• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Dr. D

Patek
2-Faktor
De är främst avsedda för att handla från diverse nätbutiker men om man vill ha hjälp att köpa något från en privat säljare så brukar det inte vara några problem om man bara mailar dem. Nu blev det ingen affär i det här fallet men det är alltid bra att vara förberedd och det kommer alltid nya chanser. :)

Jag har väldigt dålig koll på Casios som inte börjar på G men kika i quartztråden så får du säkert napp eftersom det diskuterades relativt nyligen.





Jag äger visserligen ingen UX (än ;)) men har gjort en del efterforskningar inför ett framtida köp och det ska tydligen inte vara någon fara. Jag minns inte den exakta förklaringen till fenomenet men det var någonting med just temperaturförändringar, kanske för att man inte fyller boetten till 100% för att undvika problem som kan uppstå vid tryckförändringar? Det ska i alla fall försvinna om man normaliserar temperaturen ett tag vilket den ju verkar ha gjort i ditt fall så det är ingenting att oroa sig för.



Det är så det fungerar nu för tiden eftersom funktionen för automatisk uppdatering av notiser inte finns till Xenforo 2 eller om det fanns men att man var tvungen att köpa till det? Utvecklaren har i alla fall sagt att det tyvärr inte finns några planer på att ändra det under en överskådlig framtid så man får nog vänja sig.
Jäklar-nytt rekord i att citera och svara i ett inlägg 😀
Grattis!
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
@HSK
Kan verkligen rekommendera UX.
Ja, den är stor, tung men är inget iallafall jag stör mig på, handled 18,5cm.
Tung förresten, läste att Rolex Daytona Platinum väger 282gram med länk.
Då är ju 196 gram ingenting 🙂

edit:
Hur bra träffas inte indexet 😜
C0760FB7-5967-47DD-99D4-9BDEA2627624.jpeg
 

perhog

Audemars
2-Faktor
Skulle gärna ha en 6012, tycker den är väldigt snygg. Problemet är att den kostar en slant och antagligen en ordentlig förlust om tycke ej uppstår och man vill sälja.
Har kikat på den också.. Om tycke inte uppstår får man lägga den i klocklådan för mognad, plötsligt gillar man den :)
Vi får övertala Eriksson att ta hem alla modeller så det finns lite alternativ att prova
 
Senast ändrad:
Topp