Jag har varit gift i över 30 år, börjar så smått hitta kryphålen i kontraktet!Ni verkar fatta vad ett tag är jag är nog lite för dum för att fatta att ett tag kan vara i en dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har varit gift i över 30 år, börjar så smått hitta kryphålen i kontraktet!Ni verkar fatta vad ett tag är jag är nog lite för dum för att fatta att ett tag kan vara i en dag
Jag har varit gift i över 30 år, börjar så smått hitta kryphålen i kontraktet!
Eller som jag;Får försöka hitta de små kryphålen så man kan köpa sig en ny klocka.
Denna måste ju stämma då det står på internet tack för det exakta svaret på "ett tag"
Haha jaa då slipper man diskutera när nästa köp får göras. Bara plånboken som kan sätta stoppEller som jag;
Krypa ur hela relationen
Kan dock bli en sjukt dyr krypning så hitta andra kryphålHaha jaa då slipper man diskutera när nästa köp får göras. Bara plånboken som kan sätta stopp
Precis. Det gör man när de åker på tysklandsrekreationssemester .:O Är du en så kallad OWG? I så fall är det ju guldläge att köpa en till Sinn.
Jaa en skilsmässa kan kosta som några klockor så får nog behålla tjejen och försöka hitta kryphålKan dock bli en sjukt dyr krypning så hitta andra kryphål
En klassiker är att svara priset i Euro när sambon frågar vad klockan kostar, sen råkar man glömma att nämna vilken valuta det ärFår försöka hitta de små kryphålen så man kan köpa sig en ny klocka.
Haha, det var ingen dum idé, får testa den nästa gångEn klassiker är att svara priset i Euro när sambon frågar vad klockan kostar, sen råkar man glömma att nämna vilken valuta det är
Stort grattis! Hoppas allt gick braJajemensan, det blev det igår kväll
Snyggt! Svårt att förstå att din och min är samma kaliber - helt annan färgsättning.Då trillade det in lite band
Då trillade det in lite band
Det röda kan nog vara att dra det lite väl långt men jag ska i alla fall testa Återkommer senare med fler bilderDet blev ju riktigt lyckat. Ser fram mot att få se bilder med de andra färgerna också
Kul att se dig i tråden igen @Anatta!Tänkte på dig i veckan!
Att bytlånas var verkligen är bra sätt att få känslan av ”ägande”.
Vidare tänker jag att om det är någorlunda lika värde på klockorna så kanske det känns aningen tryggare.
Det gråa är ju klockrent men det röda kan ju bli hur kul som helst!Det röda kan nog vara att dra det lite väl långt men jag ska i alla fall testa Återkommer senare med fler bilder
Tror rött skulle funka riktigt bra på sommaren, övriga årstider kanske det blir för mycketDet röda kan nog vara att dra det lite väl långt men jag ska i alla fall testa Återkommer senare med fler bilder
@Yoko Du kommer aldrig behöva leta efter denTror rött skulle funka riktigt bra på sommaren, övriga årstider kanske det blir för mycket
Dom borde funka alla tre även om färgen på det röda bandet avviker lite väl mycket från färgen på visarna (plus att jag är lite mesig )Det gråa är ju klockrent men det röda kan ju bli hur kul som helst!
Din unika klocka kommer bli ännu mer unik.
Den gjordes väl bara i 75 ex?
Tror rött skulle funka riktigt bra på sommaren, övriga årstider kanske det blir för mycket
@Yoko Du kommer aldrig behöva leta efter den
Varför heter den "A" borde det inte vara "I", den har ju index och inte siffror?Ovanlig referens på C24. 103 A Sa Hd, men manuell. Jag hade aldrig sett den varianten med manuellt urverk och Handaufzug utskrivet på tavlan tidigare, men är tydligen ett limiterat släpp till 300ex, men har inte hittat vilket årtal än.
https://www.chrono24.se/sinn/103-st-sa--id16556752.htm
Lånad bild från annonsen på C24.
Tråd från Uhrforum med mer info: https://uhrforum.de/threads/sinn-103-a-sa-hd-handaufzug.46614/
Varför heter den "A" borde det inte vara "I", den har ju index och inte siffror?
Undrar om det A:et kan stå för något annat än Arabic när det kommer för ev angivelse av boett- och glasmaterial, dvs St(ahl) Sa(phire)? Tänkte först på A(utomatik), men den först nämnda har ju manuellt uppdrag. Kan det vara någon beteckning på själva serien?
Jag var övertygad om att "A Sa B" stod för "Automatik Saphir Blau" men tycks ju inte stämma då
Jag var övertygad om att "A Sa B" stod för "Automatik Saphir Blau" men tycks ju inte stämma då