Mycket snygg klocka!Blue Monday
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket snygg klocka!Blue Monday
Den är väldigt fin.Fortfarande galet nöjd med denna och den blev ännu bättre när jag fick det här lädret till den.
Hehe, jag tror på dig, du klarar det! Jag funderar på att köpa en till istället.Den är väldigt fin.
Sitter kvar med 103:an och försöker komma på vilken Sinn jag helst vill ha. Det SKA gå att komma fram till!
Det har jag också tänkt. Har ju haft 556i och 104i, och saknar dem lite. Det jag funderar på mest är 103 eller 356. Dock behöver jag sälja 103 först då. Får se hur det går. Verkar vara lite segt i det rådande läget.Hehe, jag tror på dig, du klarar det! Jag funderar på att köpa en till istället.
Fantastiskt fin dome på det där plexit. 356 är riktigt cool tycker jag, är själv sugen på en sån. Gärna med plexi då!Det har jag också tänkt. Har ju haft 556i och 104i, och saknar dem lite. Det jag funderar på mest är 103 eller 356. Dock behöver jag sälja 103 först då. Får se hur det går. Verkar vara lite segt i det rådande läget.
Lite plexiromantik:
Jag gillar den också men frun vill ha en 356 så hon skulle nog ge mig stryk om jag köpte en 103a...Kan inte fler tycka om 103 också? ^^
Egentligen vill man inte sälja. Bara köpa!Jag gillar den också men frun vill ha en 356 så hon skulle nog ge mig stryk om jag köpte en 103a...
Japp, den taktiken hade man gärna kört!Egentligen vill man inte sälja. Bara köpa!
Det är min taktik, därför det går segt med att få in nya klockor. Skulle ha köpt en Sinn 856 utc men Covid-19 fick mig att backa, men så fort allt är tillbaka som vanligt och man vet att man har kvar jobbet blir det ett inköp.Japp, den taktiken hade man gärna kört!
Hehe, det är rätt!Det är min taktik, därför det går segt med att få in nya klockor. Skulle ha köpt en Sinn 856 utc men Covid-19 fick mig att backa, men så fort allt är tillbaka som vanligt och man vet att man har kvar jobbet blir det ett inköp.
Kan bara hålla med, alldeles för lite U1 här i tråden! Grym klocka som är byggd som en pansarvagn!Tror det var länge sedan vi såg en U1:a i tråden.
@Lundgren har en rimligt prissatt U1 till salu om någon är intresserad av att testa. Trevlig helg på er!
Snyggt! Den där H länken är ju ingen höjdare enligt mig.Inspirerad av @Aboynamedsue testar jag annat band på Sinn:en. Blev ett nylonband från Zuludiver. Jag kallar installationen för ”A Zulu diver on a German Flieger”.
EZM3 är riktigt trevlig! Kan mycket väl tänka mig att prova den på ett svart silikonstrap i framtiden. Har dock aldrig sett den live. Är det samma byggkvalitet som UX och U1??Kan bara hålla med, alldeles för lite U1 här i tråden! Grym klocka som är byggd som en pansarvagn!
Men nu är Siktet inställt på en Sinn EZM3 på länk så är det nån som går i sälj tankar dra ett pm
Dum fråga kanske men varför sitter kronan på vänster sida?Kan bara hålla med, alldeles för lite U1 här i tråden! Grym klocka som är byggd som en pansarvagn!
Men nu är Siktet inställt på en Sinn EZM3 på länk så är det nån som går i sälj tankar dra ett pm
Det kallas ”destro” efter italienskans ord för vänster och gör bl a att kronan inte kan trycka in i handen om man har den framför knölen på handleden.Dum fråga kanske men varför sitter kronan på vänster sida?
Tack för svaret!Det kallas ”destro” efter italienskans ord för vänster och gör bl a att kronan inte kan trycka in i handen om man har den framför knölen på handleden.
Här är en intressant artikel i ämnet: https://wornandwound.com/a-guide-to-destro-watches-from-sinn-muhle-citizen-and-more/