• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

@Donkii 1991 listade den 480 D-mark :) Det skulle iofs kunna vara den andra varianter också.

Skärmavbild 2020-05-18 kl. 23.36.46.png

Skärmavbild 2020-05-18 kl. 23.39.00.png

Absolut. Om den anländer.
Känns möjligen som att @-RI- skulle kunna vara spekulant på denna :D

Har separata mappar för i princip samtliga olika Sinn-modeller där jag sparar bilder och info, men ingen mapp för 801. Fick leta i min Misc-Sinn mapp för att hitta bilder jag sparat :) Man ser den så gott som uteslutande på läder och gummi, men jag hade en sparad bild där den är på en öppen länk eller vad man kallar dem, som gör att den får ett utseende som påminner om ZRC-dykarna, i alla fall i mina ögon.

Börjar fundera på om det inte kan vara safir-bezel på den där vilket skulle göra det till Sinn´s första och en feature som mig veterligen bara har funnits på Ezm9/12 efter det.

Gillar verkligen asymmetriska case. En av de modeller jag helst skulle vilja äga men som inte är Sinn är Polerouter Sub. 60-talare, asymmetriskt case, asymmetriskt datumfönster, öppna 6or och 9or, supercoola visare, vridring i bakelit, 40mm och in-house med microrotor som grädde på modet. Blir inte så mycket bättre än så.

EDIT: Lägger i bild på Poleroutern då det finns olika modeller av dykaren.

Skärmavbild 2020-05-19 kl. 07.52.28.png

Stiliga kusiner :)

Senast ändrad:
Nice :) Fattar inte varför 656an som är ute på köp & sälj inte blir såld ?

Nej, det är ofattbart :) Kanske att folk räds att det saknas länk, men det finns ju många också som inte tycker att det är nödvändigt.
Va?? Det finns ingen 656 till salu?
Länka mig dit tack!
Kollade precis specsen och det som skiljer mot 556 verkar vara det magnetiska skyddet och ett riktigt baklock. Har jag missat något?

Hittade nu. Men det där var väl inte ett så bra pris utan länk :(

Tycker att det är ett bra pris, inte fantastiskt, för en servad 656 :) Jämför man med prisbilden mot de 556A som sålts på forumet så ligger den lägre trots bättre spec. Jag köpte min makalöst billigt på Blocket, men den priset avspeglar inte marknadspriset enligt mig.

Tycker att det är ett bra pris, inte fantastiskt, för en servad 656 :) Jämför man med prisbilden mot de 556A som sålts på forumet så ligger den lägre trots bättre spec. Jag köpte min makalöst billigt på Blocket, men den priset avspeglar inte marknadspriset enligt mig.
Nej den 656 som du köpte på blocket var ett riktigt steal aka grymt pris :) Grämer mig fortfarande att jag inte slog till ;)

Storleken också, väl?
Är inte storleken 38,5 på bägge två?

Ja det kanske är ett ok pris, men i mitt huvud så är 7k för en beggad 656:a utan länk för mycket. :)
Den var väl dessutom servad "för några år sedan" vad det nu innebär?

Är inte storleken 38,5 på bägge två?

Ja det kanske är ett ok pris, men i mitt huvud så är 7k för en beggad 656:a utan länk för mycket. :)
Den var väl dessutom servad "för några år sedan" vad det nu innebär?

Spelar absolut roll när den är servad, men om det inte finns kvitto måste Erikson kunna få fram den uppgiften eller så borde Sinn ha koll.

Tillbaka
Topp