• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Är sugen på en 556, eller framförallt nyfiken på Sinn och fick den här idag, inte bra!
20200311_181603.jpg

356 är lätt den vanligare modellen. Storleken kanske passar flera bättre samtidigt som den är billigare. Stod själv i valet och kvalet för 5 år sedan och gick faktiskt på 358, som bärs betydligt mindre än vad en 42:a vanligtvis gör. Grym klocka som jag aldrig kommer att göra mig av med ;)
Jo det är just det som är grejen, skulle sälja den tänkte jag men insåg att den var ganska ovanlig, dessutom gillar jag den ju skarpt.. Har kikat på andra Sinn men storlekarna avgör att det är 358:an som gäller. Sinn U2 och de har problem med Antireflexbehandlingen också har jag läst mig till

Jo det är just det som är grejen, skulle sälja den tänkte jag men insåg att den var ganska ovanlig, dessutom gillar jag den ju skarpt.. Har kikat på andra Sinn men storlekarna avgör att det är 358:an som gäller. Sinn U2 och de har problem med Antireflexbehandlingen också har jag läst mig till
Kan tycka att antireflexen inte är helt ok på 358 heller - kan se lite blå ut i visst ljus. Inget som jag i och för sig har några problem med.

Tillbaka
Topp