Sommarstek på den! GrymBlev ett besök till Sumpan, slutade med ett vitt och grönt gummi. Nu är den sommarfin i nya vita kläder. Även bra med justeringsmöjlighet i låset. Tack @ERIKSON URHANDEL för ett mycket trevligt bemötande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sommarstek på den! GrymBlev ett besök till Sumpan, slutade med ett vitt och grönt gummi. Nu är den sommarfin i nya vita kläder. Även bra med justeringsmöjlighet i låset. Tack @ERIKSON URHANDEL för ett mycket trevligt bemötande.
Här kommer några bilder @ironcastle du kan alltså flytta gummit ca 1cm i låset.
Innersta läget
Yttersta
Nu är du generös Trevlig valborg!Top tio bästa inlägg i KS historia <3
Klämde förstås på lite klockor också... 356 står högt på listan!
Provade även U1 för att känna lite på designen inför U50. Liksom aldrig ens tittat närmre på den innan pga alltid tyckt den är för stor. Men nu hoppar den också upp högt pålistan!
Den sitter fint, men på @JoelD s handled hade nya U50 helt klart suttit ännu bättreÄven U1 tycker jag passar precis på din handled. Den ”sticker” inte ut förbi handleden.
Top tio bästa inlägg i KS historia <3
Jag är böjd att hålla med. Snyggt!Nu är du generös Trevlig valborg!
Men det är då med nöd och näppe! Sen har jag också en viss preferens för mindre klockor överlag. Även om jag nog inte skulle kalla U50 för en liten klocka heller .Även U1 tycker jag passar precis på din handled. Den ”sticker” inte ut förbi handleden.
Färg, vitt? Vilken typ av gummi vet jag dock inte. Finns det något som sluter tätt mot boetten till EZM?Vad är bästa sommargummit till denna rackare?
Perfekt, man tackar!Här kommer några bilder @ironcastle du kan alltså flytta gummit ca 1cm i låset.
Innersta läget
Yttersta
Snyggt, nu är du hemma. Suget var stort att plocka med en sådan hem idag men jag håller mig tills U50 släpps.Sådär, nu har jag också varit hos Erikson och tillslut skaffat länk till 556an!
Riktigt bra den där! Ser toppen ut på din handled.Rastlösheten slog till i lagom tid så blev en sån här rackare. Åter med Sinn alltså fjärde i ordningen
Blev ett besök till Sumpan, slutade med ett vitt och grönt gummi. Nu är den sommarfin i nya vita kläder. Även bra med justeringsmöjlighet i låset. Tack @ERIKSON URHANDEL för ett mycket trevligt bemötande.
Förstår om du gillar mindre klockor än U1 med sina 44 mm, samma för mig.Men det är då med nöd och näppe! Sen har jag också en viss preferens för mindre klockor överlag. Även om jag nog inte skulle kalla U50 för en liten klocka heller .
Men som @TobiasD sa, om U1 tekniskt sett funkar, så bådar det ju gott för U50
Oklart om det går, ingen aning. Borde inte vara omöjligt men tror inte det skulle bli snyggt, det är så pass mycket bredare.Hur är det gummispännet jämfört med H länkens ? Kan man kanske to.m montera den på H länken ?
Svincool!Rastlösheten slog till i lagom tid så blev en sån här rackare. Åter med Sinn alltså fjärde i ordningen
Oklart om det går, ingen aning. Borde inte vara omöjligt men tror inte det skulle bli snyggt, det är så pass mycket bredare.
Hur är det gummispännet jämfört med H länkens ? Kan man kanske to.m montera den på H länken ?
Oklart om det går, ingen aning. Borde inte vara omöjligt men tror inte det skulle bli snyggt, det är så pass mycket bredare.
Beroende på klocka, på en 556a lär det knappast bli bra. En smaksak så att sägaDet blir kalassnyggt och helheten blir väldigt mycket mer solid och bättre överensstämmande med boetten
Beroende på klocka, på en 556a lär det knappast bli bra. En smaksak så att säga
Nej, det håller jag helt med om. Det krävs en av U-boetterna för att det ska bli balanserat. Kanske bör tillägga att det är dykarspännet till 20mm-länken som jag monterade på min U1 så både bredd och höjd krymper mot 22mm, och det finns väl inget dykarspänne i 18mm vad jag vet.
Om inte du vet, vet ingen Jag förvirrade nog ihop det hela en aning. På U1 ser det riktigt bra ut skall tilläggas!Nej, det håller jag helt med om. Det krävs en av U-boetterna för att det ska bli balanserat. Kanske bör tillägga att det är dykarspännet till 20mm-länken som jag monterade på min U1 så både bredd och höjd krymper mot 22mm, och det finns väl inget dykarspänne i 18mm vad jag vet.
Ja jag är faktiskt ganska förvånad. En 43mm kloss på mina taniga 16cm handleder. Trodde de skulle se värre utRiktigt bra den där! Ser toppen ut på din handled.
Nej, det håller jag helt med om. Det krävs en av U-boetterna för att det ska bli balanserat. Kanske bör tillägga att det är dykarspännet till 20mm-länken som jag monterade på min U1 så både bredd och höjd krymper mot 22mm, och det finns väl inget dykarspänne i 18mm vad jag vet.
Om inte du vet, vet ingen Vi förvirrade nog ihop det hela en aning. På U1 ser det riktigt bra ut skall tilläggas!