Precis, så de har egentligen inte gjort något nytt här.Röd sekundvisare har funnits som en specialversion hos Page & Cooper som var AD tidigare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis, så de har egentligen inte gjort något nytt här.Röd sekundvisare har funnits som en specialversion hos Page & Cooper som var AD tidigare.
U50:n ser riktigt bra ut! De andra "nyheterna" var inte speciellt intressanta.Helt plötsligt blev en Sinn högaktuellt för min del! Nu kan de gärna få göra det med UX också...
Nu snackar vi!U50, 41mm motsvarighet till U1. Frågan är vad lug to lug är..
Nej, de andra kunde jag inte brytt mig mindre om även om 556i var fin med röd sekundvisare. Släpper de en UX i 41mm så bara måste jag ha en. Undrar vad WR blir på en sån, den har ju blivit hälften på U50 jämfört med U1. Kommer kanske bara klara 2,5 kilometers djup, hur ska jag klara mig!?U50:n ser riktigt bra ut! De andra "nyheterna" var inte speciellt intressanta.
Precis som du säger hade det varit fantastiskt med en sådan UX också.
U50 är klart intressant annars är jag lite lätt besviken på Sinn, hade hoppats på mer.U50, 41mm motsvarighet till U1. Frågan är vad lug to lug är..
”Köp en Sinn, kalla den din.Hej i tråden. Jag har hört att Sinn gör helt ok klockor. Är det någon som kan bekräfta detta eller ska man titta efter ett annat märke istället?
Bästa Sinnister,Kontaktade precis @ERIKSON URHANDEL angående U50 och fick svar direkt att dom hoppades att ha den nästa vecka i butik. Det blir ett besök i Sumpan snart alltså
SW300/2892 är väl ett allmänt dyrare verk än SW200/2824? De flesta kostar ju bara på det om klockan verkligen måste vara tunn.Undrar hur Sinn motiverar att U50 är ett par tusen kronor dyrare än U1. Det är ju egentligen sämre specs i U50 med 500 m vs 1000 m. Antar att det är just det som har gjort att de kan göra den tunnare?
Varför heter den 50? Har det med 50(0) m istället för 1(000) m att göra? Trist att den tappat halva vattenresistensen.Undrar hur Sinn motiverar att U50 är ett par tusen kronor dyrare än U1. Det är ju egentligen sämre specs i U50 med 500 m vs 1000 m. Antar att det är just det som har gjort att de kan göra den tunnare?
Ja det är full service som kostar det alltså, vilket krävs iom oljan.Men då ingår någon form av service också va? Inte bara batteribyte tror jag.
Varför heter den 50? Har det med 50(0) m istället för 1(000) m att göra? Trist att den tappat halva vattenresistensen.
Ber om ursäkt ifall de redan berättat om detta en googling bort, har inte läst igenom allt.
Så glad Gillar verkligen nya U50, den är också mycket tunnare än U1. 11,15mm mot 14,70mm. Tror den blir riktigt bra, men vill nog testa innan köp
Har mina böner äntligen blivit hörda!? U50 låter mycket intressant! Det jag störde mig på mest med min U1 var just tjockleken men framför allt tyngden. Annars tycker jag den är en fullträff och saknar den men detta kan vara lösningen på problemet
Det låter för bra för att vara sant!Då lär U50 passa perfekt. Nästan 40 gram lättare enbart i boetten. Sen är länken 20mm istället för 22, så där kan man väl gissa att det försvinner ytterligare 10-20gram.
Japp, service handlar det om. Rengöring, service, batteribyte, återfyllning, trycktest. Värt varenda öre.Men då ingår någon form av service också va? Inte bara batteribyte tror jag.
Som en dopping dyker han upp när man som minst anar det!Skumt, 143 satt perfekt förut men nu blev det antingen för tight eller för löst. Måste vara all träning, kan inte tänka mig att det är onyttig mat Det blev ett byte till 656 som har stretchbandet på Fint Sinn usb-minne också.
Som en dopping dyker han upp när man som minst anar det!
Välkommen tillbaka!
Har du inte tröttnat på 656 än, du har ju haft den jätte länge nu Sälj den till mig vetja!Skumt, 143 satt perfekt förut men nu blev det antingen för tight eller för löst. Måste vara all träning, kan inte tänka mig att det är onyttig mat Det blev ett byte till 656 som har stretchbandet på Fint Sinn usb-minne också.
Välkommen tillbakaSkäggdopping till och med om inte mitt ornitologiska minne sviker Tack! Det blir nog ett kortare inhopp, men alltid trevligt att se vad som hänt i tråden och jag inser att jag har en hel del att läsa ikapp.
Har du inte tröttnat på 656 än, du har ju haft den jätte länge nu Sälj den till mig vetja!