• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Jag minns den där bilden, hur gick det med glaset sen?
EC3D3B7C-A262-43F9-A385-872405CD71AC.jpeg

Glaset bytt men ringen är densamma, finns ett märke precis under 50 men är bara synligt på bild.

edit, om någon undrar så är det målarfärg runt 10an, nu borttagen.

Senast ändrad:
Riktigt bra på det där natot, även skönt att ha kronan till vänster. Detta lurade mig rejält igår när jag monterade gummit, blev bakvänt :D
Gillar de kantiga hållarna, livar bra med boetten.
Destro är bara en cool grej för mig. Har aldrig haft en klocka där kronan stört mig och då äger jag ändå en Spring Drive-krono aka ”tripple nipple” aka ”seiko hellboy”

Gillar de kantiga hållarna, livar bra med boetten.
Destro är bara en cool grej för mig. Har aldrig haft en klocka där kronan stört mig och då äger jag ändå en Spring Drive-krono aka ”tripple nipple” aka ”seiko hellboy”
Håller med om att det mest är en cool grej, själv bär jag klockan så pass högt att någon krona aldrig stört, oavsett klocka. Haft ett helt gäng Panerai tex.

Precis så. Skaver kronan så sitter klockan fel på handleden.
Tycker du har fel där.

Man handled är tanig men sväller när jag blir varm. Så mina länkar måste vara något lösa om jag inte ska få blodstopp när jag blir varm.

Sinn 104 tex var lite oskön ibland pga att kronan faktiskt sticker ut en bit. Sen testade jag en Ezm3 och den var ju galet mkt skönare tack vare destro

Tycker du har fel där.

Man handled är tanig men sväller när jag blir varm. Så mina länkar måste vara något lösa om jag inte ska få blodstopp när jag blir varm.

Sinn 104 tex var lite oskön ibland pga att kronan faktiskt sticker ut en bit. Sen testade jag en Ezm3 och den var ju galet mkt skönare tack vare destro
Dragspelsgummi och flexlänk som gäller för dig isf ;). Det som är rätt för vissa är såklart fel för andra.

Tillbaka
Topp