Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte bra??? Det är ju precis vad som behövs för att knuffa en klockintresserad med beslutsvånda över kanten! Vad kunde vara bättre?Är sugen på en 556, eller framförallt nyfiken på Sinn och fick den här idag, inte bra!
Den där är så jäkla bra! Hade jag haft lite manligare handleder hade jag tvingar dig att släppa den vidareMaken till tool-watch har jag sällan skådat.. brutalt robust.
Haha så sant. Och jag som faller så lätt...Inte bra??? Det är ju precis vad som behövs för att knuffa en klockintresserad med beslutsvånda över kanten! Vad kunde vara bättre?
Forumets första, grattis!Maken till tool-watch har jag sällan skådat.. brutalt robust.
Den är riktigt fin, irl kan den ibland se nästan blöt utJag gillar verkligen den där.
Är det stor skillnad med den glossiga tavlan på bild och i verkligheten ? Har aldrig sett en sån där live.
Nice! Har läst någonstans att det ska påminna om pianolack.Den är riktigt fin, irl kan den ibland se nästan blöt ut
Den har ett magiskt svart djup! En svärta likt Satans själ, eller en rökares lungor.Nice! Har läst någonstans att det ska påminna om pianolack.
Ja det är nog en rätt bra beskrivningNice! Har läst någonstans att det ska påminna om pianolack.
Trevligt! No more owgmarch sen 656:an ankom?Guten nacht
Trevligt! No more owgmarch sen 656:an ankom?
Tack! Försöker hänga med, men det går så snabbt i den tråden!Nej, jag är ute
Tack! Försöker hänga med, men det går så snabbt i den tråden!
Mäktigt!Guten nacht
Jo det är just det som är grejen, skulle sälja den tänkte jag men insåg att den var ganska ovanlig, dessutom gillar jag den ju skarpt.. Har kikat på andra Sinn men storlekarna avgör att det är 358:an som gäller. Sinn U2 och de har problem med Antireflexbehandlingen också har jag läst mig till356 är lätt den vanligare modellen. Storleken kanske passar flera bättre samtidigt som den är billigare. Stod själv i valet och kvalet för 5 år sedan och gick faktiskt på 358, som bärs betydligt mindre än vad en 42:a vanligtvis gör. Grym klocka som jag aldrig kommer att göra mig av med
Kan tycka att antireflexen inte är helt ok på 358 heller - kan se lite blå ut i visst ljus. Inget som jag i och för sig har några problem med.Jo det är just det som är grejen, skulle sälja den tänkte jag men insåg att den var ganska ovanlig, dessutom gillar jag den ju skarpt.. Har kikat på andra Sinn men storlekarna avgör att det är 358:an som gäller. Sinn U2 och de har problem med Antireflexbehandlingen också har jag läst mig till
Jag kommer ofta på mig själv med att ha kronografen igång för att jag tänkt ta tid på en händelse, men sen glömt bort det när det tagit slut så den fortsätter rulla.Denna godbit hänger med idag.
En klassiker hände mig flertalet gånger med min gammal klocka.Jag kommer ofta på mig själv med att ha kronografen igång för att jag tänkt ta tid på en händelse, men sen glömt bort det när det tagit slut så den fortsätter rulla.
Händer mig varje gång jag ska åka till stugan eller likande för att kolla restid. Kommer aldrig ihåg att kolla när jag är framme och kronografen rullar påJag kommer ofta på mig själv med att ha kronografen igång för att jag tänkt ta tid på en händelse, men sen glömt bort det när det tagit slut så den fortsätter rulla.
Det är svart detDen har ett magiskt svart djup! En svärta likt Satans själ, eller en rökares lungor.
Kommer nog bli en sån inom en snar framtid Lär ju bara prova.Ja det är nog en rätt bra beskrivning
Spännande!Nya klockor den 29 April