Vet inte, ska jag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet inte, ska jag?
Ser fram emot bilder i vinter då = )Kommer bära min U50 på läder i vinter och ingen kan stoppa mig! FTP
Hitteklocka?!
God morgon i tråden Dags att höja pulsen en aning.
Snyggt, hur många toppturer blev det idag?God morgon i tråden Dags att höja pulsen en aning.
God morgon själv!
Mäktig samling du har, fortfarande lite besviken på mig själv att jag inte knep din Sinn 103 Ti IFR...
Om du skulle rangordna, vilka är topp 3?
Snyggt, hur många toppturer blev det idag?
"-Enligt mitt ur har ni fjorton minuter på er att utrymma platsen"Mitt på dagen i ett torn i Visby ringmur. Allt lugnt, överraskade dock ett friande par men vad gör man inte för en bild?
Ni kyler väl er i värmen vänner?
God morgon själv!
Mäktig samling du har, fortfarande lite besviken på mig själv att jag inte knep din Sinn 103 Ti IFR...
Om du skulle rangordna, vilka är topp 3?
Han nämner i slutet också en prisökning! Konspirationen är sann! Fy fasen. Det blir nog en 104a innan 1a september helt enkelt, haha.
Han nämner i slutet också en prisökning! Konspirationen är sann! Fy fasen. Det blir nog en 104a innan 1a september helt enkelt, haha.
Kan detta endast gälla i US?
De skriver väl mestadels för en amerikansk läsarskara och euron har stärkts mot $.
Bästa Sinnister,
Då kronan stärkts gentemot euron sänker vi priserna på Sinn med 5%.
På vår webbshop/Kassan uppger du rabattkoden ” sinn5 ”, denna rabatt gäller självklart även i butiken.
Denna sänkning gäller till den 31 augusti. Fr.o.m 1 september kommer en prisförändring ske, worldwide.
Trevlig helg!
Richard
Nja, det hade jag inte gjort, men...jag är en ekorre...har jag köpt nått har jag väldigt svårt att sälja det! Vitsen med att köpa är att ha! För mig iaf! ;-)Är detta dumheter eller kanske den bästa idén på länge? Funderar på att delfinansiera en 756 Diapal med UX och/eller 857UTC...
Jag letar efter den blå .Var det inte någon som letade en sådan??
https://uhrforum.de/threads/sinn-104-sa-st-i.440067/
Jag är lika dan själv vilket gör detta lite klurigt när det inte är gratis. Har endast sålt en klocka jag kan minnas och det var en Omega Broad Arrow för att finansiera en UX 2007.Nja, det hade jag inte gjort, men...jag är en ekorre...har jag köpt nått har jag väldigt svårt att sälja det! Vitsen med att köpa är att ha! För mig iaf! ;-)
OK, det ligger en ute på samma site, kolla in: https://uhrforum.de/threads/sinn-10...auflage-1-von-1-000-absolut-neuwertig.443324/Jag letar efter den blå .