• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Blue Monday :hungry:
20200330_131626.jpg
Mycket snygg klocka!

Det har jag också tänkt. Har ju haft 556i och 104i, och saknar dem lite. Det jag funderar på mest är 103 eller 356. Dock behöver jag sälja 103 först då. Får se hur det går. Verkar vara lite segt i det rådande läget.

Lite plexiromantik:
E9CE273E-FDF9-427C-AE15-7AA5A3F2BE70.jpeg
DBA1F3B1-4310-4F3B-8DA7-89ED9C67CC60.jpeg
Fantastiskt fin dome på det där plexit. :woot: 356 är riktigt cool tycker jag, är själv sugen på en sån. Gärna med plexi då!

Tror det var länge sedan vi såg en U1:a i tråden.
C0F9DA8A-A2CA-4D5F-8238-08CED8E47D53.jpeg

@Lundgren har en rimligt prissatt U1 till salu om någon är intresserad av att testa. Trevlig helg på er!:)
Kan bara hålla med, alldeles för lite U1 här i tråden! Grym klocka som är byggd som en pansarvagn!
Men nu är Siktet inställt på en Sinn EZM3 på länk så är det nån som går i sälj tankar dra ett pm:)

Kan bara hålla med, alldeles för lite U1 här i tråden! Grym klocka som är byggd som en pansarvagn!
Men nu är Siktet inställt på en Sinn EZM3 på länk så är det nån som går i sälj tankar dra ett pm:)
EZM3 är riktigt trevlig! Kan mycket väl tänka mig att prova den på ett svart silikonstrap i framtiden. Har dock aldrig sett den live. Är det samma byggkvalitet som UX och U1??

Tillbaka
Topp