• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Les Grossman. EZM3 eller 3F tycker jag. Min första Sinn blev en EZM3 och jag ångrar inte mig en sekund. Letade också efter en beg. ett tag men köpte en ny.
20200621_150636.jpg

Hur länge ska du ha den? Är den bra på länk nu eller fick du med något läder? I annat fall skulle du kunna låna mitt som är 22mm. Har inte de orangea sömmarna som är det som kommer med klockan, utan det är helsvart.

Edit: Det var visst vita sömmar.

Ska ha den under sommarn. Tack, men Bundband är verkligen inte min grej. Fick bara med länken men tycker den är grym på länk. Ska testa gummi imorgon tänkte jag.

Nu känns det väll långsökt med tanke på vad som krävs men ytskiktet på titan kan väll oxidera när det utsätts för extrema temperaturer och EZM9 blir väll testad/misshandlad en hel del innan den får sin ok stämpel... men det är ren gissning från min sida, kanske någon kunnig kemist/smed på forumet har koll på riktigt?

Tillbaka
Topp