trodde jag...

Såna där funderingar alltså ... Som bezelman kanske en variant med bezel lockar? :)

Jag gillar nog I bättre än A, den pianolackade tavlan på I är ju magisk! :) Och – icke att förglömma – Automatik på tavlan.
Har svårt att bestämma mig för A eller I modellen av 556. Har A modellen matt tavla ?

Tillbaka
Topp