• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

perhog

Audemars
2-Faktor
Läcker 103:a från 90 talet. Undrar vad en sådan kan kosta ? Helt klart sugen om det skulle dyka upp. :)
Skärmbild 2020-10-31 105944.png
 

kottme

Cartier
Fick bli läderkläder för 104:an ikväll då den får följa med på galej!

Sen ser jag enormt fram emot nyheterna från Sinn! har en tom plats i min klocklåda samt pengar över i nöjes-kontot(men i dessa tider kan man lika bra kalla det klock-kontot) så släpper dom något jag fastnar för nu i november så är jag redo!

Ha en trevlig helg alla 🍻

PS. såg att jag glömt ändra dag/datum/tid :banghead: men frukta inte detta kommer fixas inom kort

IMG_20201031_152629_1.jpg


:)
 

Jamterik

Audemars
2-Faktor
Alltså, hur har ngn en ring liggande så där bara 😂
Hmm nu förstår jag inte hur du menar?? Jag är likadan som @Yoko, köper allt som kan vara bra att ha.... :) Finns säkert någon diagnos på det....klockarmband har jag till förbannelse...man vet ju aldrig om man får lust att byta! :cool: Till min MC har jag 3 sadlar....2 avgassystem....mm mm....vi ska inte börja med fälgar till bilar....:eek::eek:fan jag får nog söka hjälp tror jag
 

R.Capac

Audemars
2-Faktor
Definitivt en U-modell gissar jag, men tanke på att man ser en del av texten ”Deutscher”
Tror på en U-modell jag med. Ser inte ut som UX-locket dock. Tänkte göra en jämförelsebild med den svarta som @Skägglurk länkade till och min när såg att jag har plasten kvar på baklocket!!

Finns det någon anledning att INTE ta bort den plasten det första man gör?

20201101_151838.jpg


1604240692706.png
 
Topp