Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ca 20cm +-1cmVad mäter handleden på dig?
Tycker den ser ut att sitta fint.
stål!Stål eller titan?
69 gram vs 88gram titan/stål.
Visst repas titan lättare? Eller minns jag fel?69 gram vs 88gram titan/stål.
Sen måste ju titanlänken vara lättare.
Titan ska tydligen vara "varmare" mot huden när det är kallt.
Så kan det säkert vara.Visst repas titan lättare? Eller minns jag fel?
Skaffar du någon av dessa blir jag avis. Jag skulle valt stål då den är lite blingigare och det saknas i Sinnsortimentet hos mig.Stål eller titan?
Olika pushers, skruvbara till stål. Vill du ha blankt eller matt? Som enda klocka skulle jag valt stål, men annars kan titan vara intressant.Stål eller titan?
Haha - Ska tänka på det.Skaffar du någon av dessa blir jag avis. Jag skulle valt stål då den är lite blingigare och det saknas i Sinnsortimentet hos mig.
Jag fattar inte varför den i stål har det men inte den i titan?Skruvade pushers – det är för att man inte ska trycka på dem av misstag? Jag tycker mest det verkar bökigt och gör att man bara kan starta kronografen om man är förberedd. Man tappar då en del av funktionen: att alltid vara beredd att ta tid på något med ett snabbt klick på armen; och fördelen: att motivera en kronograf framför att ta tid med mobilen. Jag vill härmed hävda min skepsis till skruvade tryckknappar!
Jag röstar nog på titan i det här falletStål eller titan?
Stål eller titan?
Håller med Oavsett titan eller stål så är de jättetrevliga! Det är ju iof även 756 DiapalI väntan på vad som kommer är det alltid roligt att dagdrömma lite-kostar inget.
103 -orna ovan är ju speciella då de blandar en klassisk design med ny teknik.
I väntan på vad som kommer är det alltid roligt att dagdrömma lite-kostar inget.
103 -orna ovan är ju speciella då de blandar en klassisk design med ny teknik.
Om du liker stål eller titan, blir et subjektivt spørsmål (fråga). Jeg liker godt blankt stål, men titan har en fin, varm tone i segStål eller titan?
Jag brukar alltid låtsastitta på min ”nya klocka” innan jag bestämmer mig Som nu när jag sitter och skriver vid datorn pausar jag, lyfter upp armen framför mig och tänker mig hur det skulle se ut om klockan satt på handleden och hur känslan skulle vara. Tyngden, storleken, varmt/kallt. Låt fantastin flöda och så varierar du mellan stål och titan. Jag kan nästan garantera att det kommer vara en av varianterna som du kommer föredra att ”titta på”
Röstar titan med just den gråa looken på helheten. Ser så... underbart frasigt ut på något vis.Stål eller titan?
Stål tycker jagStål eller titan?
Det er et godt tips
Jeg har av og til klippet ut klokkebilder, og lagt de over armen Kan gi et godt inntrykk.
Jeg er så heldig å ha en datter i barneskolealder, så kan kamuflere klipping av klokkebilder som lek, uten at kona blir mistenksomDet där är ju lösningen!
Köpa en riktigt bra skrivare och klippa ut allihopa
Vore ju också en idé att ha en till 756:aHåller med Oavsett titan eller stål så är de jättetrevliga! Det är ju iof även 756 Diapal
Du behöver ju bara skriva ut en bild på urtavlan och limma dit. Då kan du ju testa med olika band också.Vore ju också en idé att ha en till 756:a
Kommentaren om 756 Diapal var ju lite skriven med "glimten i ögat" men kan man ha för många 756?Vore ju också en idé att ha en till 756:a
Titan!Stål eller titan?
Stål eller titan?