Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du bär den ju som en chef! KUNGLIGT! Ser mkt bra ut. Nu saknar jag den lite! Får jag ens skriva i den här tråden längre? :/Kommer inte ens ihåg när jag hade Sinn sist. Eller jo det gör jag visst. Det var en Ezm3 för något år sedan.
Dags igen och denna gång kör vi U2.
En klocka jag varit sugen att testa ganska länge.
Haha... Skulle vilja hitta ett riktigt bra läderband till den. Och jag funderar också på om dom här gummina med viklås passar ?
https://www.eriksonurhandel.se/originalbandlankar/sinn/integrerat-silikonband-rod.html
Det är inget jag upplever med min svarta 856. Är det samma behandling av yta?Hur upplevde du den svarta tegmenteringen? Har hört från vissa de lätt blir fläckar från tex:vatten, händer osv. Så man får putsa den mycket. Stämmer det?
Sjukt snygg bild!Fick till en schysst lume-shot igår!
Tack!Sjukt snygg bild!
Jag gissar att kommer en limiterad 104 och en 556 med annan färg på tavlan *gäsp*Inte sett någon hype för nysläppen i tråden?
Deras teaserbild ser otroligt hemmasnickrad ut vilket mest gör att det känns mer genuint och autentiskt, haha.
Hoppas inte. Men att hoppas något helt nytt är kanske för mycket.Jag gissar att kommer en limiterad 104 och en 556 med annan färg på tavlan *gäsp*
Finfin! Haft länge? Nöjd?
AwwJag gissar att kommer en limiterad 104 och en 556 med annan färg på tavlan *gäsp*
Tveksam på 104an, de har ju precis släppt en ny sån.Aww
Du har säkert rätt. Men jag hoppas på nåt nytt och tooligt i mindre storlek, haha.
Tack! Haft den i 6mån. Köpte den lite spontant då jag arbetar för ett finansbolag som är tyskt. Ansåg att det var lite roligt & passande.Finfin! Haft länge? Nöjd?
Den ser löjligt trevlig ut faktiskt, låter som en bra match med jobbet också! Har en 104 med blå tavla högst upp på listan. På sikt kanske en 6060 kan halka in där. Måtten känns helt optimala.Tack! Haft den i 6mån. Köpte den lite spontant då jag arbetar för ett finansbolag som är tyskt. Ansåg att det var lite roligt & passande.
Hojta om du får för dig att sälja någon gång!Tack! Haft den i 6mån. Köpte den lite spontant då jag arbetar för ett finansbolag som är tyskt. Ansåg att det var lite roligt & passande.
Flieger monday
Ja det är bara att följa strömmenI hear ya, pard’na!