speciellt @Skägglurk s B-Uhr. Tror det är tredje gången, vi vill ju inte tro att du börjar bli senilFår börja skriva ner allas modeller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
speciellt @Skägglurk s B-Uhr. Tror det är tredje gången, vi vill ju inte tro att du börjar bli senilFår börja skriva ner allas modeller
Har du denna typ av spänne med ca 5mm justering till gummit på U50?
U50 in da house! Måste säga att jag var skeptisk till gummit första 5 minuterna, men nu tycker jag det är rätt gött. Synd att inte spännet har mikrojustering.
Tro?speciellt @Skägglurk s B-Uhr. Tror det är tredje gången, vi vill ju inte tro att du börjar bli senil
Inte exakt samma som det undre men liknande. Cirka 15mm dykförlängning.Har du denna typ av spänne med ca 5mm justering till gummit på U50?
Tror du är helt ensam om att ha B-Uhr
Dramatiskt bandbyte på gång.
Undrar om det finns några andra B-uhr här på tråden
Hägring ?Jag visste det!
OT;
någon har tänt en lampa ovan skogen
Inte sett en sådan på några veckor!
Tror det - borta nu...Hägring ?
Beställde du från Tyskland?Blev en tegimenterad U1 i PVD
Sinn kopia ?Beställde du från Tyskland?
Fick just ett besked på en beställning;
"Just to let you know, may be you followed the news, the shop is closed from Wednesday (Lockdown) but we still working- on sending out all the watches on time"
Time will tell...
Den som lever får seSinn kopia ?
-Vad snittar er 556i på?
Jag hade en tråkig olyckshändelse igår.
Jag skulle plocka upp min 556i från klocklådan och så gled klockan ifrån mina händer och landade på nästsista hyllplan. Klockan klarade sig utan minsta märket från fallet.
Från mina händer till hyllplanen som klockan landade på är det en höjd på 80cm. Vad säger era erfarenhet? Borde klockan skickas till Tyskland för genomgång?
Jag har inte kollat tidshållningen på denna innan. Så jag kommer följa den nu. Det står dock ingen information om tidshållningen på Sinn’s hemsidan så jag vet inte riktigt vad som är godkänt och vad inte?
Tråkigt hoppas det gått bra.
Om den landade platt kanske det inte hänt något?
Hittade den här posten;
Den stora tråden om Sinn
Jag kan tänka mig släppa min 103. Steglös bezel är säkert kanon för vissa, dock inte med två småbarn som drar i en. Den finns nästan. 103 med klickbezel skulle vara perfekt för mig! Tack för erbjudandet, men behöver sälja av en del först om det ska bli köp i det dyrare segmentet :bag::)klocksnack.se
Trist när sådant händer, känns som en nära döden upplevelse men jag tror inte du ska oroa dig. Har själv tappat klockor från betydligt högre höjd och inte märkt någon skillnad på gången. Fast jag kanske har haft tur.-Vad snittar er 556i på?
Jag hade en tråkig olyckshändelse igår.
Jag skulle plocka upp min 556i från klocklådan och så gled klockan ifrån mina händer och landade på nästsista hyllplan. Klockan klarade sig utan minsta märket från fallet.
Från mina händer till hyllplanen som klockan landade på är det en höjd på 80cm. Vad säger era erfarenhet? Borde klockan skickas till Tyskland för genomgång?
Jag har inte kollat tidshållningen på denna innan. Så jag kommer följa den nu. Det står dock ingen information om tidshållningen på Sinn’s hemsidan så jag vet inte riktigt vad som är godkänt och vad inte?
Trist när sådant händer, känns som en nära döden upplevelse men jag tror inte du ska oroa dig. Har själv tappat klockor från betydligt högre höjd och inte märkt någon skillnad på gången. Fast jag kanske har haft tur.
För att vara på säkra sidan borde du nog köpa ett par SINN:ar till som reserv utifall att
Tror att klockor tappas lite titt som tätt och skulle dom rasa ihop för det så skulle det nog höras på byn. Finns väll en anledning att det sitter en chock upptagande mojäng i klockan-Det är aldrig fel med ett gäng Sinn:ar Jag är mycket sugen på en U50 faktiskt
Ja precis, det är en grym upplevelse. Jag tänker att det inte var den värsta chock det som min klocka utsattes för, så det har nog gått bra vill jag tro
Då förväntar vi oss ett lumeshot inom kort .Solar klocka.
Glömde...Då förväntar vi oss ett lumeshot inom kort .
En halvskum på UX istället.Då förväntar vi oss ett lumeshot inom kort .