• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Ouch! Mina ögon blöder! :blackeye:
Fel av mig:oops:
Lägger in en annan bild..
DSC_0035.JPG

Tack vare @ironcastle:s fina initiativ med @ERIKSON URHANDEL fick min köpprocess en riktig vitamininjektion. Har velat fram och tillbaka mellan märken och modeller men fastnade för 104an för några månader sedan. Idag hämtade jag ut min första Sinn och jag är redan förlorad...

Ja, olycklig tid att ta bilder men kunde inte vänta. :)

919ED643-D689-4A73-A12D-E0E86E97E37F.jpeg
4843AF03-FE84-4523-91CF-A4FDE2FB951F.jpeg
8E92B933-82DE-43C8-838C-9CFFBACD5771.jpeg

Tack vare @ironcastle:s fina initiativ med @ERIKSON URHANDEL fick min köpprocess en riktig vitamininjektion. Har velat fram och tillbaka mellan märken och modeller men fastnade för 104an för några månader sedan. Idag hämtade jag ut min första Sinn och jag är redan förlorad...

Grattis! Och snyggt att färgmatcha kavajen när du hämtar ut klockan :)

Grymt, grattis och välkommen in i värmen :)

Precis kommit på tanken att U50 kanske till och med hinner sälja slut innan jag ens hinner prova den vid första sändningen! :nailbiting:
Långsam på bollen som alltid!

Men hörni har Ni inte tänkt på vilken misslyckad o ful modell 556a är? Den är ju helt obalanserad på gränsen till obscen faktiskt. Tur som är kan jag hjälpa någon felköpt stackare in i värmen med den enormt välkomponerad och inte minst blanka och inte minst jätteallrounda självklara i modellen! Enbart på rent hyggel såklart!
https://klocksnack.se/threads/min-sinn-556i-mot-din-556a.132572/

Grattis!
Och respekt för det! Kul när det är något stort. Många av oss är sedan länge fartblinda... Härligt!
Absolut en stor grej! Är hyfsat ny i mitt mer seriösa intresse och detta var första nya klockan jag köpte dessutom. Lever säkert på detta hela sommaren... om ett tag åker det nya lädret på och då är det en ny klocka. Nästan.

Absolut en stor grej! Är hyfsat ny i mitt mer seriösa intresse och detta var första nya klockan jag köpte dessutom. Lever säkert på detta hela sommaren... om ett tag åker det nya lädret på och då är det en ny klocka. Nästan.
Relaterar mycket till den känslan :)

Senast ändrad:
Vad är det där för modell? Någon specialutgåva? Riktigt fräsig! :)
Är du intresserad av Sinn finns det myyycket kunskap att ta del av i denna tråd. Bara att börja plöja.
När du kommit en bit på vägen kommer du att ha förstått att japanerna gillar Sinn. Så mycket att det finns ett gäng specialutgåvor som härstammar därifrån.
De gröna är en del av dessa. Men det finns även många andra.

Tillbaka
Topp