Det är 35 år sedan första SINN klockan var i rymden. Kan det bli en specialare av modell 140 ?
Men vem vet, den kommer igen den 6 nov. Spanade ju detta i tidigare inlägg. Tavlan är misstänkt lik U200 W
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är 35 år sedan första SINN klockan var i rymden. Kan det bli en specialare av modell 140 ?
Men vem vet, den kommer igen den 6 nov. Spanade ju detta i tidigare inlägg. Tavlan är misstänkt lik U200 W
Är det @Remofflan s?Incoming!!
De enda modellerna idag med datumet kl. 6 är väl 836, 936?
Om det är det...Är det @Remofflan s?
Över Nordpolen?Ibland funderar jag på hur det är ställt med vissa fraktbolag. Vilken är närmaste vägen från Helsingfors i Finland till Enköping ?
Exakt, flyger man från Helsingfors till Leipzig passerar man över Gdansk som ligger i nord Polen.Över Nordpolen?
Haha, exakt så.Exakt, flyger man från Helsingfors till Leipzig passerar man över Gdansk som ligger i nord Polen.
Lite märkligt är det. Dessutom ökar det risken för borttappade paket när det ska lastas om 1000 gånger. Klockan lär vara väl uppdragen när den kommer, är en automatikHaha, exakt så.
All logistik har ju förändrats, särskilt flygrutterna. Istf direktflyg till vissa städer i Europa måste Amsterdam/Frankfurt ofta passeras från Stockholm.
Säkert samma sak med DHL kärrorna att de flyger till nån tysk hub.
Soft. Men oron kvarstår att den inte ska träffa alla index - vill så gärna det. Och sen det där med bubblan, men det kanske inte är någon fara på nya pjäser.Alltså UX är ju helt galen.
Om ngn av er behöver veta hur mycket klockan är så kan jag ge er en exakt tid.
Bubblan har inte synts till på några dagar även om den legat på samma ställe. Sinns svar lugnade ner mig.Soft. Men oron kvarstår att den inte ska träffa alla index - vill så gärna det. Och sen det där med bubblan, men det kanske inte är någon fara på nya pjäser.
Ajaj, en grov avvikelse!Good enough for me
Sinn byter säkert mot en liten avgift.Bubblan har inte synts till på några dagar även om den legat på samma ställe. Sinns svar lugnade ner mig.
Börjat leta efter en bezel som inte är svart utan tegminenterad.
Blir som att byta band
Kanske svårt på andrahandsmarknaden?
Fanns en på C24........till en U200....Sinn byter säkert mot en liten avgift.
Snygg kombo!Mysig på Nato
Den är så himla läcker, synd att min handled inte kan bära upp den boettypen...Grymt haffat @perhog med din vintage-103. Fantastisk klocka Om du söker på @Criss Cross inlägg här i tråden så kan du få bandinspiration.
Dagens blir en hyllning till att det var 35år sedan Reinhard Furrer åkte upp i rymden med en Sinn 140 på armen. Här en pre-moon.
Den är så himla läcker, synd att min handled inte kan bära upp den boettypen...
Det finns mycket inspiration i denna tråd, både band och div SINN modeller. Börjar så smått spana efter nästa vintageGrymt haffat @perhog med din vintage-103. Fantastisk klocka Om du söker på @Criss Cross inlägg här i tråden så kan du få bandinspiration.
Dagens blir en hyllning till att det var 35år sedan Reinhard Furrer åkte upp i rymden med en Sinn 140 på armen. Här en pre-moon.
Behövs ingen handled för att köpa en klocka, räcker med en rymlig klocklådaDen är så himla läcker, synd att min handled inte kan bära upp den boettypen...
Fotleden?Behövs ingen handled för att köpa en klocka, räcker med en rymlig klocklåda
Då får man gå på händer och vifta med fötterna så folk ser vad man har på sigFotleden?
Snart kommer du få användning för extravisaren året runt, om du vill se GMT i vår tidszon.Grymt haffat @perhog med din vintage-103. Fantastisk klocka Om du söker på @Criss Cross inlägg här i tråden så kan du få bandinspiration.
Snart kommer du få användning för extravisaren året runt, om du vill se GMT i vår tidszon.
Slut på tidsomställningen mellan sommar- och vintertid | 25-03-2019 | Nyheter | Europaparlamentet
Europaparlamentet röstar om förslaget att sluta med tidsomställningen mellan sommar- och vintertid från och med 2021.www.europarl.europa.eu
Lite sugen på en ezm3 eller 13 men ska hålla mig till nya releasen i alla fall, hade jag tänkt..God morgon. Jag rengör alla mina klockor med ro-vatten och med en mjuk tandborste. Är det en stål länk och klockan bara är vatten skyddad tar jag bort länken och tvättar den separat.
Lite nyfiken.. planerar du klockköp med tanke på morgon litteraturen
Den är väldigt fotogenisk, det får man ju ge den. Vad var det boetten klarade, 10.000 m djup eller nåt sånt? Galet.Grått väder, kläder och UX:en på.