Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blå blå är kärleken...Blå 104
Så CRISP!556i får vara med på hemmakontoret idag.
Nu börjar det hända lite grejer:
Nej, det där var ingen höjdarvideo. Vansinnigt irriterande bakgrundsmusik, märkligt filmat i ett rum med nerdragen rullgardin och mest en massa rabblande av specar man kan läsa sig till. Minns inte vad kanalen hette, men det var två snubbar som man bara såg händerna på och som satt på varsin sida och ett bord, drack whiskey eller vin och pratade om den aktuella klockan så som man skulle göra med en klockbroder på ett GTG. Subjektiva åsikter deLuxe, vilket är bra mycket roligare att titta på.
Håller med, vad fan är det för ljus i videon?Nej, det där var ingen höjdarvideo. Vansinnigt irriterande bakgrundsmusik, märkligt filmat i ett rum med nerdragen rullgardin och mest en massa rabblande av specar man kan läsa sig till. Minns inte vad kanalen hette, men det var två snubbar som man bara såg händerna på och som satt på varsin sida och ett bord, drack whiskey eller vin och pratade om den aktuella klockan så som man skulle göra med en klockbroder på ett GTG. Subjektiva åsikter deLuxe, vilket är bra mycket roligare att titta på.
Haha håller med. Allt vi vill är att ha lite rörliga bilder och recensioner av klockan.Bara typ jättekonstiga kanaler på youtube som kollat på den än. Som tysken med jätteslitna fingrar, haha.
Kommer väl vartefter. Nu har ju inte ens ADs har klockorna inne liksom. Och Sinn verkar inte vara de som skickar ut exemplar till journalister i förväg?Haha håller med. Allt vi vill är att ha lite rörliga bilder och recensioner av klockan.
En konstig Sinn det där, jag har en likadanUt och lufta de friska barnen. Lamb-spotting!
Men färgmässigt sann till Sinn-andan!En konstig Sinn det där, jag har en likadan
Hahaha, det där blev inte riktigt rätt!Men färgmässigt sann till Sinn-andan!
Vi förstår, det här ÄR ju den bästa tråden liksomHahaha, det där blev inte riktigt rätt!
I särklass!Vi förstår, det här ÄR ju den bästa tråden liksom
omg!!Bästa Sinnister,
Nu är U50 m.fl nyheter på plats i butik.
Bästa Sinnister,
@ERIKSON URHANDEL Så om jag svänger förbi nu, så finns en U50 att prova?Bästa Sinnister,
Prisa gud! Här kommer skatteåter... Stora utgifterBästa Sinnister,
Snygg! Tack för bilderna.Där har vi den! Jag tog den inte med mig hem tyvärr. Jag sover på saken! Men känns redan nu som att jag vill ha den.
Spontant känns kronan rätt jobbig att jobba med. Bökig att komma åt och trög. Kanske behöver utveckla rätta knycken bara. Vridningen är också rätt trög och inte så lätt att greppa faktiskt. Men känns superstabil å andra sidan. Har inte känt så mycket på U1 att jag kan jämföra. Kom inte på tanken att göra det i butik heller, heh.
Har bestämt mig för svart bezel i alla fall! Den var solklart bäst. Den gör att klockan också känns ännu en aningen mindre vilket i alla fall jag uppskattar.
Snyggt! Tack för foton. Och grattis till första handledsskottet i tråden. Nu är den stora frågan vem som har en först i trådenDär har vi den! Jag tog den inte med mig hem tyvärr. Jag sover på saken! Men känns redan nu som att jag vill ha den.
Spontant känns kronan rätt jobbig att jobba med. Bökig att komma åt och trög. Kanske behöver utveckla rätta knycken bara. Vridningen är också rätt trög och inte så lätt att greppa faktiskt. Men känns superstabil å andra sidan. Har inte känt så mycket på U1 att jag kan jämföra. Kom inte på tanken att göra det i butik heller, heh.
Har bestämt mig för svart bezel i alla fall! Den var solklart bäst. Den gör att klockan också känns ännu en aningen mindre vilket i alla fall jag uppskattar.
Snyggt! Tack för foton. Och grattis till första handledsskottet i tråden. Nu är den stora frågan vem som har en först i tråden
Helt klart ska den där vara på länk, förstör inte utseendet och tänk tanken på att sätta dit något annat.Hemma på länk, skönast på gummi. Vad föredrar folket?