• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Rolig klocka. Den passar ju på allt! :) Funderar på att beställa något från www.finwatchstraps.com. Någon som har erfarenhet av dom ?

IMG_0528.jpeg
IMG_0530.jpeg
IMG_0531.jpeg
IMG_0532.jpeg

IMG_0528.jpeg

IMG_0530.jpeg

IMG_0531.jpeg

IMG_0532.jpeg

IMG_0533.jpeg

IMG_0534.jpeg

IMG_0535.jpeg

IMG_0536.jpeg

IMG_0537.jpeg

IMG_0538.jpeg

Vill typ köpa klockan igen när jag ser de bilderna. Och då sitter jag med den på handleden just nu :D.

Haha... Skulle vilja hitta ett riktigt bra läderband till den. Och jag funderar också på om dom här gummina med viklås passar ?

https://www.eriksonurhandel.se/originalbandlankar/sinn/integrerat-silikonband-rod.html

Det läderband jag har (som i senaste bilden jag la upp) lämnar sällan klockan när den väl sitter där faktiskt. Det är från Geckota. Men du kanske var ute efter nåt ännu mer premium-premium :). Ingen erfarenhet av gummit. Men har också tänkt köpa nåt gummi till sommaren. Fast nåt tredjeparts-band då. Det ser så himla...tjockt ut på bild det där Sinn-gummit.

Det läderband jag har (som i senaste bilden jag la upp) lämnar sällan klockan när den väl sitter där faktiskt. Det är från Geckota. Men du kanske var ute efter nåt ännu mer premium-premium :). Ingen erfarenhet av gummit. Men har också tänkt köpa nåt gummi till sommaren. Fast nåt tredjeparts-band då. Det ser så himla...tjockt ut på bild det där Sinn-gummit.

Premium eller inte kvittar, så länge det är snyggt och skönt! :)

Någon med gummit som kan lägga upp lite detaljbilder ?

Tror det blir 104:an. Jag fick hem 358:an idag, jättenöjd med den. Jag tycker höjd-diameterförhållandet på 356 är lite väl stor, proportionerna på 358 känns bättre.
IMG_2161.JPG
Ett till argument för att jag ska behålla 103:an som jag trots allt köpt två gånger.

Jag är så här nära (” ”) på att bestämma mig för att keep:a den. :) Eftersom det inte blivit någon deal än så är det väl ett tecken från gud på att den ska stanna. :) Kanske ska fira med att beställa hem ett par nya band till den?

Tillbaka
Topp