Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De borde inte slutat med den, hade gärna sett den som en normal klocka i deras sortiment och inte bara limited edition. Galet snygg!Blev inspirerad att fota innan. Det blir nog en tur i skogen med ungarna framåt eftermiddagen, jag hoppas att jag kan få med lite fina Sinn-bilder hem då!
Lite extra kul att en verkligt annorlunda modell är limited, tycker jag. Annars brukar det vara någon färg eller en någon tryckt detalj på tavlan som skiljer. Men det är ju lätt att tycka när man har enDe borde inte slutat med den, hade gärna sett den som en normal klocka i deras sortiment och inte bara limited edition. Galet snygg!
Så är det visserligen. Jag vill ha en!Lite extra kul att en verkligt annorlunda modell är limited, tycker jag. Annars brukar det vara någon färg eller en någon tryckt detalj på tavlan som skiljer. Men det är ju lätt att tycka när man har en
Mycket fina bilder, klockporr i skogenSnorkallt även i eftermiddag, trots att man kom undan blåsten lite i skogen.
Min är inte till salu, är jag rädd. Om jag inte får ett massivt överprisSå är det visserligen. Jag vill ha en!
Jag tror du behöver flippa den där snart
Mycket nöjd, känns som en stabil beater som tål mycket. Nu bara gummiband så är jag snart hemma!Trevligt. Keep on sinnin’!
Tack detsamma!Bra val!
Grattis! Riktigt fin den därIdag kom det ett skepp lastat med ett nytt ur. Fantastisk fin tavla som absolut inte gör sig på bild i jämförelse. Stort tack till @ERIKSON URHANDEL
Bravo!Idag kom det ett skepp lastat med ett nytt ur. Fantastisk fin tavla som absolut inte gör sig på bild i jämförelse. Stort tack till @ERIKSON URHANDEL
Bravo!
Fasen.. jag sitter och funderar på att köpa länken till min för jag var såklart dum nog att inte köpa den. Den ser ju så bra ut på länk ...
(Själv tycker jag den ser sanslöst bra ut på bild )
Jag har hört flera tycka att länkens lås är en svag punkt. Jag har haft 4 stycken och tycker den är helt ok. Hade kanske sett att det var button deployment då jag föredrar det, men annars tycker jag det är helt ok kvalitet på det.Jag gillar länken också, men jag måste klaga på något så är det nog spännet som känns billigast. Och jag hade även sett att den inte hade AR coating på båda sidor. Men man kan inte få allt, och annars är det ju en toppenklocka!
(Ps. Funderar på att komplettera med den andre länken. Eller varför inte ett gummi. Hmm )
Hmm, jag har hela tiden förstått det som att den HAR AR på båda sidor. Jag har faktiskt en del mini-repor på glaset (många troligen till följd av korkad användning av ett sladdrigt MN-strap... long story). Men de syns bara i ganska specifikt och skarpt ljus.Jag gillar länken också, men jag måste klaga på något så är det nog spännet som känns billigast. Och jag hade även sett att den inte hade AR coating på båda sidor. Men man kan inte få allt, och annars är det ju en toppenklocka!
(Ps. Funderar på att komplettera med den andre länken. Eller varför inte ett gummi. Hmm )
Det stämmer att Sinn kör antireflexbehandling på båda sidor av sina safirglas, vilket gör att glaset kan uppvisa repor, vilket då egentligen är repor i antireflexbehandlingen.Hmm, jag har hela tiden förstått det som att den HAR AR på båda sidor. Jag har faktiskt en del mini-repor på glaset (många troligen till följd av korkad användning av ett sladdrigt MN-strap... long story). Men de syns bara i ganska specifikt och skarpt ljus.
Har också hört det där med spännet förr. Som hyfsad nybörjare i klockor (har i alla fall inte ägt så många) så har jag faktiskt aldrig ägt en länk av något slag så jag har själv ingen referenspunkt.
(men fine-länken tycker jag är ful )
Ja exakt, repor i AR-beläggningen skulle jag sagt förstås .Det stämmer att Sinn kör antireflexbehandling på båda sidor av sina safirglas, vilket gör att glaset kan uppvisa repor, vilket då egentligen är repor i antireflexbehandlingen.
Idag kom det ett skepp lastat med ett nytt ur. Fantastisk fin tavla som absolut inte gör sig på bild i jämförelse. Stort tack till @ERIKSON URHANDEL
Sinn U1 ut och Sinn ezm3 in!
Ezm3 får va med och svarva idag!
Grattis till er båda! Gillar båda dessa skarpt. En 556A känns som urtypen av en Sinnklocka.
Rolig klocka. Den passar ju på allt! Funderar på att beställa något från www.finwatchstraps.com. Någon som har erfarenhet av dom ?
Vad sjukt egentligen, att den passade till alla bandRolig klocka. Den passar ju på allt! Funderar på att beställa något från www.finwatchstraps.com. Någon som har erfarenhet av dom ?