• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Sinn idag igen ja! :)
IMG_20200418_123948.jpg

Haha... Skulle vilja hitta ett riktigt bra läderband till den. Och jag funderar också på om dom här gummina med viklås passar ?

https://www.eriksonurhandel.se/originalbandlankar/sinn/integrerat-silikonband-rod.html

Förresten, jag kan ju rekommendera Sinns egna läderband. Jag köpte min på läder. Dock sitter hålen på så sätt att det antingen sitter lite för tajt eller lite för löst på just min handled (iof ett vanligt problem med läderband tycker jag). Men förutom det tycker jag kvalitetskänslan slår allt annat jag har i läderband. Sen är de ju iof rätt dyra också...

Tack! Haft den i 6mån. Köpte den lite spontant då jag arbetar för ett finansbolag som är tyskt. Ansåg att det var lite roligt & passande. :)
Den ser löjligt trevlig ut faktiskt, låter som en bra match med jobbet också! Har en 104 med blå tavla högst upp på listan. På sikt kanske en 6060 kan halka in där. Måtten känns helt optimala.

Tillbaka
Topp