Björklund
Silver
Det är det!Magisk klocka, ligger högt på listan! Har tyvärr inget att byta, men är det akryllglas?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är det!Magisk klocka, ligger högt på listan! Har tyvärr inget att byta, men är det akryllglas?
Tack för svar! Får bli nog bli en sådan i framtiden, börjar få blodad tand för Sinn, som sig börDet är det!
Hur stort bolag är Sinn egentligen? Vad omsätter de och hur många klockor produceras per år?
Ok, så nu är jag lite sugen på att prova något annat och i väntan på lite bättre tider tänkte jag lägga ut ett förslag om att byt-låna klockor under några veckors tid.
Om nån vill prova en 356 på finelink så provar jag gärna en EZM/U i liknande prisklass. 103, 104 och 556 är inte intressanta i det här läget.
Min är en beater med flera år på nacken och det bör din också vara så ingen behöver vara livrädd för att använda klockorna.
Aldrig provat detta tidigare och vet inte om det är så smart eller om det funkar i verkligheten.
Bygger på tillit från båda hållen. Jag finns i eller strax utanför Stockholm.
Vad tror Sinn-folket?
Då spottar de ut klockor i ganska bra takt ändåDen senaste uppgiften jag har sett var från en artikel från 2019 där det står att man tillverkar ca 14.500 klockor/år och har ca 120 anställda. Omstättning vet jag inte, och efter en snabb sökning verkar det inte vara lika offentligt i Tyskland som i Sverige som bolagssiffror.
Då spottar de ut klockor i ganska bra takt ändå
Fast det är en rätt så liten produktion om man jämför med många andra märken
Vad är det för prickar på plexit i första bilden?Some pictures taken.
Sitter kanon!Den här plockades upp för ett par timmar sedan, kommer raka vägen från Tyskland. Känns gött att vara med i klubben!
Den här plockades upp för ett par timmar sedan, kommer raka vägen från Tyskland. Känns gött att vara med i klubben!
Tanken var först att låta den gå, men nu när den är i hand så kan jag inte med att släppa den känns som ett ekonomiskt klokt beslut (tro det eller ej); törsten efter ett gäng andra klockor slocknade nu i och med denna. Dock kommer väl att ändras med tiden när smekmånaden är över, men just nu är jag jättenöjd!Hur är känslan nu när den har landat då? Tanken att den fortfarande ska avyttras eller blir den kvar? Ser finfin ut på handleden i alla fall
Tack Joel! Och tack så mycket för all hjälp tidigareSitter kanon!
Låter skönt ändå! Lite motsatt mot vad det blev med min 104aTanken var först att låta den gå, men nu när den är i hand så kan jag inte med att släppa den känns som ett ekonomiskt klokt beslut (tro det eller ej); törsten efter ett gäng andra klockor slocknade nu i och med denna. Dock kommer väl att ändras med tiden när smekmånaden är över, men just nu är jag jättenöjd!
Grattis!Den här plockades upp för ett par timmar sedan, kommer raka vägen från Tyskland. Känns gött att vara med i klubben!
är vänsterhänt och har haft ett missöde med en annan klocka för massor av år sedan där jag slog sönder glaset när jag hade klockan på vänsterarmen. Har burit på högern sedan dess utan problem!Grattis!
Kul med en till som bär på högern
Sitter kalas på dig. Grattis och ge den en chans!Den här plockades upp för ett par timmar sedan, kommer raka vägen från Tyskland. Känns gött att vara med i klubben!
Den är tuff.Sneglar på 144an lite. Tycker den är cool för sig men att den liksom ser klumpig och nästan ful ut på handledsbilder... Synd att Erikson inte har den i ordinarie sortiment så jag kunde prova den...
Bild stulen från nätet.
Jaha, oj...sedär! Kanske att jag skulle våga be om det om det verkligen var så att jag var i alla fall mer än 50% säker på köp, hehe. Men annars skulle jag nog mest känna dåligt samvete eller som att jag utnyttjar deras goda vilja .Den är tuff.
Du kan alltid fråga om de kan ta hem en?
De hjälpte mig i somras med en 6068
utan köptvång.
Tyvärr så blev vi inte ihop.
Köpte en H-länk istället
Min favorit! Grattis! Välkommen!Den här plockades upp för ett par timmar sedan, kommer raka vägen från Tyskland. Känns gött att vara med i klubben!
Jaha, oj...sedär! Kanske att jag skulle våga be om det om det verkligen var så att jag var i alla fall mer än 50% säker på köp, hehe. Men annars skulle jag nog mest känna dåligt samvete eller som att jag utnyttjar deras goda vilja .
Ja!Ska jag ta av sommarkostymen och sätta på länken eller...?