Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Någon av de där klockorna går fel...Kopplar lite lågspänning med ux
Inte minNågon av de där klockorna går fel...
Den passar i allt, snyggt!
Sinn with a BANG!
Ett sånt därninga band skulle passa perfekt till U1.
Sinn with a BANG!
Precis hämtat ut min Sinn från service. Den är snygg, men vettefan om den blir kvar.
Man tackar!@ironcastle Hur 17 kunde du sälja denna??
Läs hans recension om klockan. Det är en av de bästa jag läst.
https://klocksnack.se/threads/var-det-nån-som-sa-sinn-757-jajamän.35551/
12000?Man tackar!
Jaaa, det frågar jag mig med ibland. Hur 17 kunde du låta bli att köpa den av mig?
Den gick iväg alldeles för billigt tror jag. Kanonskick och jag tror att det blev typ 12.000 för den om jag inte minns alldeles galet. Gick t o m iväg via Blocket till slut. Sinn-hypen var inte skapad då, tyvärr.
Men, vi blev färdiga med varandra. Ganska stor, jag har smala handleder tyvärr, och rätt hög. Men magiskt cool. Och som sagt, ingen sekundvisare och ett glas gjort av en elv tror jag. Elvglas. Glaset som inte syns
Deras service faktiskt, klockan i sig är fantastisk till utseende och känsla. Jag är en sucker för bra kundvård och Sinn verkar ha bestämt sig för att fokusera på att maxa produktionen och sitt namn med nya lokaler, känns som att de glömmer något.. blabla... Det är helt enkelt Min känsla, som kund. Jag Önskar jag kunde känna annorlunda för klockan i sin helhet är fantastiskt!Vad är det som inte klickar? Kanske något nytt band eller så kan återuppliva relationen?
Deras service faktiskt, klockan i sig är fantastisk till utseende och känsla. Jag är en sucker för bra kundvård och Sinn verkar ha bestämt sig för att fokusera på att maxa produktionen och sitt namn med nya lokaler, känns som att de glömmer något.. blabla... Det är helt enkelt Min känsla, som kund. Jag Önskar jag kunde känna annorlunda för klockan i sin helhet är fantastiskt!
Hur fick du tag i denna?Nu är fraktsedel på väg till mig så att jag kan skicka ner Ezm3 till Sinn. Lite dålig tajming egentligen då jag har förstått att de har mycket och göra och att det kan bli en stunds väntan, och jag har ju tänkt att den ska användas mycket i sommar. Men jag får i alla fall en cool extra pryl tillsammans med klockan när det är dags för retur
Hur fick du tag i denna?
Tjena! Funderar lite på storleken på U1an. Är väl en sak hur stor den är på pappret, men hur upplevs den om man jämför med andra klockor. Om man jämför den med ss Skydiver eller en Pelagos t.ex?
Hög och klossig? Börjar snöa in lite på den nu...
Det blev en snabb utflykt till Eriksons på morgonkvisten för att försöka få ordning på de glappande ändlänkarna och spännet som inte kändes 100 %.
Döm om min förvåning, men de hade koll på vad problemet var redan innan jag hade förklarat det. Gissar att någon har läst i tråden
Bandstiften byttes ut mot grövre vilket gjorde att ändlänkarna slutade vicka mot boetten.
Jämförde spännena på de andra klockorna och min och kunde konstatera att de andra inte hängde på ena sidan. Så spännet byttes också ut så att det blev så som det förmodligen borde vara.
Superbt bemötande från personalen, inga problem alls att få gehör för det jag upplevde som brister. Det märks att de värderar kundnöjdhet högt och en nöjd kund är vad de har!
5 av 5 solar till Eriksons
Och en liten bild som avslutning.
PS jag behöver putsa kameralinsen ser jag
Snabbt, smidigt och absolut ingenting att anmärka påDet är så en slipsten ska dras Vet att de läser här i tråden så de var nog precis som du gissade förberedda
Ser gärna lite bilder på EZM13 idag
Dressare!? Vad är då en field watch för dig?Vilken sällsynt trevlig förfrågan!
Här en ezm 13 som just fått rycka in som dressare när det vart snabba ryck:
Snyggt på nato!!!Länge sedan jag klocksnackade. Dök rakt in i bästa tråden såklart.
Tycker nog att den tjänstgör med beröm godkänt!Vilken sällsynt trevlig förfrågan!
Här en ezm 13 som just fått rycka in som dressare när det vart snabba ryck:
Det borde vara en Sinn gtg. Är inte det en uppgift för dig och @Clark Kent ? Tänk någonstans dit man tar sig med motoriserad tvåhjuling. Det vore nåt!Var till Stockholm och besökte Kistamässan. Passade utmärkt att lämna in 103:an på service.
Nu är det bara att vänta!