Norgekamraten
Basic
Heads up till alla vänliga själar, kommer antagligen lägga ut min 556i med länk på K&S.
Såklart lite försprång hos entusiasterna
Såklart lite försprång hos entusiasterna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, jag veeeet!Det är sant, men samtidigt precis som du vet så finns det ju så mkt bra som man vill testa och samtidigt många som man inte vill släppa
Vad använder du/ni för verktyg? Har stundom det problemet. Skulle dock hellre hitta ett något kortare band för mer symmetri i helheten.Det får jag göra på i princip alla band. Går oftast bra.
För att göra extra hål? Typ en sån här. Tror dock det var ett annat märke, men runt den prisklassen. Och så minska storleken.Vad använder du/ni för verktyg? Har stundom det problemet. Skulle dock hellre hitta ett något kortare band för mer symmetri i helheten.
Danke. Är det inte lite märkligt att det inte går att hitta band som är lite kortare? Verkar finnas en marknad för det.För att göra extra hål? Typ en sån här. Tror dock det var ett annat märke, men runt den prisklassen. Och så minska storleken.
Jag använder en från Biltema, funkar alldeles utmärkt för några hål då och då.Vad använder du/ni för verktyg? Har stundom det problemet. Skulle dock hellre hitta ett något kortare band för mer symmetri i helheten.
Har för mig att Sinn har åtminstone två olika längder på vissa band om man köper dem löst. Men bäst att kolla med @ERIKSON URHANDEL för att vara säker.Danke. Är det inte lite märkligt att det inte går att hitta band som är lite kortare? Verkar finnas en marknad för det.
Hej,Har för mig att Sinn har åtminstone två olika längder på vissa band om man köper dem löst. Men bäst att kolla med @ERIKSON URHANDEL för att vara säker.
Sluta nu! Den är bra på allt!Eller på canvas?
Har själv en ezm3. Skottsäker. Om den skulle råka ut för något den inte tål, så är min arm sedan länge så illa åtgången att en trasig ezm3 vore mitt minsta problem. Har haft min länge, utan att tveka kring knepiga situationer, och det värsta som har hänt är att AR-behandlingen repades lite, men det tog flera års slitage.
Gillar den där skarpt. Mitt nästa inköp.Eller på canvas?
Jag har en CWC-dykare också, tror den är ungefär lika stor. Kanske ser CWC:n något större ut. Jag har ungefär 19 cm handled. Det enda jag inte riktigt gillar med min ezm3 är att jag har klockan på höger arm (är vänsterhänt), och då blir kronan obekväm, så jag har plockat bort länken och har den på nato/zulu. Snygg med länken, så det hade varit roligt att kunna ha länken. Nu ser den ut så här:
En riktig slitvarg!
Det är ju den jag ska köpa. Och nu såg jag en köpes från @ollkli också. Vill ni/någon inte köpa en 103 istället? ^^Har funderat ett tag nu på att införskaffa en Sinn 356.
Är lite fundersam över höjden på den dock och om det kan påverka komforten.
Ni som har eller har haft den vad är era synpunkter kring höjd och komfort ?