jojsan76
Basic
Har läst tidigare i denna tråd att den måste skickas till Sinn (Tyskland) för batteribyte. Men det kanske har ändrats?Kan de inte göra det på Erikson? Måste den skickas pga oljefyllningen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har läst tidigare i denna tråd att den måste skickas till Sinn (Tyskland) för batteribyte. Men det kanske har ändrats?Kan de inte göra det på Erikson? Måste den skickas pga oljefyllningen?
Nej, efter rengöring och batteribyte ska den trycktestas. Det djupet den klarar kan ingen annan trycka, skulle jag tro. Den behöver komma till Frankfurt.Har läst tidigare i denna tråd att den måste skickas till Sinn (Tyskland) för batteribyte. Men det kanske har ändrats?
Galet! Borde kunna gå snabbare, kan jag tycka. Ska vara om de har längre nu pga rådande omständigheter, men att ha två månader annars är snudd på absurt!Nej, efter rengöring och batteribyte ska den trycktestas. Det djupet den klarar kan ingen annan trycka, skulle jag tro. Den behöver komma till Frankfurt.
Utan att veta skulle jag tippa på ca 8 veckor.
Kan man tycka. Men det var de tider som gällde långt innan Covid.Galet! Borde kunna gå snabbare, kan jag tycka. Ska vara om de har längre nu pga rådande omständigheter, men att ha två månader annars är snudd på absurt!
Har hört talas om det tidigare, men inte att det var så långa väntetider. Något att beakta. Lösningen är att ha 2-3 Sinn?Kan man tycka. Men det var de tider som gällde långt innan Covid.
Backjobb, om det blir sådana går fort, men kön är lång. Brukar vara iaf.
Såklart!Har hört talas om det tidigare, men inte att det var så långa väntetider. Något att beakta. Lösningen är att ha 2-3 Sinn?
Har ju en 556:a också så jag får väl krama den extra mycket när UX:en är på utflykt.Har hört talas om det tidigare, men inte att det var så långa väntetider. Något att beakta. Lösningen är att ha 2-3 Sinn?
Färg och färg. Det är kopparsalt som blir blåare ju mer fukt det tagit upp. Man hade rent krasst kunnat ha vanligt salt i eftersom även det tar upp fukt effektivt, men då får man ju ingen smidig indikation på när det är mättatGällande färgampullen vissa modeller är utrustade med, någon här som varit med om ett live fukt scenario?
Tacsinnmycket! Och detsamma!Önskar er alla en trevlig helg i allmänhet och en syndig fredag i synnerhet!
Tre är för många, men vilken ska gå!?
Det var ett tydligt besked Intresserad ?
Jag kanske söker en, men då en nyare max från 2019.Det var ett tydligt besked Intresserad ?
Du svarar på frågan TS ställde för fem år sen?För att Sinn producerar kvalité och elegans helt enkelt
För att Sinn producerar kvalité och elegans helt enkelt
Mycket bra! Välkommen tillbakaKommer inte ens ihåg när jag hade Sinn sist. Eller jo det gör jag visst. Det var en Ezm3 för något år sedan.
Dags igen och denna gång kör vi U2.
En klocka jag varit sugen att testa ganska länge.
Tack, det har varit för lång Sinntorka. Vad händer här inne då? Samma sköna stämning eller?Mycket bra! Välkommen tillbaka
Tack, det har varit för lång Sinntorka. Vad händer här inne då? Samma sköna stämning eller?
Det var på tiden, willkommenKommer inte ens ihåg när jag hade Sinn sist. Eller jo det gör jag visst. Det var en Ezm3 för något år sedan.
Dags igen och denna gång kör vi U2.
En klocka jag varit sugen att testa ganska länge.
Hur var det nudå? Är finelinken tunnare än H-länken?Det här är en av mina favoriter i nuläget och den som får mest handledstid.
Ja den bärs nättare med Fine-länken så jag antar att den är lite tunnare.Hur var det nudå? Är finelinken tunnare än H-länken?