• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

perhog

Audemars
2-Faktor
Det gör jag också, men jag fegar alltid ur dels pga svårigheten med information kring äldre Sinn modeller och dels pga att det oftast kräver att man ger sig ut på lite, potentiellt, skakiga köpvägar :sorry:

Den där är jättefin och ser utt att vara i utmärkt skick :)
Det är alltid knepigt att köpa på distans tycker jag, vill gärna klämma och känna på det jag köper även om det inte är klockor. Träffar man säljaren blir det ofta ett kul prat om ett gemensamt intresse. Är inte så jätte haj på gamla klockor så jag går ofta på magkänsla (livsfarligt)
Clark Kent kommenterade denna när jag frågade om modellen och även han tyckte den såg vettig ut. Är riktigt nöjd :)
 

Zachelitomega

Cartier
2-Faktor
Segt med bilder idag men jobben har rullat in på löpande band! Däremot en liten wristshot innan hemgång!
537F92F5-2020-4B4F-8B41-4C93A8F80C1B.jpeg
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
😂 kan du rekommendera någon dykare som klarar 70 cm (djupare är inte mitt saltvattenakvarium)
Enkelt; Alla!
U1, U2 och UX är ju rätt stora så förstår ju verkligen att U50 blivit superpoppis.
Sen finns ju alltid EZM3 som går under taucheruhren men de ovan är väl mer dykiga.
Riktiga monster är väl annars U212 med sin diameter på 47mm.
Men allt det här vet ju alla på tråden 😊
Undrar hur många timmar jag varit på sinn.de?
 
Topp