Hej @BorisTheSpiderHej jag heter ”Boris” och jag är bandknarkare
Vad är det för knark på bilden? Ser ut att vara tunga grejer!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej @BorisTheSpiderHej jag heter ”Boris” och jag är bandknarkare
Ja det är bra grejer, levererat utav Sveriges bästa bandkran @SpaceAceHej @BorisTheSpider
Vad är det för knark på bilden? Ser ut att vara tunga grejer!!
När jag fick den där bilden i fejset inser jag att Sinn´s DNA kanske är mer i luften är i vattnet. 103:an med det där bandet är ju så sjuuukt snygg!Hörde jag Fliegerfriday?
Trevlig helg på er.
3 flygare skulle ju vara perfekt.När jag fick den där bilden i fejset inser jag att Sinn´s DNA kanske är mer i luften är i vattnet. 103:an med det där bandet är ju så sjuuukt snygg!
- Tre flygare kanske istf en dykis?
Ich wünsche allen ein schönes Wochenende!
Verkligen!3 flygare skulle ju vara perfekt.
Men hur ska du kunna grejja badkaret utan dykare? Tänk dig nu för! Jag far själv kors och tvärs med vad som är nästa nödvändiga klocka. Nu leder 103.När jag fick den där bilden i fejset inser jag att Sinn´s DNA kanske är mer i luften är i vattnet. 103:an med det där bandet är ju så sjuuukt snygg!
- Tre flygare kanske istf en dykis?
Ich wünsche allen ein schönes Wochenende!
Men hur ska du kunna grejja badkaret utan dykare? Tänk dig nu för! Jag far själv kors och tvärs med vad som är nästa nödvändiga klocka. Nu leder 103.
Lider med dig!
Faan vad jag saknar min Sinn... Har inte ens gått en vecka sedan jag lämnade in den för en tripp ner till Frankfurt
Får nästan bli så. Abstinensen är inte att leka med.Lider med dig!
Du får helt enkelt fylla på lådan med någon eller några till
Verkligen!
https://sv.wikipedia.org/wiki/Tretalsmystik
Bara @Clark Kent som inte fattat att det räcker med tre!
Touche!!Sen är det skillnad på att flyga och att flyga högt. 140 pre space
Designen på den där är allt annat än insmickrande-på ett positivt sätt!Sen är det skillnad på att flyga och att flyga högt. 140 pre space
Designen på den där är allt annat än insmickrande-på ett positivt sätt!
- Epitetet för Toolwatch.
Trevligt! Bicompax är i mina ögon väldigt trevligt rent estetiskt så lite sugen är jag på att fånga ett exemplar av 158 eller möjligen 936 men jag vet inte riktigt. 936 är ju kul med in-house verk men jag finner den inte lika tilltalande som 158 rent utseendemässigt. Hmm...Väldigt nöjd!
Sitter på armen nästan dagligen, ezm får oförtjänt lite tid nu. Den är bitig men sitter grymt bra när man hittat rätt band.
Den blir bara bättre och bättre också, det är lite annorlunda.
Blev kär i 1550 modellen och började först leta efter ett ex men insåg att jag nog är för feg för att handla beg över nätet utav okänt folk, iaf för de summorna.
Så en ny obesudlad 158 med garanti kändes som ett tryggare köp för mig.
Den är rätt stor 936 med sina d=43mm och det i kombination med den tunna boettkanten kan nog göra att den bärs stort. Därför går den bort för mig.Trevligt! Bicompax är i mona ögon väldigt trevligt rent estetiskt så lite sugen är jag på att fånga ett exemplar av 158 eller möjligen 936 men jag vet inte riktigt. 936 är ju kul med in-house verk men jag finner den inte lika tilltalande som 158 rent utseendemässigt. Hmm...
Hittade en på nätet;Är det någon med en 556i med H-länk och röd sekund vidare som kan bjussa på några bilder?
Missminner jag mig eller hittade inte vi någon oljefylld modell som var en föregångare till 403 Hydro arab?Hm, tror årtalet är fel. Har för mig att första Hydro kom -96 och Ezm2 -97. Men supercool referens med lolipop-sekunden och spatelvisarna. Det finns eet stenhårt GSG9-exemplar i tråden @Geparden Nu måste jag leta årtal
Det hade verkligen vart nått det! Grymt!Sinn's twitter
Klocktillverkarutbildning på SINN SPEZIALUHREN som är det enda utbildningsföretaget i Hessen.
Hmmm.....sade det till min största kille (visserligen bara 8 år), fasen, hade det inte varit kul att bli urmakare? Jo, gensvaret blev väl ungefär vad jag hade förväntat mig......Det hade verkligen vart nått det! Grymt!
#tröttpåsittjobb
Missminner jag mig eller hittade inte vi någon oljefylld modell som var en föregångare till 403 Hydro arab?
Någon (kanske @Clark Kent?) som kan identifiera den här modellen? Hittar ingenting genom att googla referens på baklocket, och ser inte texten lite tveksam ut?