otroligt bekvämt- vilket spänne?Haft klockan ett par veckor och älskar den fortfarande. Idag bytte jag till originalgummi som verkligen får den vita tavlan att poppa lite extra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
otroligt bekvämt- vilket spänne?Haft klockan ett par veckor och älskar den fortfarande. Idag bytte jag till originalgummi som verkligen får den vita tavlan att poppa lite extra.
Full Lume på den tavlan, det hade varit mums!Haft klockan ett par veckor och älskar den fortfarande. Idag bytte jag till originalgummi som verkligen får den vita tavlan att poppa lite extra.
Var det den som var för japanska marknaden i 50 exemplar?Hej alla! Har aldrig ägt en Sinn men sakta har intresset ökat. Jag vill ha en toolwatch och älskar designen på den gamla Rolex explorer 1. Det finns ju alltid traska som är skitfin, men Sinn erbjuder ju mer i tech och med lite historik (om än klart dyrare). Sinns 556-modeller kan ju ses som en modernare tappning på hur en toolwatch ska göras. Till och med 556a som såg helt grotesk ut första gången jag såg den börjar nu vara en stark utmanare till nästa klockinköp. Dock saknar den ju lite av all cool sinn-tech så jag började spana mot 856 b-uhr. Men så såg jag denna:
856 flieger ii le. Och nu fortsätter sparandet. Har ni sett en sån pärla?
Japp, ligger en ute på chrono24.com nu.Var det den som var för japanska marknaden i 50 exemplar?
Den är skitläcker- skulle lätt hamna på min wish list om den inte hade kronan på "fel" sida. Jag bär klockan på högern! Vill inte få en krona rakt in i handleden, särskilt inte Sinn´sHej alla! Har aldrig ägt en Sinn men sakta har intresset ökat. Jag vill ha en toolwatch och älskar designen på den gamla Rolex explorer 1. Det finns ju alltid traska som är skitfin, men Sinn erbjuder ju mer i tech och med lite historik (om än klart dyrare). Sinns 556-modeller kan ju ses som en modernare tappning på hur en toolwatch ska göras. Till och med 556a som såg helt grotesk ut första gången jag såg den börjar nu vara en stark utmanare till nästa klockinköp. Dock saknar den ju lite av all cool sinn-tech så jag började spana mot 856 b-uhr. Men så såg jag denna:
Japp, ligger en ute på chrono24.com nu.
Hej! Och välkommen.Hej alla! Har aldrig ägt en Sinn men sakta har intresset ökat. Jag vill ha en toolwatch och älskar designen på den gamla Rolex explorer 1. Det finns ju alltid traska som är skitfin, men Sinn erbjuder ju mer i tech och med lite historik (om än klart dyrare). Sinns 556-modeller kan ju ses som en modernare tappning på hur en toolwatch ska göras. Till och med 556a som såg helt grotesk ut första gången jag såg den börjar nu vara en stark utmanare till nästa klockinköp. Dock saknar den ju lite av all cool sinn-tech så jag började spana mot 856 b-uhr. Men så såg jag denna:
Haha tro inte att jag inte sneglat på den, men jag ska vara stark nu! Förutom igåe när jag köpte en g-shock, men nu är jag nog stark i någon dag till!Hej! Och välkommen.
I väntan på Sinn: Finns en jättefin svart Traska med röd sekundvisare ute på K & S här! Snäll mot plånboken är den också.
Men – kan absolut rekommendera Sinn!
OT men posta gärna i G-shock tråden, en av de trevligaste trådarna på forumetFörutom igåe när jag köpte en g-shock, men nu är jag nog stark i någon dag till!
Sinn 104 fick det bli denna Mittwoch!
Å Tysk dagvisning! Underbart!Jag får gratulera till ett bra val!
Givetvis! Allt annat skulle kännas orent.Å Tysk dagvisning! Underbart!
Ojsan, nyinköpt ?Bra första intryck måste jag säga!
Ja, visst! De brukar dyka upp för det dubbla, jämfört med Köp Nu-priset också, som jag hann se innan första budet inkom. Nu kan det sluta på vad som helst!Fantastiskt pris för den som är sugen. Jag har lovar mig själv att bara köpa vintage ett tag framöver, i annat fall hade den redan varit på väg mot Stockholm:
https://www.ebay.com/itm/Sinn-x-The...608628?hash=item4b7fcbc7f4:g:B-wAAOSwnfpfPSI8
Ja, visst! De brukar dyka upp för det dubbla, jämfört med Köp Nu-priset också, som jag hann se innan första budet inkom. Nu kan det sluta på vad som helst!
Nu med det gröna Hirsch Arne som tidigare visats i tråden.
Yes hämtade ut idag, skönt spontanköp även om jag har suktat efter den sen de annonserade den tidigare i år. Blev ju en heeelt annan sak för mig med storleken! Ett riktigt kraftfullt litet paket - Hyper modern och väldigt praktisk design!Ojsan, nyinköpt ?
Faktiskt förvånansvärt följsamt och lätt. Dels tack vare undersidans utformning.Jag tycker att det blev riktigt lyckat! Är det bekvämt på armen?
Härligt, grattis !Yes hämtade ut idag, skönt spontanköp även om jag har suktat efter den sen de annonserade den tidigare i år. Blev ju en heeelt annan sak för mig med storleken! Ett riktigt kraftfullt litet paket - Hyper modern och väldigt praktisk design!
Precis packat upp. Mycket nöjd vid en första blick. ska prova några dagar, blir det att behålla ska den få mycket smisk.
Bra första intryck måste jag säga!