• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Appropå märkliga vägar så hade jag förresten @ironcastle ´s Ezm3 som jag köpte på Blocket. Om jag inte minns fel så togs den till Sverige från Canada. Sen åkte den vidare till @Moorflax men efter det har jag tappat den ur sikte :)
Det stämmer. Det var en forummedlem som var rätt inaktiv som köpte den av mig och sen släppte ut den på Blocket :facepalm:
Men var den är nu vet jag inte.

Det var ju en väldigt speciell Japan-utgåva med väskan, Zippo-tändaren och bund-bandet. Fick för mig att den kändes lite liten, men tror inte att jag skulle vara av samma åsikt nu faktiskt. Man förädlar sin smak :)
Är med på vad du menar, går man från en U1 eller liknande så kändes den liiiiten.
Appropå märkliga vägar så hade jag förresten @ironcastle ´s Ezm3 som jag köpte på Blocket. Om jag inte minns fel så togs den till Sverige från Canada. Sen åkte den vidare till @Moorflax men efter det har jag tappat den ur sikte :)
Haha, det är den du ser på min handled på bilden. Köpte den av @Moorflax :)

Du misstänker jag att jag vet modellen i alla fall. Riktigt ovanlig och jäkligt cool om det är den jag tänker på. Det är bra höjd i vår svenska Sinn-tråd även om man jämför med tyskarna själva på Uhrforum.
Vad tänker du att det kan vara? Jag tror inte jag sett någon här på forumet innan :)

Tillbaka
Topp