Ser fram mot att du förklarar vridringen sen när den landar. Säkert en dykarfunktion, men ologiskt för en landkrabba![]()
Absolut. Om den anländer.
Känns möjligen som att @-RI- skulle kunna vara spekulant på denna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser fram mot att du förklarar vridringen sen när den landar. Säkert en dykarfunktion, men ologiskt för en landkrabba![]()
Det vet du, skicka hit den när du är klar. Dibs!
Vet inte om du är beredd på att bli utan alla dina klockor samt en del pengarDet vet du, skicka hit den när du är klar. Dibs!
Jag har sålt av allt trams så vi löser det, när du är klar. Här lämnar inga klockorVet inte om du är beredd på att bli utan alla dina klockor samt en del pengar![]()
God morgon
![]()
Är det 656an ?God morgon i tråden
![]()
NiceStämmer![]()
NiceFattar inte varför 656an som är ute på köp & sälj inte blir såld ?
Jag är en av dom som klarar mig bra utan länkNej, det är ofattbartKanske att folk räds att det saknas länk, men det finns ju många också som inte tycker att det är nödvändigt.
NiceFattar inte varför 656an som är ute på köp & sälj inte blir såld ?
Va?? Det finns ingen 656 till salu?Nej, det är ofattbartKanske att folk räds att det saknas länk, men det finns ju många också som inte tycker att det är nödvändigt.
Storleken också, väl?Va?? Det finns ingen 656 till salu?
Länka mig dit tack!
Kollade precis specsen och det som skiljer mot 556 verkar vara det magnetiska skyddet och ett riktigt baklock. Har jag missat något?
Skiljer även på tavlan som är matt och siffrorna upphöjdaVa?? Det finns ingen 656 till salu?
Länka mig dit tack!
Kollade precis specsen och det som skiljer mot 556 verkar vara det magnetiska skyddet och ett riktigt baklock. Har jag missat något?
Hittade nu. Men det där var väl inte ett så bra pris utan länk![]()
Nej den 656 som du köpte på blocket var ett riktigt steal aka grymt prisTycker att det är ett bra pris, inte fantastiskt, för en servad 656Jämför man med prisbilden mot de 556A som sålts på forumet så ligger den lägre trots bättre spec. Jag köpte min makalöst billigt på Blocket, men den priset avspeglar inte marknadspriset enligt mig.
Storleken också, väl?
Skiljer även på tavlan som är matt och siffrorna upphöjda
Är inte storleken 38,5 på bägge två?Storleken också, väl?
Ja det kanske är ett ok pris, men i mitt huvud så är 7k för en beggad 656:a utan länk för mycket.Tycker att det är ett bra pris, inte fantastiskt, för en servad 656Jämför man med prisbilden mot de 556A som sålts på forumet så ligger den lägre trots bättre spec. Jag köpte min makalöst billigt på Blocket, men den priset avspeglar inte marknadspriset enligt mig.
Är inte storleken 38,5 på bägge två?
Ja det kanske är ett ok pris, men i mitt huvud så är 7k för en beggad 656:a utan länk för mycket.
Den var väl dessutom servad "för några år sedan" vad det nu innebär?
Blir enligt mig en mycket attraktivare tavla med upphöjningen. Skulle den haft länk så hade jag troligtvis slagit till.Skiljer 1mm på höjden till 656 fördel.
Det är svårt att få fram på bild med hur indexen är upphöjda. Det här är den bild där jag tycker att man ser bäst, en 656S.
![]()
Är inte storleken 38,5 på bägge två?
Jaha, jag trodde den var typ 41mm eller nåt såntSkiljer 1mm på höjden till 656 fördel.
U50?Svåra Sinn-cravings nu. Hur ska jag klara mig till juni?![]()
Exakt