• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Nu är det fasta priset tillbaka och 0 bud.
Oj, redan? Det är lockande. Grymt snygg modell! Om jag hade haft pengarna hade jag nog tagit den faktiskt.

Förresten fick jag idag reda på Sinns nuvarande uppskattade servicetider, om någon undrar. Garantireparationer är prioriterade och ligger på ca 4 veckor. Service och övrig reparation, 8-10 veckor.
 

Ronnie_82

Cartier
2-Faktor
104:an på nytt band från Erika i färgen Shamal
20200819_154425.jpg
.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Ni som hängt här längre än jag;
Har det inte rullat in en hel del nya Sinn den senaste tiden?

Det går alltid i perioder, men däremot har det har tillkommit en del nya medlemmar med nya modeller till tråden den senaste tiden vilket är roligt.

Hmmm vi kommer att vara konkurrenter noterar jag! Hade jag sett den för 18k så hade jag köpt den ingen tvekan!

Den finns kvar får det priset så det är bara att köpa på :)
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Hahaha, ja fy fan, skulle inte ha gett mig in i klockträsket! Nu ska jag bara fundera på om jag ska sälja min Bund....men det gör ont......

Du har i alla fall inte tagit någon ekonomisk risk med 155 så vänta tills du får hem den innan du tar ett beslut. Du kan sälja den för samma pengar på en kick hela dagen lång, eller tjäna en slant om du inte har bråttom.

Får man förresten första tjing som tipsbelöning? :angel::D
 

Jamterik

Audemars
2-Faktor
Du har i alla fall inte tagit någon ekonomisk risk med 155 så vänta tills du får hem den innan du tar ett beslut. Du kan sälja den för samma pengar på en kick hela dagen lång, eller tjäna en slant om du inte har bråttom.

Får man förresten första tjing som tipsbelöning? :angel::D
Det loser vi nog ska du se! :) Men som jag skrev tidigare, jag är en ekorre, sälja gör ont! :) Gjorde en snabb koll online, antingen är jag blålurad eller så har jag gjort en väldigt bra affär! Hoppas på det senare....
 

Jamterik

Audemars
2-Faktor
Well, that sux!


We had to cancel your recent order.


Unfortunately, due to concerns, the item listed below has been removed from the site.
You haven’t paid yet, which means there’s nothing you need to do. We've also taken the step of canceling your order. [TSC_BUYERNOTICE_PAID_EMBGOK_PTB2858][TSC_BUYERNOTICE_PAID_EMBG_NOT_OK_PTB2859]


Hello aska0801,



We had to cancel your recent order.


Unfortunately, due to concerns, the item listed below has been removed from the site.
You haven’t paid yet, which means there’s nothing you need to do. We've also taken the step of canceling your order. [TSC_BUYERNOTICE_PAID_EMBGOK_PTB2858][TSC_BUYERNOTICE_PAID_EMBG_NOT_OK_PTB2859]
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Well, that sux!


We had to cancel your recent order.


Unfortunately, due to concerns, the item listed below has been removed from the site.
You haven’t paid yet, which means there’s nothing you need to do. We've also taken the step of canceling your order. [TSC_BUYERNOTICE_PAID_EMBGOK_PTB2858][TSC_BUYERNOTICE_PAID_EMBG_NOT_OK_PTB2859]


Hello aska0801,



We had to cancel your recent order.


Unfortunately, due to concerns, the item listed below has been removed from the site.
You haven’t paid yet, which means there’s nothing you need to do. We've also taken the step of canceling your order. [TSC_BUYERNOTICE_PAID_EMBGOK_PTB2858][TSC_BUYERNOTICE_PAID_EMBG_NOT_OK_PTB2859]

Skönt att de är på tårna i alla fall. Undrar verkligen vad som inte stämde. Sorry för tipset :oops:
 

JoelD

Rolex
2-Faktor
Well, that sux!


We had to cancel your recent order.


Unfortunately, due to concerns, the item listed below has been removed from the site.
You haven’t paid yet, which means there’s nothing you need to do. We've also taken the step of canceling your order. [TSC_BUYERNOTICE_PAID_EMBGOK_PTB2858][TSC_BUYERNOTICE_PAID_EMBG_NOT_OK_PTB2859]


Hello aska0801,



We had to cancel your recent order.


Unfortunately, due to concerns, the item listed below has been removed from the site.
You haven’t paid yet, which means there’s nothing you need to do. We've also taken the step of canceling your order. [TSC_BUYERNOTICE_PAID_EMBGOK_PTB2858][TSC_BUYERNOTICE_PAID_EMBG_NOT_OK_PTB2859]
Oj, wow... dodged a bullet i alla fall.
 
Topp