Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ooh läcker!Vem blir först med en EZM3J i tråden? https://www.instagram.com/p/CG1vh0OHp6n
Tror vi är många som är lite avundsjuka på alla specialare som görs till den japanska marknaden.Vem blir först med en EZM3J i tråden? https://www.instagram.com/p/CG1vh0OHp6n
Nice! Nippon endast,eller?Vem blir först med en EZM3J i tråden? https://www.instagram.com/p/CG1vh0OHp6n
Hoppsan, hittade en EZM3J till salu...40k.....+moms.....
@Jamterik du gillar väl att köpa på Ebay ?Ligger en för 27´ från Tyskland på eBay där man även kan lägga bud.
En liten fasning/radie lyckades jag hitta. Vill ha dome. Det är anledningen att jag avskrev 756 Diapal trots all teknik och tegimentering. 103 Ti kanske....Plattare än så finns nog inte.
@Jamterik du gillar väl att köpa på Ebay ?
Vi får se. Såg att det kom ut en ny 356 på K&S, förvisso med den 700 kr dyrare finelänken (i nypris), men rejält sliten klocka – för 20.000! När min som är fem månader med nypris på 20.700 inte blir såld för 15. Har fått skambud, men har sett att några tidigare 356 gått för 10-12 papp, dock i sämre skick, utan garanti och för en tid sedan. De kommer inte ut ofta.
Mao: lutar åt keep!
Tror tyvärr det är gummit som åldras så.Mina Sinn-sillicon har blivit blankare med tiden enl. bilden. När de var nya var dom matta och passade väl till den borstade finninshen på U-serien och 857 enl. min åsikt.
Har ni något förslag på rengöringsmedel eller något annat som gör att de får tillbaka den stealth-matta ytan?
Har ju helt missat att gratulera! Så ett rungande grattis Hur är känslan nu efter att det har gått några dagar?
Ang, köp på E-Bay mm, jag kan konstatera att under drygt 12 års rätt regelbundet handlande har jag åkt på en blåsning, det är inte så illa, man kan som Clark säger bli blåst överallt. Sen kan jag tillägga att jag har haft de absolut bästa köpupplevelserna på E-Bay, väldigt vänliga säljare och extremt kommunikativa människor.Jag tycker som tur är att en hel del av det som släpps från Japan är lite sisådär. Finns vissa undantag som till exempel Isetan, men man förstår ofta varför man inte ens bemödar sig med att släppa i resten av världen, de limiterade U1000 som främsta exempel.
Sen är det med eBay som med alla köpplattformar att det är förenat med ett visst mått av risk. Vill man eliminera den risken får man köpa nytt från AD, inte ens KS är riskfritt, men då missar man också en hel del att välja bland.
så mysigt ni har detVi gör svamprisotto
OT; Blev tvärblåst för 11 år sedan då vi trodde att vi hyrt ett hus på Sardinien-fanns inteAng, köp på E-Bay mm, jag kan konstatera att under drygt 12 års rätt regelbundet handlande har jag åkt på en blåsning, det är inte så illa, man kan som Clark säger bli blåst överallt. Sen kan jag tillägga att jag har haft de absolut bästa köpupplevelserna på E-Bay, väldigt vänliga säljare och extremt kommunikativa människor.
Så, jag kommer att fortsätta handla på E-Bay mm mm men jag kanske kollar upp säljaren lite mer noggrant än jag gjorde senast....
Finfin!Nu är den här
Har aldrig handlat klockor på Ebay men en hel del tillbehör till gamla Schweiziska verktygsmaskiner och har ännu så länge aldrig blivit blåst, någon gång har kanske kvalitén överdrivits i annonsen men inte på sådant sätt att det motiverat retur eller tjafs. Tänker åxå fortsätta med ebay, vem vet kanske klockor i framtidenAng, köp på E-Bay mm, jag kan konstatera att under drygt 12 års rätt regelbundet handlande har jag åkt på en blåsning, det är inte så illa, man kan som Clark säger bli blåst överallt. Sen kan jag tillägga att jag har haft de absolut bästa köpupplevelserna på E-Bay, väldigt vänliga säljare och extremt kommunikativa människor.
Så, jag kommer att fortsätta handla på E-Bay mm mm men jag kanske kollar upp säljaren lite mer noggrant än jag gjorde senast....
VA?? då måste jag ju tvätta migFinfin!
Nu vill vi alla se den på handleden!
Nu är den här
Tack, gillar gamla modeller, fler ska det bliStort grattis! Kul med fler äldre Sinn på forumet
Jag kör med en annan variant; Jag är gammal och köper nyttTack, gillar gamla modeller, fler ska det bli
Det gör jag också, men jag fegar alltid ur dels pga svårigheten med information kring äldre Sinn modeller och dels pga att det oftast kräver att man ger sig ut på lite, potentiellt, skakiga köpvägarTack, gillar gamla modeller, fler ska det bli