Jag minns den där bilden, hur gick det med glaset sen?
Glaset bytt men ringen är densamma, finns ett märke precis under 50 men är bara synligt på bild.
edit, om någon undrar så är det målarfärg runt 10an, nu borttagen.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag minns den där bilden, hur gick det med glaset sen?
Givet länk på den men det säger jag om alla Sinn....Åka ut en sväng i solen
![]()
Det är ett blushark singel pass nato som är elastisktFint, var har du köpt bandet? Jag kör med ett sandfärgat kanvas:
![]()
Gillar de kantiga hållarna, livar bra med boetten.Riktigt bra på det där natot, även skönt att ha kronan till vänster. Detta lurade mig rejält igår när jag monterade gummit, blev bakvänt![]()
Håller med om att det mest är en cool grej, själv bär jag klockan så pass högt att någon krona aldrig stört, oavsett klocka. Haft ett helt gäng Panerai tex.Gillar de kantiga hållarna, livar bra med boetten.
Destro är bara en cool grej för mig. Har aldrig haft en klocka där kronan stört mig och då äger jag ändå en Spring Drive-krono aka ”tripple nipple” aka ”seiko hellboy”
Precis så. Skaver kronan så sitter klockan fel på handleden.Håller med om att det mest är en cool grej, själv bär jag klockan så pass högt att någon krona aldrig stört, oavsett klocka. Haft ett helt gäng Panerai tex.
Trevligt att du är nöjd!Jag fullkomligt ÄLSKAR denna kupa!
![]()
![]()
Tycker du har fel där.Precis så. Skaver kronan så sitter klockan fel på handleden.
Då var det beställt fullt tegimenterat från Frankfurt! Måtte det vara snabb leverans....
UX SDR blev det. Min första lite dyrare klocka med quartz. Jobbar med denna diffusionshärdning så kunde inte köra utan det.U50? Helt rätt att gå på tegimengerat om man ändå beställder nytt även om det egentligen inte behövs![]()
Dragspelsgummi och flexlänk som gäller för dig isfTycker du har fel där.
Man handled är tanig men sväller när jag blir varm. Så mina länkar måste vara något lösa om jag inte ska få blodstopp när jag blir varm.
Sinn 104 tex var lite oskön ibland pga att kronan faktiskt sticker ut en bit. Sen testade jag en Ezm3 och den var ju galet mkt skönare tack vare destro
Håller med, det är riktigt fint. Tittar på 356an med plexiglas över saffir-versionen av samma anledningJag fullkomligt ÄLSKAR denna kupa!
![]()
![]()
Vackert!Otroligt bekväm på det här mjuka och följsamma tropic-gummit!
![]()
104
Otroligt bekväm på det här mjuka och följsamma tropic-gummit!
![]()
104
Oris original-tropic faktiskt!Var kommer bandet ifrån?
Oris original-tropic faktiskt!![]()
Haha, har inte provat ett bekvämare tropic faktiskt!Vad fasen, det är andra gången jag frågar någon om var deras band kommer ifrån och svaret är Oris!
Får börja köpa Oris för att få deras band dåHaha, har inte provat ett bekvämare tropic faktiskt!![]()
Haha, dräparen är här10 brandmän av 10Vilken jäkla sommardräpare!!!
Tillbaka i Sinn-tråden. Några år sedan senast
![]()
Ska greppa kameran och ta några bilder senare.J-vlar vad bra. Hade en känsla av att bilderna i annonsen var tagna med blixt så att färgen på lumen var missvisande, och det ser ut som att jag hade rätt
Stort grattis!