Vad är skillnaden mellan 2008-versionen och "originalet" kan inte se någon skillnad? Luminova vs Tritium?
Hm, vet faktiskt inte på rak arm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är skillnaden mellan 2008-versionen och "originalet" kan inte se någon skillnad? Luminova vs Tritium?
Fel av migOuch! Mina ögon blöder!![]()
Fel fel fel, sorry!!Hmm, det där måste vara en ny Sinn-modell som jag inte sett förut![]()
Aahhh, så där ja! Nu ser det bättre ut!Fel av mig
Lägger in en annan bild..
![]()
Äsch, Seiko är aldrig felFel fel fel, sorry!!![]()
Tack vare @ironcastle:s fina initiativ med @ERIKSON URHANDEL fick min köpprocess en riktig vitamininjektion. Har velat fram och tillbaka mellan märken och modeller men fastnade för 104an för några månader sedan. Idag hämtade jag ut min första Sinn och jag är redan förlorad...
Ja, olycklig tid att ta bilder men kunde inte vänta.
![]()
![]()
![]()
Grymt, grattis och välkommen in i värmenTack vare @ironcastle:s fina initiativ med @ERIKSON URHANDEL fick min köpprocess en riktig vitamininjektion. Har velat fram och tillbaka mellan märken och modeller men fastnade för 104an för några månader sedan. Idag hämtade jag ut min första Sinn och jag är redan förlorad...
Ja, olycklig tid att ta bilder men kunde inte vänta.
![]()
![]()
![]()
Tackar! Det var inte helt slumpartat...Grattis! Och snyggt att färgmatcha kavajen när du hämtar ut klockan![]()
Den är verkligen bra, av dom moderna dykarna är det där favoriten helt klart! Tack själv, slit den med hälsan
Precis kommit på tanken att U50 kanske till och med hinner sälja slut innan jag ens hinner prova den vid första sändningen!
Långsam på bollen som alltid!
Mailade faktiskt och frågade, så vi får seJag skulle tro att @ERIKSON URHANDEL tar hem extra U50 att ha i skyltfönstret utöver de som eventuellt beställdes i samband med gruppköpet.
Grattis!Tackar! Det var inte helt slumpartat...
Blir lite mindfucked av den där! Spegelvänd!Jobbade med Sinn i dag.
Härlig klocka!
![]()
Jobbade med Sinn i dag.
Härlig klocka!
![]()
Absolut en stor grej! Är hyfsat ny i mitt mer seriösa intresse och detta var första nya klockan jag köpte dessutom. Lever säkert på detta hela sommaren... om ett tag åker det nya lädret på och då är det en ny klocka. Nästan.Grattis!
Och respekt för det! Kul när det är något stort. Många av oss är sedan länge fartblinda... Härligt!
Mycke smutt variant, hellyckat med grön tavlaJobbade med Sinn i dag.
Härlig klocka!
![]()
Relaterar mycket till den känslanAbsolut en stor grej! Är hyfsat ny i mitt mer seriösa intresse och detta var första nya klockan jag köpte dessutom. Lever säkert på detta hela sommaren... om ett tag åker det nya lädret på och då är det en ny klocka. Nästan.
Japp!!Har du kvar din Sinn 556 Green Lefty från Japan?
Japp!!
(Den gröna kronon jag kör på just nu är också Japan special). De två skiljer dock lite i grön nyans. 556an är lite mörkare.
Vad är det där för modell? Någon specialutgåva? Riktigt fräsig!Jobbade med Sinn i dag.
Härlig klocka!
![]()
Är du intresserad av Sinn finns det myyycket kunskap att ta del av i denna tråd. Bara att börja plöja.Vad är det där för modell? Någon specialutgåva? Riktigt fräsig!![]()