Nja det är tveksamt att man fårDet är klart att det kan vara snyggt med läder på en dykare, men FÅR man ha det, egentligen?!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nja det är tveksamt att man fårDet är klart att det kan vara snyggt med läder på en dykare, men FÅR man ha det, egentligen?!![]()
Där tar jag också åt mig även om Sinn funnits med på handleden ett tag, tackarVärst vad många nya Sinnare nu på kort tid. Grattis till alla!
Kommer bära min U50 på läder i vinter och ingen kan stoppa mig! FTPDet är klart att det kan vara snyggt med läder på en dykare, men FÅR man ha det, egentligen?!![]()
Trist som f-n, men måste den verkligen till Tyskland för ett dammkorn? Det är ju varken olja eller gas i boetten, så det borde gå att lösa på hemmaplan. Har du kollat med Erikson?
Har du hört talas om Panerai?Det är klart att det kan vara snyggt med läder på en dykare, men FÅR man ha det, egentligen?!![]()
Om jag är i en ubåt, låt oss säga en tysk, kan väl ett läderband vara alldeles utmärkt?Kommer bära min U50 på läder i vinter och ingen kan stoppa mig! FTP![]()
Om jag är i en ubåt, låt oss säga en tysk, kan väl ett läderband vara alldeles utmärkt?![]()
Passar utmärkt till 356 tycker jag! Hade inte min "andraklocka" 857 haft grönt gummi och är lite av min kombatklocka skulle jag skaffat detta till B-Uhr.
Fram till 1993 hade Helmut namnsdag i Sverige den 8 april. Sen dess firas inte Helmut...Vafan det är ju redan augusti.![]()
Eftersom han sålde bolaget till Lothar Schmidt. För att hedra Helmut Sinn och markera att en era inom tyskt urmakeri nu var till ända plockade man bort Helmut ur namnsdagslistan.Fram till 1993 hade Helmut namnsdag den 8 april. Sen dess firas inte Helmut...
Eftersom han sålde bolaget till Lothar Schmidt. För att hedra Helmut Sinn och markera att en era inom tyskt urmakeri nu var till ända plockade man bort Helmut ur namnsdagslistan.
Kanske dags för officiella Sinn-dagen med en gtg då? ;-)
Jäklar vad härlig den är i profil
Visst är den fin?Jäklar vad härlig den är i profilJag tycker den följer handleden fint
![]()
Funkar skitbra! Ser lika dant ut på mig, men jag använder bara stora klockor
Visst är den fin?
![]()
![]()
Nu går jag äntligen vara med på riktigt! Idag plockade jag ut min nya Sinn 104!
![]()
Kan vi konstatera att du är rätt nöjd med klockan??God morgon.
![]()
Tack. Den är jättefin. Men jag hittar nog något att störa mig på snart (lol jinx). Bygger lite mer på höjden än jag är van vid, men ska se om man vänjer sig. Nej, nu hoppas jag att den får stanna.Kan vi konstatera att du är rätt nöjd med klockan??Den är grymt fin!
Mmmm plexiporrGod morgon.
![]()
Tack! Ja, den känns helt rätt nu på sommaren.Grattis till nya klockan. Härligt med en vit urtavla speciellt nu på sommaren
Får jag fråga var du köpte den? Är ju sugen på en likadan och funderar på om jag kan nöja mig med en begagnadGod morgon.
![]()