Vackert! Ordningen återställd .”The eagle had landed”
Äntligen med Sinn igen. Känner mig bortkommen och nedstämd i perioderna jag är utan. Obs! Viss överdrift.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vackert! Ordningen återställd .”The eagle had landed”
Äntligen med Sinn igen. Känner mig bortkommen och nedstämd i perioderna jag är utan. Obs! Viss överdrift.
Slängde på den som hastighast på väg till jobbet - Torpeden och jag har tydligen samma omfång på handleden. Jag har knappt hunnit kolla på den ordentligt, men första intrycket är: grymt bra! Jag som var orolig för att jag skulle ogilla blästrad finish då jag haft Sinn med borstad tidigare. Det skulle jag inte ha gjort. Förutom att det ser snyggare ut i verkligheten än på bild (klockor gör ju ofta det) så känns den riktigt skön att bära!Grattis, och härligt med en 356 Nu ser jag fram emot att höra dina reflektioner om storlek och framförallt höjd.
H-länk har jag haft till alla mina Sinn och tycker själv det är riktigt skönt och trevligt. Jag vet att många klagar lite på låset och jag hade också föredragit double push button istället för bara bygel, men det är eg. inget som stör.Jag tittade på gamla kvitton och ser att jag köpte min 756 först med läderbandet och en vecka senare silikonbandet. För någon månad inköptes H-länken hos @ERIKSON URHANDEL. Som en ny klocka. Tycker den passar väldigt bra på länk, ser inte så tjock ut som den egentligen är . Någon kallade den Tonfiskburken.
23.30 in i podden berättar @yonsson om stålet. U-båtsstålet är hårdare än vanligt stål
https://open.spotify.com/episode/71Bme9Tt4haN3TM4qRCsly?si=vO0bbdhERwi1nKdsndtWmQ
Edit: En ytterligare egenskap är att ubåtsstålet är mer beständigt mot saltvatten.
H-länk har jag haft till alla mina Sinn och tycker själv det är riktigt skönt och trevligt. Jag vet att många klagar lite på låset och jag hade också föredragit double push button istället för bara bygel, men det är eg. inget som stör.
Om de kallar den för tonfisk så finns det ju klockor som förtjänar det epitetet mer.
Tror kritiken mer handlar om att det känns billigt/enkelt i sammanhanget. Men jag gillar det! Har haft liknande lösningar från billigare märken där bygeln känts billig och inte helt fastnat osv.Låset känns kassaskåpssäkert tycker jag. Att det skulle gå upp av misstag känns omöjligt. Får ta i när jag ska öppna det.
”The eagle had landed”
Begagnad, men i otroligt bra skick! Den är bara några månader gammal.Oj härligt! Ny eller begagnad?
Riktigt snygg grattisOj härligt! Ny eller begagnad?
Klockrent armbandsval!104an gör sig fint i det härliga vädret.
Grattis! Bra val!”The eagle had landed”
Härligt! Skönt när känslan infinner sig.& @Remofflan, fan vad jag gillar 103:an! ;-)
Verkar vara en modell och färgsättning som gör sig fint med lite olika armband. Riktigt snyggt med detta band som måste vara svårt att bräcka. Snyggt med helblått också, har sett bild på det nyligt. Vad är det för modell / leverantör på ditt band? Nöjd med kvalitetskänslan?104an gör sig fint i det härliga vädret.
Snyggt par! Tysk vs. engelsk dagskiva också Edit: Lite kul att dom diffar exakt 1 minut356 vs. 103.
Om du ändrar inlägget kan du ta bort dubletterna som att om du raderar text.Ok, flera bilder eller ingen...blir flera av samma! Sorry!
Ja det är kul med tysk vs engelsk, föredrar den tyska om jag får välja...ja har du sett, en minut skiljer det! Tidszoner! ;-)Snyggt par! Tysk vs. engelsk dagskiva också Edit: Lite kul att dom diffar exakt 1 minut
Hej och tackVerkar vara en modell och färgsättning som gör sig fint med lite olika armband. Riktigt snyggt med detta band som måste vara svårt att bräcka. Snyggt med helblått också, har sett bild på det nyligt. Vad är det för modell / leverantör på ditt band? Nöjd med kvalitetskänslan?
Jag har ingen stållänk till denna men en del läder och även grå Canvas. Urtavlan ser mörkgrå på fotona men upplever den svart som natten annars .Fantastiskt! Du får posta lite bilder med de olika banden, vore roligt att se har du även länken till eller kör du bara band?
Såja, efter ett mycket trevligt besök på @ERIKSON URHANDEL så är även jag numera en Sinnägare. Blev en EZM3F, även om jag velade lite mot en U1 S E som var grymt fint på brunt läder.
Jag har ingen stållänk till denna men en del läder och även grå Canvas. Urtavlan ser mörkgrå på fotona men upplever den svart som natten annars .
Edit: Kallas visst Cordura. Samma som Canvas?
Det är klart att det kan vara snyggt med läder på en dykare, men FÅR man ha det, egentligen?!Jag har ingen stållänk till denna men en del läder och även grå Canvas. Urtavlan ser mörkgrå på fotona men upplever den svart som natten annars .
Edit: Kallas visst Cordura. Samma som Canvas?