Jo, och jag kan som sagt på sätt och vis förstå det men tänk vilka möjligheter man hade haft att lansera ännu galnare nischmodeller med intäkterna från en “U500“.Men är det inte det hela Sinn-grejen, av Ingenjörer för Nördar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo, och jag kan som sagt på sätt och vis förstå det men tänk vilka möjligheter man hade haft att lansera ännu galnare nischmodeller med intäkterna från en “U500“.Men är det inte det hela Sinn-grejen, av Ingenjörer för Nördar
Eller återinföra U200 för oss som vill ha en mindre modell i duschenJo, och jag kan som sagt på sätt och vis förstå det men tänk vilka möjligheter man hade haft att lansera ännu galnare nischmodeller med intäkterna från en “U500“.
Absolut!!!Behöver jag en dykare?
Vi kan ju byta...Bubblan har inte synts till på några dagar även om den legat på samma ställe. Sinns svar lugnade ner mig.
Börjat leta efter en bezel som inte är svart utan tegminenterad.
Blir som att byta band
Kanske svårt på andrahandsmarknaden?
Ojdå en så sliten bezel kan du ju inte ha.Vi kan ju byta...
Min har dock en liten reva vid 40 samt lite dåligt ifyllda siffror.
Haha, gissar att en bezel kostar ett gäng tusenlappar....Ojdå en så sliten bezel kan du ju inte ha.
Köp en ny vettja.
Jag kan hjälpa dig slänga din gamla
@Clark Kent hade väl två om jag inte missminner mig...Haha, gissar att en bezel kostar ett gäng tusenlappar....
Vore ju kanon att ha båda att skifta emellan!
2 klockor i en liksom!
Känns som om han är en sån som har två av allt...@Clark Kent hade väl två om jag inte missminner mig...
Alltså, hur har ngn en ring liggande så där bara@Dr. D Har en ring från en U1. Skickar DM inom kort
Hmm nu förstår jag inte hur du menar?? Jag är likadan som @Yoko, köper allt som kan vara bra att ha.... Finns säkert någon diagnos på det....klockarmband har jag till förbannelse...man vet ju aldrig om man får lust att byta! Till min MC har jag 3 sadlar....2 avgassystem....mm mm....vi ska inte börja med fälgar till bilar....fan jag får nog söka hjälp tror jagAlltså, hur har ngn en ring liggande så där bara
Alltså, hur har ngn en ring liggande så där bara
Wow så fint!! Båda tvåBehöver jag en dykare?
Elegant.. Den passar bra till en tidstypisk tysk flyghuva från 40 taletGod morgon tråden.
Utmärkt klocka att sova med.
Är det inte dags snart att sälja den där billigtGod morgon tråden.
Utmärkt klocka att sova med.
Det är fasen kö på den där! Get in line!Är det inte dags snart att sälja den där billigt
vilka modeller har sådant band horn?Mer ang. 6/11 släppet (eller ja... typ en intetsägande bild på halv svart baksida av 100 limiterad klocka).
Inte för att det behöver betyda något men förra Chronos le var denna men bara tillgänglig för läsarna av vad det nu är i Tyskland.vilka modeller har sådant band horn?
Inte för att det behöver betyda något men förra Chronos le var denna men bara tillgänglig för läsarna av vad det nu är i Tyskland.
Är det en undervattens modell hoppas jag verkligen att dom kommer med en mindre modell 37 mm som tex U200BDefinitivt en U-modell gissar jag, men tanke på att man ser en del av texten ”Deutscher”
Tror på en U-modell jag med. Ser inte ut som UX-locket dock. Tänkte göra en jämförelsebild med den svarta som @Skägglurk länkade till och min när såg att jag har plasten kvar på baklocket!!Definitivt en U-modell gissar jag, men tanke på att man ser en del av texten ”Deutscher”